Goedemorgen allemaal Ik ben ook benieuwd of er vandaag nog nieuwe testers zijn, weet niet waarom maar is altijd leuk om die testjes terug te zien haha ! succes testers
Dat ziet er goed uit MissFluffy! Gefeliciteerd Ik weet niet wat ik moet denken, heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad en gewoon een voorgevoel dat het gelukt is. Dit heb ik nog nooit gehad en probeer gewoon rustig af te wachten haha. Heb deze periode goed met mijn man gesproken en hij gaat er gelukkig ook akkoord mee dat we, mocht het deze maand niet gelukt zijn, naar de huisarts stappen. Dat geeft ongelofelijk veel rust. Nu hopen dat het voorgevoel juist is en we de huisarts niet eens nodig hebben. Ik ben ook benieuwd naar de testers, op naar mooie positieve testen
Wat een mooie test MissFluffy!! Duidelijk zwanger!! Ik heb vanochtend ook nog een test gedaan, ik had nog verschillende merken liggen. Zonde om niet te gebruiken... Nu durf ik ook wel blij te zijn op 11dpo met deze test:
dank jullie wel voor de felicitaties en jij ook gefeliciteerd Rianne! mooie test hoor! ik ben ook wel benieuwd of er meer testers zijn.. ik wil meer roze!
Prachtige testjes! Volgens mij heb ik jullie al paar keer gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog een keer haha. Gefeliciteerd Ik zei half uurtje geleden nog dat ik tot in ieder geval woensdag niet meer zou testen. Maar ik kon het (weeeeer) niet laten. Ik zie echt een heel licht rose streepje. Heb snel een foto gemaakt en ben van huis gegaan zodat ik niet de hele tijd geobserdeerd ga turen.. Nu proberen twee dagen niet meer te testen.
Ben zo blij dat jullie iets zien en ik niet gek aan het worden ben haha. Zelfs m'n vriend zag 'm! Maar we gaan nog nergens vanuit. We testen woensdag of donderdag weer, hopen dat het dan is opgelopen en ik niet ongesteld word