@sj86 ook voor jou heel spannend, zie ik! Laat je ons mee gluren met de test van vandaag? Volgens mij wordt dit jouw maand. Ik duim mee! Ook met de anderen natuurlijk!
Hahaha dat zeggen er meer!! Vl zegt al : het zijn er 2!! 😱 Lijkt me sterk zit niet in de familie's bij ons. Maar als het wel zo is, zijn ze allebei welkom natuurljjk 😍😍😍
@SJ86: Ik duim voor een duidelijker streepje meid! Alhoewel ik ook nog steeds wat zie hoor, maar ik begrijp dat je je ongerust maakt! @Andere testjes: Allemaal mooi duidelijk! Genieten meiden!
Hihi..moest nog niet plassen.. Deze is nog tuurderiger...echt niet op foto te krijgen.... moet t dus maar bij ochtendurine houden.. Hopelijk droogt de lijn wat donkerder op
Ja... ik wil.me niet ongerust maken... maar 2 rondes geleden had ik dit ook Alleen was ik toen al op cd 59.... lichte tuurtest..voorzichtig blij... aan de antibiotica voor blaasonsteking en de volgende dag was het lijntje lichter/weg en brak de menstruatie door....
Sj86, ahh.... nog langer in spanning dus. Niet fijn! Hopelijk wordt je lijn snel duidelijker en kun je ook gaan genieten, net als vele anderen hier zie ik!
Ja.... kan ook! Pff... zit nu te denken wanneer ik dan nu t best kan gaan testen...morgen? Maandag? Of toch dinsdag?? Wachten lukt denk ik niet..vind t veeeeel te spannend
Dat is mij probleem... heb 20 ovulatietesten gedaan..maar de piek niet gezien... als ik dan van de donkerste 3 uitga... dan was afgelopen donderdag mijn NOD
Daar wordt je dus ook niks wijzer van! Wat klote joh.. Wordt een dure grap elke dag testen dan.. Aangezien je cyclus ook zo wisselend is?! 🙈
Even snel mijn rijtje, zal straks verder reageren op de rest. Niet echt veel feller dan gisteren.. Als m'n eBay testjes niet binnenkomen vandaag toch maar ff naar de Kruidvat. Geeft eigenlijk alleen maar onzekerheid, bah...
Mooi meris! Sj86 laat er morgen even tussen zitten. En dan maandag testen. Even morgen een rustdag...