NOD lijst 23 t/m 31 Maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePollewop89

TantePollewop89 Actief lid

17 feb 2017
    324
    143
    43

Mijn nederige excuses MissFluffy. Was er niet helemaal bij denk ik hihi.

Voor de positieve testers: blijf zelf ook positief en geniet van dit mooie nieuws!

Juutje 89 je zit pas op dpo 5 toch? Dat kan dan ook best een innesteling dipje zijn natuurlijk. Of heb jij een hele korte lf van jezelf?

Wat verdrietig Pitahaya ik hoop dat er nog een wondertje gebeurd!

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Meiden met roze, Gefeliciteeeeeerd :):)

3. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Nee tantepollewop ik heb een Lf van 13
    Maar ik dacht dat een innestelingsdip pas bij 7 of 8 dpo kon.

4. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    #924 applejo, 19 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2017
    Gefeliciteerd dames!! Spannend zeg!!
    Willen jullie 1x met mij mee kijke... heb echt jullie advies nodig. ik temperatuur sinds deze maand.. maar blijkt dat mn eisprong megaa laat is?? Maar mn CB ovulatietest geeft negatief aan. En die kruidvat test meer iets positief...maar die is geloof ik wel heel gevoelig

Bijgevoegde bestanden:

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#925 rianne2985, 19 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2017
    Dit is m'n test van vanochtend, overigens de normale zwangerschapstest van action, dus niet de early...

Bijgevoegde bestanden:

6. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Die van vanmorgen van mij is niet opgelopen tov 2 dagen geleden eerder gelijk...

7. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    ♥ ♥ ♥

8. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    DSC_0870.jpg

9. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Iedereen met positieve testjes, gefeliciteerd! Dat ze mooi morgen oplopen en jullie kunnen genieten van de zwangerschap <3

Ik ga rustig m'n menstruatie afwachten. Heb zo enorm veel kwaaltjes dat ik het niet los kon laten en vanochtend weer getest heb. Zie hieronder, niks te zien. Dus helaas deze ronde niet gelukt, het was pas de eerste dus mag eigenlijk niet klagen.. Maar ben best een beetje verdrietig

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      11
  10. dreamcatcher

Ik vind het tov de eerste wel opgelopen hoor! Denk dat het ook beter zichtbaar zal zijn wanneer de onderste is opgedroogd

11. rianne2985

Ahhh dreamcatcher, wat jammer :( ook al is het de eerste ronde, zo'n witte test is natuurlijk hartstikke waardeloos &#128546; hopelijk heb jij ook snel een mooie test in handen.

12. dreamcatcher

Ontzettend lief van je! Ik hoop dat ik dan maar snel m'n menstruatie krijg zodat ik weer verder kan.
    Jij lekker genieten van de positieve testjes.

13. rianne2985

Ik zweer echt bij de teunisbloemolie en de tarwekiemolie! Ik weet niet of het zonder die 2 ook zo snel gelukt zou zijn natuurlijk, maar dat maakt niet meer uit ;) baadt het niet dan schaadt het niet :)

14. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Hi lieve meiden met grote wensen. Het valt me op dat we allemaal vroege testers zijn. Het werkt enorm aanstekelijk merk ik. (Althans, ik merk t bij mezelf). Maar zeker ook nu er al vier vroege positieve testers zijn. Maar laat je aub niet gek maken. Mijn vriendin kon pas een week na nod eindelijk positief testen en ze heeft nu n prachtige dochter. Daarentegen had ik al heel snel n positieve test, die mooi opliep, terwijl het (ontdekte ik later) vanaf dag 1 al gestopt was in de deling.

Ik weet dat t hier de trend is om vroeg te testen en dat is helemaal okey als je je daar goed bij voelt. Maar t is zeker niet de standaard dat je altijd n streepje moet hebben voor nod. Laat je moed niet zakken meiden! Laten de elkaar steunen op t wacht bankje :)

15. TantePollewop89

17 feb 2017
    324
    143
    43
    Innesteling kan vanaf 5 dpo al. Dus houd moed. Je ongie is nog ver weg dus geen reden voor stress. ; )

16. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ik had vrijdagavond een positieve ovu test en donderdagavond gezellig gehad...nou was het gister ook best gezellig maar manlief was te moe (paar nachten zieke kids) dus helaas niet gekomen. Wil het vanavond nog proberen, is het dan te laat!?

Echt super dat er al zoveel vroeg kunnen testen! Hopelijk komen er veel roze bij!

17. dreamcatcher

Wat een lief berichtje Gember! Dat geeft echt weer een beetje moed. Dat samen kletsten en alle testjes werken inderdaad erg aanstekelijk. Eigenlijk zou ik beter moeten weten gezien ik bij m'n zoontje pas met precies 7 weken positief teste. Paar dagen daarvoor had ik nog een Omo witte test. Toch durf ik geen hoop te hebben, ben bang voor de teleurstelling. Maar je hebt gelijk, laten we elkaar steunen en nog nergens vanuit gaan tenzij onze menstruatie doorbreekt.

18. TantePollewop89

17 feb 2017
    324
    143
    43
    Amen! Mooi gezegd. Vorige maand heb ik ook al vanaf 10 dpo getest maar het gaf mij persoonlijk erg veel stress. Ik wil.. hoe graag ik het al vroeg zou willen weten.. echt wachten tot mijn NOD met testen.
    Maakt me niet minder blij voor de meiden hier die wel vroeg positief testen natuurlijk. Iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelen

19. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Goed van jou Gem! :)

20. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wauw dames wat een mooie testen. Gefeliciteerd voor alle zwangere! Het werkt idd wel aanstekelijk. Wilde in eens ook gaan testen zo meteen. Zit op 7dpo dus veel te vroeg. Dank voor de mooie woorden gember. Hou me dus toch nog even in. Wil woensdag pas testen. Vind het zo ontzettend spannend.

Jammer pitahaya en dreamcatcher. Heel begrijpelijk ook. Ben ook altijd heel teleurgesteld en verdrietig.

Deel Deze Pagina