NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Oke in ieder geval foliumzuur dus. Ik dacht zelf aan een multi mama vitamine achtig iets. En ben ook opzoek naar een natuurlijke met zo min mogelijk troep erin.

Qua ovulatie is dit pas de eerste ronde voor ons. Wij gebruiken geen ovulatietesten dus ikzelf weet niet eens precies wanneer ik oculeer. Maar weet dmv m'n afscheiding en buikpijn wel ongeveer wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Mijn vriend merkt dit voornamelijk aan mijn libido haha. En soms zeg ik het ook wel. Tot deze ronde gebruikten we condoom dus dan checkten we altijd goed of het niet gescheurd was

2. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Daar had mijn man in het begin ook last van als ik het hem vertelde. Hij had dan echt het gevoel van 'nu moet het'. Nu vertel ik hem wanneer mijn vruchtbare periode is en wanneer de ovulatietest positief is. Dan mag hij bepalen wanneer we gaan klussen. Mijn man is een beetje een controlfreak en dit werkt nu al twee maanden goed. Helaas word om de dag in mijn vruchtbare periode erg lastig omdat mijn man een laag libido heeft dus hier klussen we om de twee/drie dagen.

Gelukkig is de ongesteldheid nu voorbij, zal morgen de ovulatietesten halen en op naar de vruchtbare periode:)

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wil je geen ovulatietesten gebruiken dreamcatcher?

Die multi die ik noemde, daar zit foliumzuur en alles in hoor. Is speciaal voor vrouwen met zwangerschapswens, zwangeren en vrouwen die borstvoeding geven.

4. Mie84

Mie84 Lid

29 jan 2017
    85
    0
    6
    NULL
    Wat een lekker actief groepjes....en al wat dames aan de klus!!
    Ik had zo'n goed voornemen, de hele cyclus om de dag klussen, maar zoals vele herkennen niet van gekomen. Ik ben bij nieuw werk begonnen, drukte en kapot savond. Dan hij een avond vergadering, dan ik een avond vergadering. Klaar mee.
    Vanmorgen een positieve test en we nemen vanavond en morgenavond lekker de tijd voor elkaar!

Bijgevoegde bestanden:

5. Pitahaya

Dat is een mooie test! Geniet ervan! ;)

6. dreamcatcher

@pitahaya
    Nee, we willen het eerst zo zonder proberen. Mocht het na een aantal rondes niet gelukt zijn, dan proberen we het met ovulatietesten.

Ik zal eens kijken naar de vitamines en ze bestellen. Bedankt voor de tip!

@ mie84
    Dat ziet er goed uit. Geniet ervan ;)

7. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Mie veel klusplezier :)!!

Ik ben niet van plan om die testen op korte termijn te gebruiken maar doordat jullie foto's opluadoen weet ik in ieder geval hoe ze werken had eerst geen flauw benul!!

8. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Bedankt dames voor de reacties. Is dus niet echt normaal dat ik nooit een piek kan vinden? Ik hen testen van 2besure. Wat raden jullie aan voor merk?

Idd ronde 8. Denk dat ik de eerste paar rondes idd geen goede eisprong heb gehad.
    De laatste paar rondes kon ik bijvoorbeeld duidelijk verandering aan mijn baarmoedermond voelen. Daarvoor niet. Mijn cyclus is zoals in mijn banner te zien is ook steeds wat korter geworden. Hoop dat die 28 dagen blijft. Heb volgens mijn temeratuur op dag 16 eisprong.
    De laatste twee rondes had ik volgens FF donderdag (vandaag dus) een eisprong omdat vrijdag (morgen) mijn temeratuur omgaan gaat. Dat verwacht ik dus morgen ook. Dit helaas niet weer kunnen vinden in de testjes. Ook zijn mijn tepels de laaste rondes rondom deze tijd erg gevoelig.

Mocht het deze ronde weer niet raak zijn wat zouden jullie dan doen?
    Vind dit trouwens een erg fijn nod clubje. Bedankt!

9. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Mijn testjes vanaf zondag

Bijgevoegde bestanden:

10. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik zou de gevoelige testen van sensitest of zwanger en kids aanraden. Ik had die laatste ook, alleen bleken die voor mij té gevoelig, plaste heel vaak 2 streepjes waardoor er verwarring ontstond wanneer nou mn piek was. Dus nu gebruik ik de testen van action en daar ben ik erg tevreden over. Die reageren echt pas bij mij als ik echt mn piek heb.

11. Pitahaya

Die van zwanger en kids zijn bij mij ideaal. Mocht je ze daar bestellen heb ik nog wel een kortingscode, haha.
    Ik vind het wel gek ja dat je geen piek kan vinden, want dan lijkt het wel of je niet genoeg lh in je urine hebt? Maar dan is het weer gek dat met temperaturen je wel een duidelijke eisprong hebt....
    In de bijsluiter van de ovu-testen staat dat als je 3 maanden geen eisprong hebt kunnen vinden dat je dan contact op moet nemen met een arts.

12. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Thnx rianne goede tip!

Mijn man vroeg deze ronde zelf wanneer de vruchtbare dagen waren. Heb het gevoel dat hij er nu ook meer mee bezig is dan in het begin. Hopen dat we over 2 weken een mooie positieve test in handen hebben.

Qua pillen. Ik gebruik foliumzuur. Daarnaast na eisprong granaatappelsap. En sinds vorige ronde maca poeder. Daar had ik goede dingen over gelezen.

Ja pitahaya zit wel eens te denken om contact op te nemen met ha. Maar ben bang dat die nu nog niets gaan doen omdat we nog geen jaar bezig zijn.
    Zat even mijn oude berichten weer te lezen. Heb 2 maanden geleden op donderdag een vrij donkere streep gehad. Volgens ff had ik die dag ook eisprong. Verder in al die maanden nog niet 1 keer zo'n donkere streep. We wachten mijn temp af morgen.

13. Pitahaya

Nou, ik had dat dus ook eerst. Geen positieve ovulatietesten. Je bent dan wel nog geen jaar bezig maar misschien zijn je eisprongen helemaal niet goed en maak je dus ook geen goede kansen. Dus ik zou je twijfels gewoon even bij een arts neerleggen hoor. Ik wilde als deze cyclus niet goed was ook even langs gaan. Maar nu is het niet meer nodig.

14. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hoi meiden!
    Ik vertel het mijn vent ook hoor. Die is net zo enthousiast als ik ben dan dus dat is super leuk ;)
    Ik gebruik nu voor het eerst de ovulatietesten van de action. Ik ben super enthousiast over de testen van de kruidvat, maar vind ze te duur. Action is dan wat goedkoper. Mijn testen zijn gelukkig nog echt niet positief! ;)

15. Pitahaya

Haha, Linda, weer een beetje opgeknapt?

16. rianne2985

Ik heb mijn piek gehad gistermiddag om 3 uur. De druk in mijn onderbuik die ik altijd een aantal dagen voor mn eisprong heb begint ook af te nemen. Dus vandaag of morgen mn eisprong. Vanavond en eventueel morgen nog even gezellig maken voor de zekerheid 😆
    Alleen heeft vriendlief me nu aangestoken met z'n verkoudheid tijdens het vrijen, das wel minder, maar ja dat trotseren we ook wel weer...

Bijgevoegde bestanden:

17. dreamcatcher

Wat een hoop testen zeg Rianne.

Hopelijk ben je niet al te verkouden en heb je over twee weken een mooie zwangerschapstest in handen

18. rianne2985

Ja ik had verwacht dat mijn testen op 7/3 positief zouden oplopen, maar mn eitje moest nog iets doorgroeien haha. Daarom 4 testen op 7/3 🙈🙈🙈 nou ja ik had er gelukkig genoeg 😉 als ze zo bij elkaar liggen lijkt het heel wat haha!

19. dreamcatcher

Haha ach nu heb je in ieder geval je piek niet gemist ;)
    Door steeds die testjes voorbij te zien komen krijg ik ook de neiging om er volgende maand al mee te beginnen

20. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    het is best wel fijn hoor om zeker te weten wanneer je eisprong is. ik gebruikte altijd de gewone testen van sensitest en die bevielen me prima! altijd een duidelijke positieve test gehad

Deel Deze Pagina