nee je temperatuur stijgt de dag na je eisprong en moet 3 dagen lang meer dan 0,3 graden hoger zijn dan normaal. dan heb je je eisprong bevestigd. vervolgens blijft je temp hoog tot je ongesteld wordt, dan daalt hij weer, soms al enkele dagen daarvoor. daarom kan je aan je temperatuur soms al zien dat je niet zwanger bent
Nee nogsteeds snipverkouden maar gelukkig geen koorts meer. Maar dat heb ik meestal 's avonds / 's nachts. Je temperatuur stijgt zo'n 3 dagen na je positieve ovulatietest ( 1 a 2 dagen na je eisprong )
Ah okay, ik snap het! Nou, hopelijk is je temp snel aan het stijgen dan. Fijn dat je je weer wat beter voelt Rianne. Nu lekker weekend!!
Hihi ik heb elke dag weekend, ik weet het ik zit in een luxe positie, sorry!!! 😳 Straks in de zomer werk ik een paar dagen in de schoonmaak op een minicamping. Maar nu is het nog even rustig Ik had net wat raars, normaal heb ik na mn ei witte, crèmeachtige afscheiding. Net had ik na het afvegen nog veel helder slijm, net als voor de eisprong eigenlijk. Herkent iemand dit? Ik ben toch wel vrij zeker van mijn eisprong...😕😕
Ooh, jij werkt niet? Wat heerlijk. Wil je dat ook niet of wel? Huh, echt vruchtbaar slijm? Dat is wel gek.... Want je had een knal positieve test toch? Soms heb je een dag na je eisprong ook nog wel vruchtbaar slijm, maar daarna is het meestal weg. Wat gek. Nou, afwachten maar dan toch? Misschien zwanger.
Ja ik vind het ook wel gek, gisteren was ik namelijk kurkdroog van onderen 😕😕 normaal ook zere borsten meteen na eisprong maar nu ook nog niet. Nou ja, we kunnen niet anders dan afwachten nog een week. Nee ik werk niet en dat vind ik voor nu ook wel prima, zeker nu het mooier weer wordt, krijg ik echt zo'n vakantiegevoel ( wij wonen in frankrijk ) Maar ik vind het wel lekker dat ik in het hoogseizoen straks een paar uurtjes per dag ergens anders onder de pannen ben. Is voor het sociale aspect wel erg fijn, niet alleen maar met luiers, hapjes en snotneuzen bezig
Ik heb ook normaal gevoelige borsten na de eisprong, maar dit had ik gisteren wel een beetje maar nu is het weg. Dat maakt mij dan meteen onzeker of het wel een goede eisprong is geweest. Mja... Jij hebt een hele korte LF he, voordeel is dan dat je in ieder geval niet zo lang hoeft te wachten, haha. Een week nog maar. Hier nog 13 dagen! Wow, jij woont gewoon in frankrijk, wat super! Lekker weer!
hoe zit dat eigenlijk met een korte LF? een vruchtje groeit niet sneller of nestelt niet eerder in.. word je dan gewoon niet ongesteld maar heb je negatieve testen omdat het te vroeg is?
Dat maakt niet uit. Het vruchtje nestelt zich even snel in. Maar als je test op 10 dpo (bijv) dan is dat bij mij 4 dagen voor nod en bij rianne al op haar nod bijvoorbeeld.
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(5) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(5) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 26 Maart(0) 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 25 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)
Ik kom mij weer melden voor ronde 16 Na 11 rondes met pillen Clomid ben ik overgegaan op Gonal-F prikken. Nieuwe kansen, hopelijk gaat het nu lukken..
Jeetje 20 raden? 😱 ik wil ook naar Frankrijk! 😜 Ik was denk ik toch te vroeg met mijn conclusie over de tarwekiemolie, vanochtend was mijn ovulatietest al vrij donker. Ik heb wel 2 dagen niet getest voor ik vandaag testte, niet zo slim natuurlijk. Vanavond zelfs nog iets donkerder! Ik zit op CD 18 en vorige maand had ik toen echt nog maar een wazig streepje, pas op dag 21 had ik een positieve test. Ik heb dus toch nog een beetje hoop. Even kijken hoe hij morgen ochtend is en natuurlijk wat mijn temperatuur doet.
Wonen in Frankrijk, toch wel een beetje mijn droom! Heb 2 keer voor langere tijd (een half jaar) in Frankrijk mogen wonen. Toch wel heel leuk hoor! Mijn gevoel zegt dat het deze ronde weer niet raak is. Om de een of andere reden zegt mijn gevoel dat het langer gaat duren ofzo, ik weet niet waarom. Nu alweer in ronde 7. Ik snap dat dat voor veel mensen nog niet lang is, maar er worden ook zoveel dames in ronde 1 of 2 al zwanger... Dan klinkt ronde 7 als best wel lang ofzo. Maar goed, meer dan wachten kan ik nu toch niet meer.
Ik bedoelde trouwens teunisbloemolie. Is niet gek hoor Elise, iedere maand is een teleurstelling als je niet zwanger bent.
Jeetje ik lees nog eens terug en nu zie ik weer dat mijn mobiel de laatste berichten weer eens niet heeft geladen... Ik heb dus weer eens gereageerd op iets uit de oertijd 😂
Wat een hoop nieuwe reacties zeg. Het is gezellig druk hier Elise, is heel begrijpelijk. Ik denk dat iedereen daar wel last van heeft. Ik heb sinds een uurtje enorme krampjes/steken onderin m'n buik. Hoop dat het zo weer wat rustiger wordt. Heb ook geen idee wat dit kan zijn
Ha dreamcatcher, Zou dat al een innesteling kunnen zijn? Als je nod 23e is, kan dat eigenlijk nog niet toch? Ik lees altijd dat een bevrucht eitje er een week over doet om zich in te nestelen, wat ik overigens bizar lang vind. Of misschien was je ei toch eerder dan je dacht. Meiden, ik ben wel heel benieuwd naar jullie aller eerste symptomen straks. Ik had zelf bedacht dat ik pas tegen het einde van volgende week iets zou kunnen voelen.
Volgens mij doet een eitje er een week over. Daarom denk ik ook niet dat dat het kan zijn haha. Maar het voelde wel erg gek! Kan me ook niet voorstellen dat de innesteling zo goed te voelen is. Het waren erg onprettige krampen en steekjes. Ik ben ook erg benieuwd naar alle symptomen straks. Hopelijk veel positieve testjes hier. Ik heb besloten om absoluut niet voor m'n Nod te testen. Hopelijk hou ik dit ook vol.
Vedankt voor jullie lieve berichtjes! Juutje, je temperatuur is weer gezakt he? Best bijzonder.. Hmm.. Hier vanochtend ineens weer een temperatuursstijging van 0,4. Ik had op cd10 36,4, toen een paar dagen geen temperatuur gemeten, op cd12 's avonds had ik last van m'n buik, op cd14 had ik een temperatuur van 36,9, cd15 ook 36,9 en nu cd16 zit ik op 37,3...
Dreamcatcher, was je zeker van je eisprong? Anders zou het een late eisprong kunnen zijn? Ik weet het ook niet... Misschien is er wat gaande