NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hier wordt het tijd om te klussen, maar we hebben ruzie om niks en ik heb gewoon geen zin om het uit te praten/goed maken....

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    angry sex is best ok hoor :D

ik ben ook de hele dag al vreselijk opgewonden.. helaas moet ik wachten tot vanavond

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Oh jee, yasmientje hopelijk komt het toch nog goed vanavond.

MissFluffy, haha gelukkig was ik dus niet de enige ;)

De hormonen vliegen ons om de oren zo te zien hihi 😅

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hahaha ik ga echt stuk om jullie XD

5. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ohjee yasmientje14. Hopelijk maken jullie het nog goed
    Goedmaak seks kan erg fijn zijn :p

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb zojuist weer test gedaan en de smiley van cb is positief!!!! Die van zwanger en kids nog net niet dus ik vermoed morgen misschien allebei positief. Maar veeeel slijm dus wij gaan zo ook even aan de klus, haha.

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zeker! 3 dagen voor de eisprong heb ik last van buikpijn, lage rugpijn en veel eiwit slijm. Op de dag van de eisprong extra veel eiwit slijm en veel last van steken en soms een tintelend gevoel. Na de eisprong altijd mega gevoelige borsten, krampjes, acne en dan begint de snaai trek. Hoe ik die snaai trek door kom is door gezonde dingen te eten zoals paprika, komkommer of snoep tomaatjes. Maar dat moet je ook maar lekker vinden :p

@Yasmientje - Oh nee :( Zou wel zonde zijn van de gemiste kans. Potje goedmaak seks zit er niet in dan? :p

@MissFluffy en Pitahaya - Heel veel plezier straks! :D

8. rianne2985

Veel plezier!

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ha meiden! Ik lees nog lekker mee hoor.
    Wat heerlijk dat de eerste al kunnen klussen! ;)
    @Pita wat super fepijn dat je ovulatietesten positief zijn! Hopen op een super ei!!

Hier zijn vriendje en ik allebei ziek. Heeft totaal geen zin om ook maar ovulatietesten te doen, als ze positief zijn kunnen we toch niets. Ik moet er om lachen, maar baal er wel echt zo stevig van. Deze ronde gaat keihard verloren.

10. Pitahaya

Ah nee! Wat balen linda. Maar misschien is je cyclus weer lang en komt ei later als jullie weer beter zijn?

11. rianne2985

Ohhh balen linda :( hopelijk is je ei inderdaad iets later zodat jullie toch nog van deze ronde kunnen profiteren! Ik duim voor jullie :)

12. Pitahaya

Ik had gisteravond een smiley op mijn cb!! En vanochtend weer!
    Daarbij doe ik ook die testen van zwanger en kids. Maar die laatste twee zijn dus van gisteravond en vanochtend. Die lijken nog niet helemaal positief toch? Of wel? Er komt wel heel duidelijk wat aan. Heb veel slijm en zeurende lage buikpijn.

Bijgevoegde bestanden:

13. rianne2985

Die laatste test ( de meest rechtse ) is wel positief hoor! Geen knaller misschien, maar de streepjes zijn volgens mij wel gelijk qua kleur. Je kunt 2 dagen een positieve ovulatietest hebben, ik heb dat zelf ook vaak. Maximaal 48 uur na je eerste positieve test springt je eitje :)

Maar heb je de zwanger en kids test ook met ochtendurine gedaan? Cb kan wel met ochtendurine maar z&k niet!

14. Pitahaya

Oooh, nou... ochtend urine. Ik was om 5 uur al naar de wc geweest en toen om 7 uur weer. En om 7 uur had ik getest. Is dat dan ochtend urine? Oeps, heb ik het fout gedaan?

Zal straks rond middaguur nog even een keer testen.

15. rianne2985

Heb je tussen 5 en 7 nog wat gedronken, want zo niet, dan is dat nog steeds ochtendurine. Bij de z&k kun je dan onbetrouwbaar resultaat krijgen.
    Als je wel wat gedronken hebt, zou het wel kunnen.
    Ik zou daarom dan uitgaan van de cb testen :)

16. Pitahaya

Nou ja, een paar slokken toen ik om 5 uur naar de wc ging maar dus niet echt veel.
    Ik ga zo nog eens testen. Ben benieuwd.
    Maar in het geval dat hij dus niet geldig is, dan zou hij toch in het echt juist lichter moeten zijn? Dan is het wel gek dat cb 2x een smiley aangeeft toch?

17. rianne2985

Ja, nu je het zegt, dat zou dan idd logischer zijn 😞😞😞 ik ben benieuwd wat je test zo meteen doet!

Ik heb net ook weer een test gedaan, nog steeds positief. Wel ietsje minder dan gisteren...Dus waarschijnlijk springt vandaag/morgen mn eitje. Vanavond en morgen dan nog maar even gezellig maken haha 😉

18. Pitahaya

Wow, nog steeds positief. Dat is lang zeg!
    Inderdaad nog even gezellig maken vanavond!

En hopelijk zitten we straks samen in de zwangerclub.

Hoe gaat het met de andere dames? Al meer eitjes gevonden?

19. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wat top zeg al die positieve testen. Veel plezier allemaal 😉

Hier nog bijna witte testen. Wel vruchtbaar slijm en hele gevoelige tepels. Ik denk dat ik vandaag of morgen ei sprong heb. Ondanks dat de testen dat niet aangeven (doen ze eigenlijk nooit)
    Eens kijken wat mijn temp doet morgen

Linda balen zeg. Hopelijk heb je toch nog een kansje

20. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Hebben jullie het wel weer bijgelegd?

Deel Deze Pagina