NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

#361 Dio1985, 9 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2017
    Hoi hoi, graag wil ik me toevoegen hier... late instapper :)
    Mijn cyclussen zijn nog onregelmatig... dus ik doe een gokje op 31 maart...
    Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4

Thx!

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS!

23 Maart(4)
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1

24 Maart(2)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

25 Maart(3)
    Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm

26 Maart(0)

27 Maart(3)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6
    RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(3)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7
    Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17

31 Maart(4)
    Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2
    Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ?

Datumloos(0)

Buiten de lijst(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde ( NOD 20-3 )

Totaal: 21

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen
    plus de gebruikersnaam van de vorige reply.
    (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. rianne2985

Welkom Diony ik heb je op de lijst gezet.

Ik mag ook op het wachtbankje plaatsnemen. Ik heb vermoedelijk gisteren m'n eisprong gehad. Snotverkouden nu, dat wel 😦

4. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Welkom Diony!

Het wachtbankje is altijd spannend Rianne. Ik geloof dat ik er ook op zit. Vruchtbare afscheiding is al 2/3 dagen weg. Dit afwachten ben ik niet zo goed in geloof ik.. Hopelijk houd ik het vol om tot de 23ste niet te testen

5. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh ik voel me zo ontzettend stom.
    Vanmorgen de wekker gezet om te temperaturen. En was het zelfde als de laaste dagen om dat tijdstip. Net nog eens gemeten en temp was hoger. Dat laatste hebik dus de vorige twee rondes gedaan en ben er onterecht van uit gegaan dat mijn ei op donderdag was.

Nu voel ik me zo dom en ben zo bang dat mijn lf veel te kort is. Wanneer is deze optimaal en wat is te kort?

Welkom doiny

6. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Dacht dat het gemiddeld 12-14 dagen is, de luteale fase. Maar pin me er niet op vast sterree. Misschien dat er hier dames zitten die er iets meer verstand van hebben dan ik.
    Zou handig zijn om een luikje in onze buik te hebben he! Dan konden we gewoon kijken wanneer de eisprong is. Hier raak je anders steeds zo onzeker van

7. rianne2985

Een lf van onder de 10 dagen wordt beschouwd als kort geloof ik. Gemiddeld is het 14 dagen maar dit kan dus een paar dagen korter of langer zijn. Meestal zit er niet veel verschil in je lf. Kan de ene cyclus wel eens een dag korter of langer zijn maar geen grote verschillen.

8. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

#368 Dio1985, 10 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2017
    Thx ladies!

Het is weer duidelijk een spannende periode voor iedereen in dit forum. Als mensen tegen je zeggen... "je moet er niet te veel mee bezig zijn" ...dan denk ik "ja hoe dan?" Hoe kan je er nu niet mee bezig zijn, met iets wat je graag wilt... zucht! haha

Mijn cyclussen zijn nog een beetje de weg kwijt. Ik dacht eigenlijk dat het goed ging (de eerste 2 rondes), maar de 3e ronde was wel even een giga lange!! Stiekem hoop ik nu dat ie 'm weer normaal op pakt... dus hopelijk rond 30/31 maart m'n NOD... ben benieuwd!

Als ik me op die data richt, ga ik nu mijn vruchtbare periode in... spannend! Zin in! :)
    Sinds gister gestart met Ovu tests van CB. Hopelijk vang ik m'n eisprong... de 1e ronde gebruikte ik geen Ovu tests, de 2e ronde had ik 'm gevangen, maar helaas...... en de 3e ronde (die giga lange) was ie compleet zoek (misschien niet eens een eisprong gehad!).

Ben heeeeel benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen en hopelijk een hoop uit dit forum happy met positieve zw-tests! :) Good luck ladies!

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hihi, ik moet lachen om wat je zegt, gevangen. Haha.
    Hopelijk nu weer een kortere cyclus, die laatste was wel heel lang he. Grote kans dat je dan geen (goede) eisprong hebt gehad.

Nou, hier gisteravond zo'n mega buikpijn, nog even seks gehad en vanochtend was de buikpijn weg. Zal het dan zo zijn dat mijn eitje vanacht is gesprongen? Vind het wel toevallig namelijk...

Heeft het dan nu nog zin om seks te hebben?

10. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

:)
    Ja, die was erg lang... hopelijk gebeurt dat niet nog een keer, maar ja... is en blijft afwachten. Daarom ga ik nu gewoon uit van een cyclus van 33/34 dagen ongeveer... en dan zien we het wel weer. Heb het helaas niet zelf in de hand :(

Nou.. het zou goed kunnen! Je gebruikt geen tests of temp?
    Tja... vanavond nog een keer? Baat het niet dan schaadt het niet zou ik zeggen :) Als ik jou was zou ik het vanavond nog een keer doen :)

11. Pitahaya

Jawel, ik gebruik ovulatietesten. In de avond eergisteren was hij positief, gisterochtend ook en gistermiddag ook. In de avond was hij weer negatief.

12. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Hmm... ok. Je kan het zekere voor het onzekere nemen :)
    En als je denkt nou... het is wel goed zo, dan laat je het zo.

13. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Hi allemaal,

Ik probeer te quoten, maar lukt niet.

NOD 23 maart
    Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3.

Eerste ronde was ik zwanger, maar helaas een miskraam gehad. 2e ronde had ik een hele korte cyclus. En nu heb ik net mijn eisprong gehad. Ik zit dus op t wachtbankje. Ik vind het zo spannend..

14. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Pfoeh een heleboel gemist zie ik!
    Ik heb even een dipje en kan het even niet meer bijhouden 😜

Hier om de dag Sex, dit had ik nooit verwacht aangezien vriend er een behoorlijke afkeer voor had sinds Jayden geboren is.
    Hopelijk werkt het!

Ook aan de teunisbloem olie maar nog geen ei eerder te bekennen.

De granaatappelsap heb ik goedkoper gevonden bij DA het scheelt 2 euro! En is precies hetzelfde als bij Etos.

15. rianne2985

Hee juudje, ik miste je idd al even! Balen dat de teunisbloemolie bij jou niet werkt. Bij mij zorgde het ervoor dat mn eisprong 3 a 4 dagen eerder kwam dus ik ben wel positief erover.
    Zo dat scheelt idd wel die granaatappelsap. Ik heb het nog niet gekocht maar misschien laat ik dat ook wel zo. Slik nu wel de tarwekiemolie 3x 500mg per dag. Kijken wat dat alleen doet.
    Hopelijk volgt voor jou de eisprong ook snel, dan kan je bij ons op het wachtbankje aansluiten 😁

16. Pitahaya

Ik denk dat wij het vanavond nog even gezellig hebben en dan morgen misschien alleen als ik nog vruchtbaar slijm heb (vandaag nog wel een beetje) maar denk dat ik het zo laat dan.
    En dan ook op het wachtbankje. Dan kunnen we ons weer gek gaan maken met kwaaltjes enzo.

Pff, net de huisarts gebeld. bloedonderzoeken waren goed. Maar in mijn darmen zit een parasiet. Ik word nu nog getest op coeliakie (glutenallergie) en als dat het niet is, dan moet ik over 2 weken starten met antibiotica. Voordeel is wel dat ik dan weet of ik zwanger ben of niet. Als ik niet zwanger ben kan ik gewoon mooi die kuur doen. Maar als ik wel zwanger ben weet ik niet of ik die kuur mag doen want het is een zware zei ze. Maar weet ook niet wat die parasiet voor schade voor een eventueel embryo kan doen. Dus even afwachten. Maar wel fijn dat er nog even 2 weken overheen gaat nu.

17. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik heb me hier een kleine 2 weken geleden aangemeld, maar vervolgens niets meer van mij laten horen... oeps.

Afgelopen woensdag had ik een positieve ovulatietest en 's avonds had ik buikpijn.. gisteren was het allemaal weer weg. We hebben het maandagavond en gisteravond gezellig gemaakt... Dus nu weer op het wachtbankje!
    Ik ga proberen om wat meer te komen!

Pitahaya, dat is minder fijn nieuws! :(

18. Pitahaya

#378 Pitahaya, 10 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2017
    NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS!

23 Maart(5)
    Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1

24 Maart(2)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

25 Maart(3)
    Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm

26 Maart(0)

27 Maart(3)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6
    RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(3)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7
    Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17

31 Maart(4)
    Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2
    Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ?

Datumloos(0)

Buiten de lijst(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde ( NOD 20-3 )

Totaal: 22

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

19. Pitahaya

Sterree, Elise2014 en Dreamcatcher: mogen jullie al op het wachtbankje???

20. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ja! Ik zit ook op het wachtbankje! Kan het nu niet aanpassen, maar ik zit sinds gisteren op de bank 😁

Deel Deze Pagina