Tuurder meld zich! Ik zie wel wat hoor IDF. Zodra je hem ziet blijf je hem zien. Hoe lang na het testen heb je deze foto gemaakt? Ik hoop dat ie gaat oplopen! Lieve Sterree, ook al ben ik zelf nog eens begonnen, ik kan het me zo voorstellen! De moed zakt je ook in de schoenen als je er zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen en het dan nog niet lukt. Ik wil je heel veel positiviteit en kracht meegeven en hoop dat het snel raak is zodat ook jullie kunnen genieten van een aankomend kindje. Had je trouwens nog een keer getest? *knuffel*
Ja! Dio dat dacht ik ook. Voor dat ik stopte met de pil dacht ik nou dan stop ik en dan zien we het wel. Nou was er meteen al erg mee bezig. Heel herkenbaar. Thnx meiden voor de opbeurende woorden! Nee nu 8 dpo dus wel erg vroeg. Wil woensdag maar misschien morgen ochtend.....
Een hele dikke knuffel aan Sterree! Ik kan het me goed voorstellen dat je er door heen zit als het wachten zo lang duurt. Goed dat je hier je verhaal kwijt kunt. En dan zie je ook dat iedereen je wil steunen. Het is al zo'n spannende periode in je leven en dan is het wel zo prettig als het een keer mee zit. Dat snap ik super goed. IDF tijdens het uploaden gaat er veel kwaliteit van de foto verloren, waardoor het streepje op de foto er minder duidelijk uitzien dan in het echt. Probeer morgen of overmorgen nog eens te testen . Spannend hoor!
ik ben blij dat een aantal hem toch beetje ziet dat geeft hoop. de foto is denk 10 min erna gemaakt ik had hem uit elkaar gehaald wand er zat een soort glans schermpje voor en die maakte het op de foto zetten helemaal moeilijk en zo kan die mooi in mijn boekje geplakt worden maar ben blij dat een paar hem zien dat geeft hoop en moed tijdens het wachten. ik ga mijn best doen niet weer te vroeg te zwichten voor de test hihihihi
@sylvia ik wacht nog even een dagje en test woensdag weer maar dan echt met ochtendurine. Dat is het streven tenminste.. Mocht ik me niet kunnen inhouden morgen dan laat ik het jullie weer weten haha @Idf ik zie wel een tuursteepje! Hopelijk loopt het mooi op, wanneer ga je weer testen? @sterree ohh meid echt heeel begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Dat wachten breekt je op en dan is het best confronterend als mensen in je omgeving zwanger raken. Daar mag je echt wel even over klagen. Dikke knuffel voor jou
IDF - Hihi, dat glimmende venster is ook rete irritant zeker als dat ding ook nog een lekker nat is. Dat weerkaatst als een malle! Fingers crossed! Dream - Spannend, haha. We gaan het zien! Laat hij maar goed opgelopen zijn!
Iemand vroeg me vandaag of ik al een digitale test durfde te doen.. maar ik snap het niet helemaal.. heeft dat nut? Waarom zou je dat doen? Moet ik dat ook doen?
Vraagje😳 Normaal heb ik altijd tijdens mij ei dat het vrijen een beetje pijnlijk is. Nu is mijn ei een dag of 5 geleden geweest en nu heb ik nog steeds die pijn (schijnt te komen doordat hij dan mijn baarmoedermond raakt) hebbem meer dames hier wel eens last van? Ik namelijk anders nooit.
Durf? Hihi. Misschien alleen ter bevestiging? Een streepje is wat anders als een digitale tekst natuurlijk 😜 en dan meteen een richtlijn van hoever je bent.. Ik deed het meer voor de leuk.
Ja ik ! ik heb hier vorig maand bijna 2 weken last van gehad..vanaf eisprong totdat ik ongesteld werd. Ben nog naar mijn huisarts geweest en ze zei dat ik moest wachten tot de menstrustie mocht de pijn dan nog steeds aanwezig zijn moest ik terug komen. Maar zodra ik ongesteld werd was die pijn volledig weg.
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 31 Wachtbankje (21), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 31 Wachtbankje (21), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi zwanger2015. Welkom op de lijst! Zie alleen dat je niet de laatste lijst had gepakt dus heb mn wijzigingen even opnieuw aangebracht hihi
Graaggedaan ..en trouwens ik had er voorheen ook nooit last van totdat ik stopte met de pil haha maar je hoeft je geen zorgen te maken..verschilt ook per standje de ene doet wat meer pijn als t ander haha
Aaaaaaaaahhh ik kon niet wachten dus deed vanochtend weer een testje. Zie hieronder!! Flink opgelopen, durf nu wel te geloven dat ik zwanger ben. Moest helemaal huilen van blijdschap