hebben jullie zin in een maga tuur test? ik ben tevroeg met testen dat snap ik helemaal ik neem het ook met grote korrel zout maar ik hield het niet meer dus ik dacht kan mij het ook en heb een action test gedaan.
mega mega mega tuur in het echt is hij wat duidelijker. heb ieder geval beetje hoop dus dan vind ik het wachten niet erg.
7 dagen voor nod zit je nu toch? ik zie helaas niks via mijn telefoon maar als jij iets ziet dan zal dat wel zo zijn hoop voor je dat die oploopt!
Snap ik! Gelukkig kijk je alweer wat positiever naar de volgende ronde. Ik lees goeie verhalen over de tarwekiemolie hopelijk doet dat het voor jou! Ja, ik ben er eindelijk geweest. Ze vond het vreemd dat het nu zo lang duurt. Maar verder wou ze niks kwijt of mijn eierstokken of iets er goed uit zag. Ze zag wel een eitje van 17 mm en rade mij aan om, om de dag sex te hebben. En ik moet op de 2de of 3de dag van mijn menstruatie bloedprikken en mijn man moet zijn zaadjes inleveren. Daarna krijgen we al haar bevindingen te horen. Dus ben benieuwd! 30 maart is mijn NOD...
Sorry lieve dames maar mijn man is weg voor het werk en verder weet niemand in onze omgeving dag we bezig zijn dus moet hier even van me af schrijven. Net te horen gekregen in korte tijd dat een vierde stel in onze nabije omgeving hun eerste kindje verwachten. Hoewel ik echt oprecht blij ben voor iedereen vind ik het steeds moeilijker om te verdragen. Ik was in de sportschool en moest echt mijn best doen om niet in janken uit te barsten. Had niet verwacht dat het horen van zulk nieuws me zo veel zou doen. Vind het ook steeds zwaarder worden. Ik heb het gevoel als of het iedereen maar zo komt aanwaaien. Ben zo ontzettend verdrietig en gefrustreerd. Weet ook niet meer wat ik moet. We zijn leven allebei gezond en heb inmiddels alles wat kan ondersteunen wel geprobeerd Tarwekiemolie Teunisbloemolie Maca poeder granaatappelsap enz. Zit er gewoon even doorheen. Natuurlijk weet ik dat sommige stellen al veel langer bezig zijn en dat lijkt me echt zo verschikkelijk zwaar. En wil met mijn geklaag ook echt niemand voor het hoofd stoten maar moet ff m'n ei kwijt. Hier ronde acht maar het voelt al als een eeuwigheid. Ook weet ik dat het deze ronde of binnenkort wel raak kan zijn maar zo voelt het nu even niet. Nou dat lucht een beetje op. Thnx meiden voor het aan horen (nou lezen eigenlijk) van mijn frustraties.
Ik snap je helemaal Sterree en wat vervelend dat je man weg is terwijl je nu juist echt een knuffel nodig hebt. Hoe lang je ook bezig bent, je wilt het graag en elke maand is er 1 teveel. Ik hoop zo voor je dat jij ze ook snel kunt vertellen dat het bij jou ook raak is. Ik wou dat ik je een knuffel kon geven en weet dat je altijd op dit forum je hart kunt luchten. Onze wens om een wondertje heeft ons allemaal op dit forum samengebracht en hier kun je altijd je verhaal kwijt. xx
Oh dat herken ik zo! Hier ook 5 in 2 weken...heb ff op t werk staan janken in de wc! Je gunt het iedereen van harte maar het is frustrerend! Ik hoop dat het snel lukt bij jullie ��
ach meis ik snap je volkomen het is ook rot en je wilt zelf ook zo graag en dan is het heel normaal je zo te voelen. soms is het ook gewoon kut hoe erg je het hun ook gunt het doet toch even zeer. dikke knuffel voor jouw.
ziet niemand hem :'( dan begin ik toch sterk aan mij zelf te twijfelen misschien zie ik spoken en wil ik te graag.
over twee dagen evt weer even testen meid, hopelijk is hij dan duidelijker. Of wachten tot de nod, maar dat is erg moeilijk
Bedankt meiden. Erg lief 😁 doet me goed. Idf als ik heeeeel erg tuur dan denk ik wat te zien. Maar weet het niet zeker. Spannend! Dvk zie dat jij ook al een poosje bezig bent. Niet leuk. Sjors. Ja die tranen zijn dan gewoon even niet te stoppen he
nou idd pfff ik was gezwicht voor de test drang. bleef zo knagen heb mijn lesje weer geleerd niet testen niet testen niet testen niet testen
Het is wel heel normaal om van slijmerige afscheiding naar dikke afscheiding te gaan na de eisprong. Mij viel het dit keer ook enorm op dat mijn afscheiding bijna direct na ei anders was dan normaal. Ik heb veel afscheiding nu. Roomachtig wit. Ik verlies daar echt veel van. Geen idee of dit een zwangerschapssymptoom is hoor. Maar ik heb wel een positieve test. Dus misschien is het toch een symptoom
Super herkenbaar hoor.... je gunt het iedereen maar NATUURLIJK jezelf ook, en stiekem jezelf net iets meer dan die ander. Want zo simpel is het gewoon! Ook wat ik al eerder zei... wanneer mensen zeggen... "je moet er niet te veel mee bezig zijn".. ja dikke doei! Zo werkt het gewoon niet. Heel eerlijk gezegd, ik dacht dat vroeger ook... maar het is wel ff anders... heel anders als je er zelf middenin zit. Kop op meis... bikkel!
Dat had ik deze keer heel erg inderdaad! Ik dacht echt dat ik een vervroegde menstruatie zou krijgen.