Heb me even goed gezet, zag dat ik nog een paar dingen miste. Ik probeer alles bij te houden en te lezen, maar ben kraamverzorgende dus ben 8 dagen druk druk druk Morgen de laatste dag in het gezin en dan even een paar dagen vrij.
ooohh, menstruatie faken, dat gaat je echt niet lukken hoor!! Die glimlach komt niet van je gezicht als je zwanger bent. Ik zou dan een vervroegd kadotje doen. Pff, hier loop ik maar te vreten en te schransen, terwijl het zo slecht is voor de pcos en voor de darmen. Vanaf morgen ga ik er echt weer voor hoor!! Verder hier moeee.. Ga zo naar bed. Begin maandag met ovu-testen. Ben benieuwd! Had vanmiddag het idee van iets meer slijm, maar vanavond weer helemaal niks. Dus nog steeds onzeker.
Oh nee, begin morgen al met ovu-testen zie ik nu. Doe ik altijd een week voor de verwachte eisprong. En heb toch die goedkope dipsticks van zwanger en kids en dan kan ik kijken of ze oplopen. Ben benieuwd. Nog meer die morgen al starten met testen?
hey meiden ik kom ook weer om hoekje kijken. ik hou bewust soms wat afstand van hele zwanger worden wand ik ben zo iemand die zich er totaal in kan verliezen en het een soort obsessie woord ik wil dat eigenlijk beperken vandaar dat ik alleen rond eisprong en wacht weken hier ben en erna weer verdwijn. ik ben mega controlreak. volgende week begin ik ook weer met de ov testen dit keer ook dipstikjes (goedkope) heb meestal de digitale maar hoor zo vaak dat die dipsticks ook goed werken dat ik ze ook eens ga proberen scheelt weer wat centen.
ik gebruik geen ovu testen meer. wij beginnen vanaf dag 10 ongeveer met om de dag klussen en dan net zo lang tot mijn temperatuur een eisprong bevestigd. vandaag dag 11, vorige maand had ik hem precies op 14
Haha 😂 Het had zomaar serieus kunnen zijn! Het zou natuurlijk wel een heel erg leuk cadeautje zijn! Succes voor de dames die met de ovu testen aan de slag gaan! Op dat ze snel positief zijn! Ik gebruik zelf ook geen ovu testen en temperatuur alleen. Afgelopen maanden eisprong steeds op dag 22. Nog even wachten dus!
Hoi meiden! Ik heb heel lang niet mee gedaan met de NOD lijstjes. Heb geprobeerd er minder bezig ermee te zijn maarja ook dat lukt niet. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? MamavanHayden 28 jaar. 2e kindje ronde? Gestopt met bijhouden na ronde 30 ofzo😅 verwachte nod 31 maart. Alvast bedankt!
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(3) MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 24 Maart(2) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(2) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 26 Maart(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93 23 jaar 1e kindje ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(3) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply. (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom terug MamavanHayden! Ik heb je toegevoegd aan de lijst! Niet bezig zijn met iets wat je graag wilt is ook onmogelijk, zeker als je zo lang bezig bent. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag raken en kan genieten!
Toch ook maar begonnen met ovulatietesten. Wilde eigenlijk een ronde overslaan omdat ik er zo mee bezig ben maar kon de verleiding niet weerstaan. Verwacht donderdag op dag 16 ei. Had net een licht streepje. Succes met testen!
Leuk dat er al weer meiden bij staan! En ergens je proberen vanaf te schermen terwijl je dat zo graag wilt....lijkt me zo moeilijk! Welkom terug hoor Hier afgelopen dagen wel bezig geweest met ovulatietesten omdat ik meende wat slijm te hebben bij het afvegen, maar zou wel erg vroeg zijn aangezien in nu pas op dag 8 zit. Maar zoals jullie de foto's kunnen zien zit er wel wat in de lucht We wachten het maar weer af.
Hello ladies, leuk zo een groot groepje al, ben zo benieuwd Hier gisteren pijn/last in mijn linkeronderbuik, normaal heb ik ook duidelijk last/pijn rechts of links met eisprong. Vervolgens waterig slijmverlies beetje roze terwijl ik al aantal dagen niet menstrueer (ook gek want heb ALTIJD 7 volle dagen menstruatie). Bijzonder ....
Spannend mie84. LH schommelt wel erg gedurende je cyclus, dus hij kan zomaar ineens knallen! Maar sommigen hebben een duidelijke op- en afloop van hun testen. Vorige ronde was op dag 18 mn ovulatietest nog heel erg negatief en op dag 19 knalde hij vanuit het niks. Ik heb 3 dagen vruchtbaar slijm, dat neemt nu weer af. Tijdens mn eisprong zelf heb ik eigenlijk nooit meer vruchtbaar slijm. Dus ik hoop dat ik morgen of overmorgen een positieve ovulatietest heb. Ik heb wel een zeurderig gevoel in mn onderbuik wat ik vaak tot 3 dagen voorafgaand aan mn eisprong voel dus ik hoop dat ie dus gauw komt. Dan kan ik op dat verschrikkelijke wachtbankje, blehh
Heb een vreemd gevoel onder in mijn buik. Alsof ik ongesteld moet worden. Dit ken ik niet rond mijn eisprong. Heb dit keer wel een goed gevoel over deze ronde. Jullie? Ben benieuwd wat de ovulatie test doet vanmiddag
Oh ja dat gevoel herken ik idd. Ik heb ook een paar dagen voor mn eisprong een drukkend gevoel in mn buik. Dat is de laatste groeispurt van het eitje, de follikel die het eitje in de eileider moet "schieten" haha. Vorige ronde had ik dat meer dan nu en toen ook een heel goed voorgevoel. Helaas niet gelukt ondanks de goede voorbereiding. Hopelijk deze ronde meer geluk, want dat is het. Want al doe je alles volgens het boekje, dan nog heb je maar 1/5 kans dat het eitje bevrucht wordt en innesteld geloof ik.