NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Veel plezier!

Ben net thuis van werk... wou ik het nog even gezelligmaken, ligt manlief al op 1 oor 😅

2. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hi allemaal, zou iemand mij er bij willem zetten. Doe het vaak verkeerd. ;)
    Applejo, 30 jr, ronde 26 NOD 25 maart.
    Ik temperatuur voor de eerste keer..

3. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ja die heb ik gelijk nadat ik stopte met de pil gelijk teruggekregen, dat scheelt al normaal. Het loslaten vind ik erg moeilijk, hebben dat een aantal maanden terug ook al gedaan en dat maakte helaas geen enkel verschil. Mijn man moet er nog akkoord meegaan, maar als het aan mij ligt stappen we als ik ongesteld word naar de dokter. Maar dit is een beslissing die je samen maakt dus ik moet eerst van hem een ja hebben..

Jij veel plezier de komende dagen;)
    Als hij eenmaal wel wil is er geen probleem met klaarkomen, het is de weg ernaar toe. Hij heeft dan gewoon geen zin en kan zichzelf er niet overheen zetten. Dus zelfinseminatie is voor ons geen optie. Hij vind vrijen zelf lekkerder dan het met de hand hihi:D dus daar ligt het probleem niet:)

Nee dat vond ik ook erg apart en schrok deze week wel even toen mijn zus het vertelde en ik deze gevoelens kreeg... en de volgende dag had ik weer een kleine vast en voelde ik niks... Dus werk en prive kan ik goed gescheiden houden, beter dan ik verwacht had.

4. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Dvk Wat lastig zeg. Het moet natuurlijk ook niet tussen jullie in gaan staan. Ik hoop dat het snel beter gaat!

Riri veel plezier de komende dagen ;)

@ degenen die al op het wachtbankje zitten, hoe staat het ervoor met de symptomen?

Ik moet sinds gisterochtend echt gigantisch vaak plassen.. Zelfs vannacht wakker geworden omdat ik moest. Al kan ik dat geloof ik niet echt zien als symptoom omdat dat normaal gesproken verder in de zwangerschap pas komt doordat de baby op de blaas drukt

Voor de rest juist het gevoel dat het deze ronde niet is gelukt. Heb zelfs het idee dat m'n cyclus best eens korter zou kunnen zijn. Voel een ongesteldheid naderen qua zeurderig gevoel in m'n buik.

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hier op 7DPO vandaag en sinds gisteravond kleine steekjes / krampjes in mn baarmoeder. Dat had ik de vorige ronde al vanaf mn ei maar toen ongesteld geworden. En gisteren erg veel witte afscheiding, maar ook dat zegt nog niks. Nog 2 daagjes wachten, dan ga ik eens testen. Heb er zelf geen goed gevoel over deze ronde aangezien we allebei niet lekker waren rondom de eisprong. Maar goed je weet maar nooit he...

6. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Dreamcatcher, ik had dat met mijn vorige zwangerschap al vroeg hoor dat ik zo vaak moest plassen.

Spannend Rianne!

7. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Wat spannend zeg Rianne. Je hoort wel regelmatig dat veel witvloei een symptoom kan zijn. En er is maar 1x voor nodig, dus hopelijk zegt het niets dat jullie niet veel hebben kunnen klussen. Laat je het ons morgen weten?

En wat fijn om te horen Juultje. Geeft dan weer een klein beetje hoop! Mijn vriend maakt het er niet makkelijker op, hij is er heilig van overtuigd dat het niet is gelukt. Waardoor ik het ook begin te geloven :)

8. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    had gister dus een knallende ovulatie test 'savonds.. maar daarna geen seks kunnen hebben pas vandaag laat weer

heb gister ochtend echter wel seks gehad hoop echt dat dat voldoende was mocht mijn eisprong al geweest zijn :) we shall seeee

9. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt ���� THANKS!

23 Maart(4)
    Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1

24 Maart(4)
    Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

25 Maart(4)
    Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm
    BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM
    Applejo, 30 jr, ronde 26

26 Maart(1)
    Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen.

27 Maart(3)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(3)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7
    Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17
    RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3

31 Maart(5)
    Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2
    Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ?
    Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4
    papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm

Datumloos(0)

Buiten de lijst(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3)

Totaal: 26

Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig

Ik heb mezelf verplaatst naar de 30 maart.. mijn app had uitgerekend dat 27e mijn nod zou zijn.. maar dit is dus niet het geval

10. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    je staat op de lijst x

11. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Spannend allemaal dames!!

Het lijkt erop dat ik "draden kan trekken" van mijn cervixslijm... helaas vanmorgen niet ovu kunnen testen... maar tm gisterochtend negatied. M'n vriend is hopelijk vanavond weer thuis (vrachtwagenchauffeur)... toch voor de zekerheid maar gezellig maken komende dagen en vanavond hihi... just to be sure...

Het is wel een beetje irritant dat je niet weet van welk termijn je ongeveer uit kan gaan ivm onregelmatige cyclus.
    En anders volgende ronde maar weer... tis nu pas ronde 4 natuurlijk...

Heb al wel besloten ronde 4 met teunisbloemolie en temperaturen aan de slag te gaan.

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Welkom, ga je voor jullie eerste kindje?

13. Pitahaya

NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS!

23 Maart(4)
    Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1

24 Maart(3)
    Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

25 Maart(6)
    Applejo, 30 jaar, ronde 26
    Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm
    BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM
    Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk)

26 Maart(1)
    Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen.

27 Maart(3)
    IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6
    RiRi93, 23 jaar,1e kindje, ronde 3

28 Maart(0)

29 Maart(1)
    Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3

30 Maart(3)
    Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7
    Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17

31 Maart(5)
    Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2
    Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ?
    Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4
    papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm

Datumloos(0)

Buiten de lijst(1)
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3)

Totaal: 27

Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)

14. Pitahaya

Je had niet de laatste lijst gepakt Riri, want livoli stond al op het wachtbankje. Heb hem even opnieuw erop gezet.

Applejo, Flamingo88 en BZD? Mogen jullie al op het wachtbankje ?

15. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    ik zit vast beetje te kijken als het raak is wanneer ik dan ben uit gerekend. is het gewoon 5 dec hihihihihi een klaas kindje dat zou ik niet erg vinden, vind het zelfs wel heel leuk. bij mijn eerste kindje ben ik pas 1,5 week na uitgerekende datum bevallen en met onze jongste precies op de dag dat ik was uitgerekend. de 19e zou de innesteling beginnen https://www.diethild.nl/testen-tips-zwanger-worden-berekenen/innestelingsdatum-berekenen/ hier heb ik het uit gerekend.

16. Pitahaya

Ik heb het even bij een andere site berekend, want met mijn lange cyclussen kan het niet bij die. Maar ik zou dan 1 december uitgerekend zijn. Hihi! Super leuk! hoop het zo!

17. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik zou op mijn eigen verjaardag, 28-11 uitgerekend zijn 😉

18. Pitahaya

Hahaha, dat is wel heel toevallig! Zou wel leuk zijn!

Aangezien mijn zoontje ook 6 dagen te vroeg kwam, reken ik dan op 25 november. Mooie datum. Hihi

19. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    oepsie sorry.. en ik nog scrollen en kijken naar laatste lijst.. haha toch gemist

20. Pitahaya

Geeft niks hoor!

Deel Deze Pagina