Als je je temperatuur in vult in dat schema? Maakt hij dan een streep? En word je elke keer daarna 14 dagen later ongeveer ongesteld?
Hij maakt volgens mij geen streep als je alleen je temperatuur invult maar dat weet ik niet zeker hoor! Volgens mij moet je ook je afscheiding invullen en je ovulatietesten. Hoe meer gegevens FF heeft des te sneller zet hij een streep geloof ik
Oh haha, nou, daar heb ik geen verstand van verder. Maar ik heb bijvoorbeeld soms ook geen goed ei. Dan is mijn eisprong niet goed en heb ik ook geen positieve ovu-test. Dat heb ik helaas al sinds we begonnen zijn aan onze kinderwens. Misschien heb jij dat dan ook?
Ik weet alleen dat je met lange cyclussen ( boven de 40 dagen ) niet altijd een goeie eisprong hebt. Ik heb tot nu toe wel iedere maand een eisprong. Maar ja zelfs als je alles volgens het boekje doet heb je nog maar 1/6 kans dat het lukt
Ik heb de laatste twee cyclussen geen goede eisprong gehad. Die cyclus van 37 dagen was wel goed, dus het klopt wel zo ongeveer wat je zegt. Maar inderdaad, helaas maar weinig kans elke ronde. Hopelijk veel roze op deze lijst!
Hello, ik wil Graag meeschrijven. Dit wordt onze eerste ronde, gelukkig zen regelmatige cyclus van 28 dagen. Vandaag eerste dag nieuwe cyclus. Yasmientje, 1e ronde, 24 jaar, 2e kindje Ik lees veel over granaatappelsap is het eten van granaatappals ook goed ? En mort het dan de zoete of zure zijn ? Ik klets lekker mee veel succès Allen!!!!
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊THANKS! 23 Maart(2) MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 24 Maart(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(0) 26 Maart(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 27 Maart(1) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(1) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 31 Maart(0) Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden
Bedankt MissFluffy, ik heb Zin om hier lekker mee te kletsen beloofd een leuk groepje te worden en hopelijk veel zwangeren!!
Tuurlijk MissFluffy, blijf maar gezellig hier. Mijn ervaring leert dat je beter bovenaan een lijstje kan staan dan onderaan. Ook al is dat een dag na je nod. In het vorige lijstje stond ik onderaan. Dan was iedereen al aan het testen enzo en dan moest ik nog lang wachten, dat was niet leuk! Haha!! Ik hoop dat dit een gezellig klein clubje blijft
mee eens en de onderkant van onze lijst was helemaal rood, dus wie weet hebben we meer geluk bovenaan
Hey meiden, ik wil me graag bij deze nod club voegen. Vandaag mijn menstruatie doorgekomen, op naar ronde 4. 1e ronde: 34 2e ronde: 28 3e ronde: 26 Ben ook pas 4 maanden gestopt met de pil dus daarom waarschijnlijk deze onregelmatigheid. Ben wel vanaf ronde 2 met ovutesten van 2besure bezig en werkt prettig zodat ik ook de signalen van lijf leer kennen. Heb elke keer wel tussen mijn ei en menstruatie gevoelige borsten gehad en afgelopen keer zelf heel veel maagzuur waardoor ik stiekem toch dacht dat het raak kon zijn. Maar helaas. Nu ben ik hier, en zag al een actief groepje. Op naar de week met veel roze dames!
Welkom mie84! Ja dat is wel fijn he om je cyclus even wat beter te kennen, zeker als je een tijd de pil hebt geslikt. Die zere borsten, daar heb ik na mijn eisprong kunnen vaak last van. Alleen in de ronde dat ik zwanger raakte juist niet! Je lijf kan je zo voor de gek houden haha. Deze ronde zit ik nu op dag 6 en ik heb nog steeds gevoelige borsten. Vanochtend nog een testje gedaan, meer om zwangerschap uit te sluiten en idd, omowit. Dus wat dit nu weer is... Zo zie je maar, elke cyclus is weer anders he? Ff voor de lijst, hoe oud ben je en wanneer verwacht je je NOD? Afgaand op je afgelopen cyclussen, zal ik je dan op 26-3 zetten? Dus een cyclus van ongeveer 28 dagen. Het kan altijd nog veranderd worden hoor! Morgen zal ik trouwens wat afwezig zijn hier want dan wordt onze kleine meid 1 jaar!