Elise Niet heel zeker haha. Heb wel wat krampjes gehad en vruchtbaar slijm. Nu al een paar dagen kurkdroog. Kan me niet voorstellen dat ik nu pas m'n eisprong heb.. Maar helemaal zeker weten kan niet. Ik ga er gewoon niet proberen teveel achter te zoeken. Het vrouwelijk lichaam doet soms gewoon een beetje vreemd Wat vreemd al die temperatuurstijgingen. Ik heb er vrij weinig verstand van. Heb je zelf enig idee wat het kan betekenen? Juultje Ik vind het er wel positief uitzien!
Ik vind hem er goed uitzien Juutje! Ik denk dat hij nog wel gaat knallen vanavond ofzo, maar iig is hij positief dus veel plezier de komende dagen Hier 3dpo en nog geen gekke symptomen. Over een weekje kan ik testen, spannend!!
Vervelend he die onzekerheid! Ik vind die temperatuur daling op mijn kaartje ook zo vreemd, maar misschien kwam het omdat mijn thermometer bijna leeg was? Pfff zo irritant. Spannend Rianne! Heb je er een goed gevoel over?
Ja geen idee hoe dat komt Juutje, ik had zelf ook ineens zo'n daling rond dag 7... Ik weet niet of ik er een goed gevoel bij heb. Normaal voel ik van alles en dan blijkt het niet gelukt te zijn en nu voel ik dus niks. Bij mijn vorige zwangerschap ook geen noemenswaardige klachten voor nod, dat kwam daarna pas... Maar ja het kan vanalles betekenen he, zo lastig. Nog "even" een weekje geduld 😕😕
Ziet er goed uit juultje. Hier dag 19. Een temperatuur stijging van 0.1 a 0.2 vanmorgen. Weet dus niet zeker of mijn ei al geweest is of vandaag komt. Heb nog wel steeds vruchtbaar slijm en een hoge open baarmoedermond. We wachten het weer af. Haha we zijn net een stel konijnen. Ik verwachtte donderdag mijn ei al dus doen het vanaf zondag al om de dag🙈
Juutje, dat lijkt me zeker positief! Vandaag of morgen eisprong? Dreamcatcher, hmm, dat is dan wel lastig ja. Afwachten is weer het toverwoord... Aahh daar zijn we allemaal zo goed in he Ik heb geen idee wat die 2e temperatuursstijging doet. Voel me ook verder prima, haha. Afwachten, afwachten... Zucht Rianne, nog maar een weekje! Lekker zeg! hoewel een week heel lang duurt dan he... Hahaha Sterre, ach, als je dr lol aan beleeft is het prima toch! Zolang het maar geen moetje is
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(5) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) 25 Maart(5) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 26 Maart(0) 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 26 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)
Na lang twijfelen toch maar hier aanmelden. We doen het rustig aan deze ronde. Geen ovulatietesten deze keer. Wel temperaturen zodat ik toch nog een beetje controle heb. Ik verwacht dat ik op 24/25 maart mijn NOD heb. Mijn LF neemt me af en toe in de maling. De ene keer is hij 8 dagen en dan 10 en vorige keer zelfs 12. Dus ik ga van 10/11 dagen uit!
Welkom Livoly! Heerlijk weertje vandaag zeg! We hebben de bolderkar maar eens uit de gang getrokken, ben zo blij dat ik die toen heb gekocht.
Oh herkenbaar! En ik vind ook echt dat je dat moet doen. Laten we elkaar daarbij helpen zodat we het niet per ongeluk toch wel te vroeg testen . Ik ken verhalen van vrouwen die vroeg positief getest hebben, maaruiteindelijk toch niet zwanger bleven. Ik weet niet of je zoiets nou echt kunt voorkomen, maar ik zie dat niet zo zitten.. zeker niet na mijn miskraam. Ik vind het maar al te spannend. Ik hoop dat ik er een beetje relaxed onder blijf. Ik denk overigens wel dat je een innesteling kunt voelen . Maar meestal voel je het pas na de innesteling. Door alle hormonen die zijn werking gaan doen.
Lijkt me een goed plan Gember. Als een van ons testdrang krijgt, dan gewoon hier een berichtje achterlaten. Dan kunnen we elkaar steunen en ervoor zorgen dat we niet te vroeg testen Ik geloof ook wel dat een innesteling te voelen is, kan het me niet herinneren van onze eerste. Maar toen was ik er ook niet echt mee bezig. Hij was een cadeautje dwars door de pil heen. Ik had 6 en 7 maart vruchtbaar slijm. Vooral de 7e, dus denk dat mijn eisprong daar ergens was. Dan zou de 11e wel erg vroeg zijn voor een innesteling. Ook heb ik zo'n onderbuik gevoel dat het deze maand niet gelukt is. Maar misschien is dat ook uit zelfbescherming.. We gaan het zien. Nog 11 dagen volhouden 😅
@te vroeg testen, hier ben ik het wel van plan (sorry!!) want testte met mijn dochter ook ruim voor NOD wil de 20e gaan testen nog 8 dagen dus. Heb zelf het idee dat het niet raak is tot ik net na het eten opeens weer zo misselijk werd ..... toeval? zoals eerder vermeld heb ik bij mijn dochter HG gehad, gaf gemiddeld wel 20 tot 30 keer over per dag, en ook nog voor ik een positieve zwangerschapstest had flink misselijk.... zou het? nogmaals ik denk zelf dat ik deze ronde gemist heb, namelijk maar keer geklust en ben ook niet zeker van mijn ei...
Ik wil graag op de lijst; 26 maart Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen. Vandaag eisprong gevoeld. Deze was heel pijnlijk ivm Mn curretage afgelopen januari. (Voel m normaal nooit)
Spannend allemaal dames ! ik heb eindelijk een vrij donkere ovu test. De laatste die ik heb liggen. Ben zo blij! Denk dat ik vorige rondes te vroeg ben gestopt met testen ofzo. Hoewel mijn menstruatie wel ongeveer 12 dagen na mijn geschatte ei kwam. Hoop dat mijn temp morgen of overmorgen stijgt.