ik heb vandaag weer een ovu test gehad maar nog negatief.. dus ik moet nog een dag of 2 wachten nog even door klussen en ik mag 27 maart testen en dat is al over 17 dagen ik probeer het zo los te laten...but i cant !!! hahaha Wel leuke gezonde spanning voel ik Ik kijk er naar uit ladiessss
Mijn ovulatietesten zijn nog niet positief, maar ik vind dat de action testen heel anders opdrogen dan bijv. de kruidvat testen. Heel geel. Ik vind ze nog niet heel duidelijk. Maar we testen gewoon even door. Gelukkig gaat het qua griep wel wat beter, heb inmiddels ook wel het idee dat de antibioticapillen aanslaan. Hoesten is een stuk minder en krijg beetje energie weer terug. Nu moet vriendje ook nog wat energie terug krijgen en dan kunnen we weer hehe
Pitahaya, dat denk ik wel. Al twee a drie dagen geen vruchtbaar slijm meer te bekennen. Maar helemaal zeker weet ik het niet haha. Zouden jullie ook even mee willen kijken voor een vriendin van mij? Ze denkt een streepje te zien en ik zie ook wel licht iets. Ze weet door enorme wisselvallige cyclussen niet waar ze in haar cyclus zit.. Ze is nu op vakantie en gaat pas opnieuw testen wanneer ze terug is. Tenzij ze ongesteld wordt natuurlijk
Haha dat had ik ook toen ik er naar keek.. Zag soort van wel iets van een streepje. Ze gaat pas volgende week weer testen. Wat ik enorm knap vind, was mij niet gelukt.
Dat zou echt super zijn. Al denk ik niet dat ik gelijk al in ronde 1 zwanger ben. Al begint mn lichaam nu natuurlijk al stomme stunts uit te halen. Wat helemaal nog niet van een zwangerschap kan komen. Toch lijk ik al van alles te voelen. Meer die hier last van hebben?
Je zit nu op 1 dpo toch? Dat kan echt nog niet. Ik heb vanochtend pas mijn eisprong gehad (denk ik) en heb alleen beetje gevoelige tepels, maar echt heel weinig, maar dat heb ik altijd na eisprong dus zegt nog niks.
Wat een gezellig drukte hier. En ook al wat dames op het Wachtbankje. Mijn temp was nog niet omhoog gegaan vanmorgen dus ik mag nog niet op het Wachtbankje. Ik hoop heel erg dat mijn ei vandaag springt en dat mijn temp morgen omhoog is gegaan. Wordt er zo onzeker van. Heb wel heel veel vruchtbaar slijm vandaag. Dat is positief! Sorry ik zie niets op de test. Ooh balen pitahaya. Pff hopelijk heeft het verder geen invloed.
Ik had vanmiddag heel erg pijn in mn liezen en mn onderrug. Ben ff een uurtje met een kruik mn bed ingedoken. Kan ook van de verkoudheid zijn misschien. Lijkt me niet dat het van een eventuele zwangerschap kan zijn...
Ik mag ook op het wachtbankje, gisteren mijn piek gehad. Gisteravond gezellig gemaakt, en vanavond ook nog even voor de zekerheid Ben zo benieuwd!!! Het is zo leuk deze ronde, wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en nu na het klussen (in huis hebben we een leeg kamertje......de kinderkamer. Mijn man zei dat nu hij aan het idee gewend raakt ook echt niet meer wilt wachten en probeert ook in alles mee te denken ondanks dat met de 1e ronde bijna geïrriteerd werd als ik het maar over timing van het klussen had. Ps kan iemand mij op het wachtbankje plaatsen? Dit lukt mij niet aangezien ik niet de app heb (iPhone) en niet zo handig ben dit op de telefoon te doen.
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(5) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(3) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm 26 Maart(0) 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(4) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 22 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
haha herkenbaar!! Wij zijn in december verhuisd en 'die' kamer is officieel mijn studeerkamertje, maar ik wil het eigenlijk niet inrichten omdat het ook tzt de kinderkamer wordt.
Het zit er bij jou echt aan te komen he? Hopelijk springt je ei vandaag of morgen. In ieder geval nog even gezellig maken he!