NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Huh, wat gek. Merk je verder wat aan je lijf? Vruchtbaar slijm ofzo?

En die zwangerschapstesten, zijn die betrouwbaar? Ik test gewoon met die van kruidvat 2 voor 5 euro.

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    en toen begon ik tijdens het debat ineens zomaar spontaan te huilen.... symptoompje?

3. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb ontzettend drukke dagen gehad! Maar ik heb weer een beetje bijgelezen.

Ovulatietesten: ik gebruik ze van sensitest, en dan niet de gevoelige. Werkt voor mij ideaal!
    Symptomen: nog niet. Gisteren wel een dip in m'n temperatuur. Maandag 37,2, gisteren 36,7 en vanochtend 37,0.

Spannend, vrijdag al de eerste tester!! Ik denk dat ik maandag een testje waag, dan ben ik 12dpo. Al had ik mezelf eigenlijk beloofd te wachten tot m'n nod... Maar goed, we gaan het zien.

Ik ga het hier weer proberen bij te houden, dan kan ik ook wat gerichter per persoon reageren :p

4. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Elise, er wordt hier ook zoveel gekletst dat het lastig is om bij te houden he! ;) ik probeer ook alles te lezen maar vind het lastig om op iedereen te reageren omdat er elke x zoveel bijkomt. Ik ben helemaal niet bekend met het tempen. Wat kan zo'n dipje zeggen?

Missfluffy, haha wie weet! Ik heb zelf wel vaker momentjes in m'n cyclus dat ik ineens mega emotioneel word. Meestal rond m'n ei en paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Is het voor jou nieuw dat je ineens emotioneel wordt? Dan zou het een symptoom kunnen zijn. Spannend!

Ik ben zo benieuwd naar alle testen. Zelf heb ik nu al moeite om niet te testen. Gelukkig nog maar een weekje te gaan ;)

5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Het zóu een innestelingsdip kúnnen zijn, maar je leest ook genoeg dames die een temperatuursdip hadden en gewoon ongesteld werden, dus eigenlijk zegt het niks. Haha!

Lastig is het he, om niet te testen. Hoewel het eigenlijk ook niet handig is om vroeg te testen heb ik al eerder gemerkt. Nu 3x een licht positieve test en toch ongesteld geworden. Dus ik moet minimaal tot maandag wachten van mezelf. Anders is er weer die teleurstelling.

6. dreamcatcher

Ohh wat spannend zeg! Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als een innestelingsdip.. Ik leer steeds meer bij hier. Ik ga duimen voor je dat het de innesteling was en je maandag een mooie positieve test in handen hebt.

Goede reden om niet te vroeg te testen idd. Dan ben je blij met je testje en heb je uiteindelijk weer teleurstelling.

Hoeveel dpo zouden jullie aanraden om te testen? Ik doe geen ovulatietesten oid dus voor mij word het een gokje hoeveel dpo ik ben. Ik denk 7 maart m'n ei te hebben gehad.

7. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Och huilen tijdens het debat 😱
    Ik hoop dat het een symptoom is 😉

Had mijn vorige cyclus ook even dip maar gewoon ongesteld geworden.

Een licht positieve test en toch ongesteld worden lijkt me echt vreselijk.
    Ik probeer ook weer te wachten tot mijn NOD met testen.

8. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Oh jawel heb ik zeker ook. Maar dan meestel is er een trigger..emotioneel muziekje of een zielig momentje. Nu was het echt vanuit het niets. En normaal schiet ik alleen even vol, dit keer was ik echt hard aan het janken.

Mijn temp skyrocket een beetje o.o

9. dreamcatcher

Ohh missfluffy dat zou heel goed kunnen dat het een symptoom is. Ik hoop het zo voor je!

10. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ik zit nu op 3dpo en heb vreselijk last van mijn borsten. Vorige zwangerschap testte ik dus op 8Dpo al positief. Hoop dat het weer raak is! 😃

11. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ik vind de testen geweldig want testte de vorige zwangerschap al vroeg positief.... maar toch weet ik het nu even niet want heb 2 weken geleden vals positief getest....??? Ook meerdere meiden op een ander forum vals positief getest... Heel raar. Dus geen idee of ze echt heel goed zijn.

12. Pitahaya

Die kruidvat testen kun je ook al vroeg mee testen hoor. ik tesste daarmee de vorige keer op 9dpo positief.
    Maar ja, het beste is natuurlijk nog even te wachten.
    Ik hoop dat ik het tot maandag volhou, dan ben ik 10dpo. Maar aan de andere kant: Als ik dan niet misselijk ben dan weet ik het eigenlijk al. Dan ben ik niet zwanger. Dus misschien test ik wel helemaal nooit en wacht ik op de signalen van mijn lijf. ;)

13. dreamcatcher

Ik wilde eigenlijk wachten tot m'n Nod. Maar bedenk me net dat wij zaterdag eindelijk sinds een lange tijd uit eten gaan. Dan vind ik een wijntje erbij altijd wel lekker.. Misschien dat ik dus voor de zekerheid zaterdag ochtend ook test. Als ik ervan uitga dat 7 maart m'n eisprong is geweest, dan ben ik zaterdag 11 dpo.

Ik heb thuis de wondfo cassettes zwangerschapstesten. Deze zijn hetzelfde als de Kruidvat 2v5 toch?

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ja klopt! Ik heb ze ook :)

15. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Spannend de eerste symptomen...
    En de eerste testers ook al bijna.

Hier een heel wisselend gevoel. De ene keer geen goed gevoel dan weet ik zeker dat niet niet gelukt is deze ronde. Even later een heel goed gevoel en denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Herkenbaar?

Hier 3 dpo. Nog lang geduld hebben dus haha

16. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    153.jpg zo ei voorbij dus nu begint het wachten weer.

ik gebruikte bij mijn dochter de testen van de action 9 dpo al positief. ik wil die dit keer weer halen en wil ook de gevoellige proberen wand die hadden ze toen nog niet en voor die prijs kan ik er wel paar inslaan.

17. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    ik heb ook die strips van zwanger en kids in huis maar ik hoor er geen goede berichten over dus misschien dat ik die even laat liggen en eerst de action testen gebruik

18. Pitahaya

Jeeej! Jij ook op het wachtbankje dus!!?

19. Pitahaya

NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS!

23 Maart(4)
    Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1

24 Maart(4)
    Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

25 Maart(4)
    Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm
    BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM

26 Maart(1)
    Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen.

27 Maart(3)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6
    RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(3)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7
    Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17

31 Maart(5)
    Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2
    Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ?
    Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4
    papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm

Datumloos(0)

Buiten de lijst(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3)

Totaal: 26

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)

20. Pitahaya

Ik heb je er even op gezet hoor. Moest de lijst weer heel wat pagina's terug ophalen dus sowieso is een update wel fijn.

Livoli, mag jij al op het wachtbankje ondertussen??

Deel Deze Pagina