Thanx 😁 Mijn LF weet ik niet zo zeker. Mijn cyclussen zijn nog niet stabiel, dit is pas mijn vierde ronde. Nu deze en afgelopen ronde wel de ei op dag 12, maar LF tussen beiden 2 dagen....daarom heb ik ook maar een schatting gedaan NOD met een cyclus van 28 dagen 😉
Ja komt er wel aan. Dacht gisteren al maar denk dus vandaag of morgen. Hoop alleen dat mijn lf niet te kort wordt. Haha wat kan je je dan druk maken op vanalles he. We gaan het zeker nog gezellig maken vanavond. Spannend elke keer weer hè?
Ja dat zou zeker kunnen maar de laatste twee rondes wel op dezelfde dag. We wachten het af. Kan zo slecht tegen die onzekerheid haha
Wat kletsen jullie toch veel, haha! Ik hou het bijna niet bij Dreamcatcher, ik denk wel iets heel lichts te zien op de test... Ik voel nog niks hoor, haha. Maar ik heb in de afgelopen rondes al 3x een licht positieve test gehad en ben daarna toch bruut ongesteld geworden. Toen voelde ik een heleboel... Maar goed, we gaan het zien. Ik hoop dat ik me in kan houden en dat ik niet weer vroeg test..
@pitahaya, echt geeeen idee haha niet veel geklust maar zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar niks gevoeld en eigenlijk vrij 'droog' daar down... ik heb ook nog geen gevoel bij deze ronde vanaf volgende ronde ga ik watt intensiver mee klussen haha mijn nod 24e denk dat ik 20ste een testje waag
Ik kom me melden! En meekletsen Zijn nu op vakantie zonder kleine , "helaas" niet in de vruchtbare periode hahaha.
Welkom BZD, onze kleintjes zijn even oud ! Heb je vroeger niet meegefietst in feb. zwanger of bevallen clubje?
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(5) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(4) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 Maart(0) 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 24 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(5) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(4) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 Maart(0) 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 24 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)
Ik heb mezelf ook op het wachtbankje gezet. Gisteren voor de zekerheid nog een keertje gezellig gemaakt en nu is het even pauze haha, en dus op het bankje wachten. Zie die banner ook... over 13 dagen kun je testen. Dat duurt nog zo lang!!! Waaaaa.
Ja dat wachtbankje duurt altijd een eeuwigheid lijkt het wel he? Hier een vreselijke avond gehad, ik 39 graden koorts, vriendlief en dochter ook niet lekker. En dochter wilde echt niet gaan slapen. 2,5 uur strijd gevoerd met een kop die als lood aanvoelde en uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen. Pffff wat een ellende zeg! Hopelijk vanavond rustiger :-/ zo nu weer genoeg geklaagd haha. Het schijnt een prachtige dag te worden, 20 graden vanmiddag JOEPIE!!! De eerste bbq van het seizoen staat op de planning 😋
Oh bah rianne klinkt als een rot avond. Hopelijk maakt vandaag het weer goed. Pff hier is mijn temp nog niet omhoog gegaan. Snap er niks van. Nog wel steeds vruchtbaar slijm. Maar geen gevoelige tepels meer. Slik deze ronde geen teunisbloemolie de laatste 2 rondes wel. Misschien heeft dat er wat mee te maken.
Oh bah Rianne. Nu weer opgeknapt zelf of nog steeds koorts? Beterschap zeg! Sterree, maar je temperatuur stijgt toch pas na je eisprong of niet? 3 dagen daarna ofzo toch pas? (Heb er geen verstand van hoor). Kan het niet zo zijn dat je nu gewoon nog net voor je eisprong zit?