Zwangere dames, onwijs gefeliciteerd!! Wat super fijn voor jullie Meiden op t wachtbankje, succes! Ik hoop op prachtige positieve testen voor jullie. Ik check even uit. Mijn temp blijft laag, mijn ovu-testen doen niets. Ik ben kei verdrietig en moet even afstand nemen, ik las een pauze in. Succes lieverds!
zo even eindelijk de tijd genomen om alle oude berichten terug te lezen wat gaaf al die mooie positieve testen ik duim duim duim duim dat het mooie plakbaby's zijn zijn er echt veel deze ronde dat maakt de lijst mooi roze strooi ook wat van dat baby geluk mijn kant op hihihihi
hihi ik stel me nu zo voor dat wij als tinkerbell over je hoofd vliegen en baby geluk je kant op strooien
Welkom lolsmurf! Het gaat hier inderdaad soms zo verschrikkelijk hard dat het lastig is om alles bij te houden! 😋 Gember je test ziet er goed uit! En wat heb je dat mooi gezegd zeg! Slaat de spijker precies op de kop ❤️ Juutje niet meteen opgeven al, je zit pas op 6 DPO! Een dip kan dan prima! Pita ik blijf voor je duimen meid, ook al heb je het zelf misschien al opgegeven. Niet elke zwangerschap is hetzelfde, alles kan nog! Rianne dat ziet er goed uit vergeleken met je early test. Dit is echt al een mooie brede duidelijke streep! Op dat hij snel mag knallen! 😁 Yasmientje ik vind de laatste vergeleken met de eerste ook oplopen! Het lijntje is echt een stuk duidelijker. Dream wat jammer dat je test wit is gebleven op meer geluk in de volgende ronde. Linda heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je cyclus heel snel hersteld en dat je eitje een deze dagen toch snel springt!
Lief dat je dat zegt, maar ik weet het echt hoor. Dus ik wil ook geen hoop meer houden eigenlijk. Ga morgen voor ik aan de antibioticakuur begin nog wel keertje testen voor de zekerheid.
Gefeliciteerd voor alle zwangere nogmaals! Ik heb mezelf voorgenomen te wachten tot de nod en dan pas mag ik testen mocht ik niet ongesteld worden ik twijfel nog wanneer ik precies de eisprong had aangezien ik er nu niks van heb gevoeld. Dus mijn nod is tussen 28 en 30 maart. Heb nog nooit een cyclus gehad van 30 dagen dus spannend ! heb dit keer helemaal geen kwaaltjes behalve veel hoofdpijn. Voor de dames die ook op het wachtbankje zitten samen met mij op 30 maart...hou nog even vol nog 11 daagjes en we mogen testen haha... Linda sterkte ! Als je toch een pauze neemt blijf het gezellig houden met je man en vrij wanneer jullie daar zin in hebben en wie weet word je heel spontaan zwanger ! x
Haha, onze nod lijst is nog niet eens officieel begonnen... Knap Riri dat je zo lang kan wachten! Ik hoop het voor je!
Die early testen van action zijn trouwens hun geld niet waard, met de gewone testte ik duidelijker dan met de early variant. Dat is toch krom of niet dan?
Dat is heel erg krom! Die kruidvat 2 voor 5 euro zijn volgens mij nog de beste. Morgen maar even nieuwe bestellen via zwanger en kids, voor volgende maand.
Wij hebben hier geen kruidvat Volgend weekend wil ik een cb of predictor digital gaan doen en daarna stop ik met.testen. Dan moet ik hier in Frankrijk voor het eerst op zoek naar een verloskundige en dergelijke. Vind het zo spannend!!
Dat is wel heel vreemd idd Rianne! Dat lijkt me heel spannend in een ander land. Ik voel niks, ik hebben alleen wat vreemde crème achtige afscheiding en dit lijkt neem licht geel te zijn ofzo. En nu al pukkels! Nooo
ik werd vanochtend misselijk wakker. en heb de hele tijd een gevoelige baarmoeder. voelt alsof je heel nodig moet plassen en je blaas doet zeer zeg maar. maar nu begin ik echt kramp te krijgen. beetje branderig gevoel bij mn baarmoeder en ik maak me een beetje zorgen. heb vanochtend niet getest, dat maakt me ook onzekerder heeft iemand ervaring?
@Pita, en andere negatieve testers, ik gun het jullie zo om binnenkort een positieve test te hebben!! ik duim mee! @Juutje... grappig heb nu precies dezelfde kwaaltjes wat betreft slijm, veel wit en had gisteren ook geel. @Riri, dank je wel!! En we hopen op nog meer roze hier!!! @MissFluffy, maak je geen zorgen, ik had met mijn dochter veel buikkrampen zelfs bloedverlies en hematomen te zien op echo.
dat is goed om te weten. ik denk dat ik een stuk geruster ben als mijn NOD geweest is. kan niet wachten wanneer gaan jullie het aan ouders enzo vertellen?
Nou net iets raars!! Nooit meegemaakt. Weet niet zeker wanneer mijn eisprong was. Ik kan op 2, 3 of 4 dpo zitten nu. (FF zegt 2 dpo en ik zelf denk 3 dpo) Maar ik had net wat lichtbruine afscheiding. Wat kan dat toch zijn zo vroeg?