Hahahaha juutje! Ohh spannend dreamcatcher!! Ik wil eigenlijk maandag testen, omdat ik maandagochtend naar de fysio moet. Daar moet ik ook altijd flink buik- en rugspieren trainen en ik weet niet of dat mag tijdens zwangerschap?!
Ik ga zaterdag testen. Vanmiddag toen ik in de supermarkt liep kreeg ik ineens een paar felle steken in mijn baarmoeder, alsof ik ieder moment ongesteld kon gaan worden. Ben benieuwd zaterdag, heb er nog geen goed gevoel over haha.
Ohh duurt ook nog maar paar dagen. Hoeveel dpo ben je dan elise? Volgens mij kunnen de oefeningen niet veel kwaad maar dat weet ik allemaal niet 100% zeker. Rianne, oh haha jij zaterdag indd. Overmorgen al. Ga heel hard voor je duimen. Die steken kunnen ook het groeien van de baarmoeder zijn. Dan weet ik niet meer wie dat was. Er zou wel iemand morgen al testen
Nee, die oefeningen kunnen helemaal geen kwaad nog hoor! (Ben zelf fysio). Dus lekker doen! Je hoeft het je fysio dus ook niet te vertellen, tenzij hij/zij hard in je buik gaat duwen of zo (doen osteopaten nog wel eens). Wie ging er dan morgenochtend al testen???
ik. maar ik twijfel of ik dat wel ga doen.. mijn man en ik hebben momenteel knallende ruzie.. heb geen zin om dit soort nieuws te vertellen met zo'n sfeer
Oei missFluffy dat is balen, sterkte ... grr die ruzies ook!! Het heeft geen haast dus je ka prima wachten sterkte!
Oh nee. Balen! Hopelijk leggen jullie het snel weer bij. Niks aan😓 Ik heb waterige substantie uit mijn rechter tepel. Nog nooit gehad, wat kan dat zijn?
Ha meiden, Ik ben 7 dpo. Eergisteren echt venijnige steken in mijn rechterlies. Ik was een vergadering aan het leiden op dat moment, maar mijn gezicht vertrok ervan! Verder heb ik al een tijdje veel afscheiding. Wit, neutrale geur. En lichte kriebel in mijn vagina. Is dat een zwangerschap symptoom? Ik weet daar niets van. Sinds vandaag doen mijn borsten meer zeer. En ik heb het idee dat ze iets groter zijn. Dat heb ik nooit voor de menstruatie. Ergens baal ik daarvan, want nou denk ik dat ik misschien wel zwanger ben. En dan zul je zien dat ik ongesteld word.
Ohh Pitahaya, wat fijn, dankjewel voor het antwoord! Ik moet daar mijn rug- en buikspieren trainen, ze duwen verder niet in mijn buik. Fijn dat het toch kan, dan hoef ik het ze niet eens te vertellen mocht het wel zo zijn. Ik ben er ook nog lang niet klaar, dus mocht het voor maandag niet nodig zijn omdat ik een negatieve test heb, dan is het in ieder geval handig om te weten voor de "toekomst" Al die stomme kwaaltjes he.. Zo irritant. Je denkt dat je misschien zwanger bent, misschien ook niet... Veel van de kwalen zijn ook hetzelfde als je ongesteld moet worden of als je zwanger bent.. Wat kunnen we onszelf gek maken he?
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(2) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 papillons, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 mmm Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 27 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijzig[/QUOTE]ing door te voeren!)
Oh, jeetje, ja, dat snap ik helemaal!! Wat rottig!! Hopelijk leggen jullie het snel bij. En inderdaad, je kan ook een dag of een paar dagen later testen toch?
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(2) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 31 Maart(5) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 26 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik blijf wel in deze groep... ik weet niet wat m'n lijf met me aan het doen is... of nog geen ei gehad... of misschien toch vorige week al? M'n lijf doet/voelt raar... (krampjes, buikpijntjes, lichte vlagen van misselijkheid). En als het 't allebei niet is... jammer dan... wil nu ook eigenlijk ff niet in een andere groep omdat ik gewoon niets zeker weet... heel, heel irritant dit!!
Ohh MissFluffy, wat naar.. Ik hoop dat jullie het snel weer kunnen bijleggen.. Dan iets later testen, ook geen probleem toch! De relatie is nu even belangrijker.. Sterkte! Succes papillons! Dio, niets is zo vervelend als onzekerheid.. Misschien op je verwachte nod een testje doen om te checken?
Ja idd Elise... ik wacht komende tijd gewoon af en hou het gewoon op de 31e. Dan zie ik het wel... eerlijk gezegd wil ik ook niet "denken" dat ik van alles voel en uiteindelijk dus mezelf zwaar voor de gek houden... ik blijf lekker bij jullie