NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Dat is een beetje achterhaald denk ik hoor ;) Op mijn potje staat namelijk dat je het alleen het laatste trimester niet mag gebruiken. Dus dan lijkt het me sterk dat het miskramen opwekt.
    Maar ik ga het risico niet nemen ;) ik slik het tot de ovulatie en daarna tarwekiemolie.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wow, wat is hier al veel geschreven. Leuk, zo'n actieve groep.

Ik slik dus monikspeper (vitex agnus cactus). Het schijnt te helpen om je cyclus korter te maken dus daar hopen we maar op. Ook gebruik ik maca-poeder, elke ochtend een theelepeltje in mijn havermout. Allemaal pas sinds deze ronde dus geen idee of het helpt.
    Misschien volgende ronde anders ook eens teunisbloemolie proberen. Ik denk dat tarwekiemolie voor mij geen goed idee is, want ik verdraag niet zo goed gluten (tarwe).
    Maar granaatappelsap heb ik ook al in huis! Ook biologische. Je moet er 100 ml per dag van drinken dus dat valt mee. En ik heb het er graag voor over.

Nu is het wachten op mijn ei... Hopelijk binnenkort wat meer slijm want dan komt ei er meestal aan. Maar we wachten geduldig af....

3. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hey meiden

@Pitahaya -dat zou mooi zijn als je cyclus korter wordt. ik ben benieuwd of het werkt

ik heb ook al wel de POM sap in huis. Ik moet alleen nog ovulatietesten halen, maar twijfel nog tussen die van de action of die sesitieve van b-sure. Vorige ronde had ik ze van de kruidvat en die vond ik echt super fijn!! alleen zijn ze zo duur. Dat is wat minder.

4. Pitahaya

Ik bestel ze altijd bij zwanger en kids. Voor de gene die dat willen, ik heb nog wel een kortingscode. Haha.
    En ik koop ze altijd via bol.com van clearblue. Die zijn duur en gebruik ik alleen als ik veel vruchtbaar slijm heb.
    Wanneer gaan jullie beginnen met testen?
    Ik denk ik voorlopig nog niet... Ei komt toch nog niet. Maar wil hem ook niet missen als hij in eens wel eerder is.
    Dus weet nog niet zo goed.

5. rianne2985

Ik ben net op dag 3 van mn cyclus. Normaal krijg ik pas op dag 20 of 21 mijn ei dus het heeft nog lang geen zin om te testen haha.
    Ik heb de vorige keer testen van internet ( Vente de test de grossesse et test ovulation à prix bas | SimplyTests ) gebruikt, maar die waren erg gevoelig waardoor ik steeds dacht dat hij al positief was, maar de echte knaller kwam pas na een paar dagen. Heel irritant dus...Ik heb daarnaast voor het eerst met de action ovulatietesten getest en daar was ik heel tevreden over. Erg duidelijk ( zowel bij negatief als positief ) dus ik ga die deze ronde ook zeker weer gebruiken. Ik ga nu ook pas beginnen met testen als ik vruchtbaar slijm zie, eerder heeft echt geen zin ;) Ik hoop dat ik door de teunisbloemolie mijn ei een paar dagen eerder heb, maar goed we zullen zien :)

6. Pitahaya

Rianne, dus jij hebt wel hele lange cyclussen (hoe lang?) maar wel erg regelmatig begrijp ik?

7. rianne2985

Mijn cyclussen zijn niet heel erg lang, zo'n 31 of 32 dagen maar mijn eisprong is altijd zo laat. Ik hoop dat ik die dus een stukje naar voren kan trekken. Het is even kijken of dat kan doormiddel van teunisbloemolie...

8. Pitahaya

Ah okay! dus hele korte luteale fase?

9. rianne2985

ja van 10-11 dagen ;)

10. Pitahaya

Maar dat is opzich toch wel prima of niet? Of is dat te kort?

11. rianne2985

t kèn net zeg maar ;) maar goed, elk dagje langer is mooi meegenomen!

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd wat mijn cyclus dit keer doet. ik heb maanden lang een cyclus van 30-33 dagen gehad, en 2 maanden terug had ik ineens een cyclus van 28 dagen. daarna weer 30 en afgelopen cyclus weer 28. hopelijk blijft het 28 dagen

13. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    hello ronden 2
    NOD datum 27 maart

14. rianne2985

NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊THANKS!

23 Maart(2)
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8

24 Maart(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

25 Maart(0)

26 Maart(1)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

27 Maart(1)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(1)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3

31 Maart(0)

Datumloos(0)

Buiten de lijst(0)

Totaal: 7

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden

15. Pitahaya

Leuk, al met z'n zevenen.

Heel gek. Ik leek gisteren al wat meer afscheiding te hebben. Vorige maand had ik dat pas op dag 14 en nu dus 5 dagen eerder. Dus ik hoop dat mijn cyclus deze maand ook 5 dagen korter word en dat dit een goed teken is. :cool:

16. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Ik hoop dat de teunisbloem bij mij ook gaat werken want na een paar cyclussen van 34, was de laatste opeens weer 36!
    Ik vraag mij nu alleen af of ik niet eerder moet beginnen met ovulatietesten mocht het wel werken en mijn ei komt dan wel ook eerder.... 😱

17. rianne2985

Ja ik zou persoonlijk dan wel wat eerder beginnen met ovulatietesten idd. Normaal begin ik rond dag 16 en ik denk nu dat ik rond dag 12 ofzo begin voor de zekerheid. Of wanneer ik vruchtbaar slijm bespeur.

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    mijn temperatuur is gestegen o.o ik ben wel ongesteld, maar het is nog niet echt gedaald tot onder mijn basale temperatuur lijn. weet iemand wat dat betekend?

19. rianne2985

Het kan toeval zijn, ik heb het ook wel eens gehad. Als hij nou hoog blijft zou ik voor de zekerheid toch even een zwangerschapstest doen. Zelf heb ik deze ronde nog steeds last van zere borsten, normaal is dat als ik ongesteld wordt over. Maar m'n temperatuur is laag dus zwanger kan ik niet zijn. Zo kan elke cyclus anders zijn...

20. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Mijn temeratuur blijft altijd hoog totdat mijn menstruatie klaar is

Deel Deze Pagina