Lieve meiden, ik ga afstand nemen. Iedereen op het wachtbankje wens ik heel veel succes. Ik hoop dat jullie mooie roze testjes zullen krijgen. De dames die nu zwanger zijn wens ik een hele mooie zwangerschap toe. Geniet er maar lekker van! Ik heb gisteren een niet zo'n best gesprek gehad met m'n vriend en ik ben er even klaar mee. Ik ga m'n kinderwens opzij zetten voor zover dat überhaupt mogelijk is. Mochten jullie het verhaal willen weten wil ik dat best vertellen, maar denk dat dat hier in dit topic niet zo'n strak plan is. Dan ga ik wel erg off-topic. Laat het maar weten. Misschien post ik het wel in het bloggedeelte anders. Vond het gezellig dat ik hier mocht blijven mee babbelen ondanks dat het er niet van kwam 💋
Aangezien temperatuur toch raar doet, toch maar een ovulatietest gedaan. Wou dat deze ronde niet doen, maar heb pijn in mijn onderbuik en temperatuur is laag..
Wat vervelend Sylva, hopelijk komen jullie eruit en kun je snel je kinderwens vervullen. Een dikke knuffel en veel sterkte gewenst xxx
@ Sylvia, wat ontzettend naar zeg. Hopelijk komen jullie er snel uit samen. Mocht je je verhaal kwijt willen dan kan dat hoor. Dikke knuffel
Wat apart zeg... aan je kaartje zou ik zeggen dat je eisprong wel geweest is. Maar hij daalt wel heel vroeg. En je ovulatie test is ook wel heel donker.. maar nog niet positief. Ik zou nog even doortesten, kijken wat het doet
pff net wanneer ik een paar daagjes rustig was ben ik vandaag helemaal in spanning over is het nou wel of niet raak deze maand.. i dont know why !! Ben heel de tijd op werk te veel afgeleid door de zwangerschapspagina... hahaha
Ik denk pas op de 30e als ik dan niet ongesteld ben geworden en als ik het zo lang kan volhouden.. Ik twijfel ook wanneer mijn nod is dat kan de 28e zijn maar ook de 29e of 30e... dus ik ga er vanuit dat ik 31 maart 1 dag over tijd zou zijn... maar ergens heb ik het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden we zullen het zien ik wil echt weer de positieve gevoel terug haha
Spannend nu hoor voor meerdere. Ik heb vanmorgen getest met 11 dpo en een tuurstreep, zien jullie hem ook?
Ik zie ook iets, hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen! Ik weet niet of ik het deze maand kan volhouden om pas te testen als het 1 april is.. Ik moet nog tien dagen wachten tot mijn nod en heb nu al zin om een test te halen... Ik hoop dat de dagen snel gaan!