Ja we vinden het wel leuk dat ze straks lekker met elkaar kunnen spelen. We wonen in frankrijk en enigzins afgelegen dus niet veel kindjes in de buurt. En wie weet duurt het ff voor het lukt dus vandaar dat we er weer voor willen gaan 😊 Ik en m'n zusje schelen 15 maanden, m'n moeder gaf mij nog borstvoeding. 1x onveilig en tadaa! Haha. Dat gaan wij iig niet meer redden hihi maar zo'n 2 jaar ertussen vinden we mooi. Nu maar kijken of het lukt
Ja, dat wilden wij ook. Waren eind november begonnen (zoontje is van oktober). Maarja, kans dat het in één keer raak is, is natuurlijk wel klein. Leuk trouwens, lekker in frankrijk wonen!
Dat lees ik idd meer dat er allerlei symptomen zijn wanneer het niet raak is en wanneer het wel raak is en in die spannende periode geen symptomen zijn, echt gek hoor! Ik ben 33, NOD maar op zaterdag 25 maart zetten
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊THANKS! 23 Maart(2) MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 24 Maart(2) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(1) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 26 Maart(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 27 Maart(1) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(1) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 31 Maart(0) Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden
rianne gefeliciteerd met je kleine! leuke verjaardag gehad? ik zit in de derde dag van mijn menstruatiecyclus... nog 11 dagen tot eisprong ongeveer... spannend ben benieuwd of we snel zwanger zullen worden.... Ben ik de enige die het idee van nog een kind een beetje spannend vind, het niet weten hoe het zal lopen etc.
Dankjewel, ja het was een leuke maar ook wel (in)spannende dag voor haar. Ze ligt nu lekker op 1 oor, bekaf is ze! Ja ik vind het ook een spannend idee hoor straks weer zo'n kleintje erbij. Van onze dochter was ik in 2 rondes zwanger. Nu in ronde 3 voor nummer 2...heb het idee/voorgevoel dat het deze keer wat langer gaat duren. Geen idee waarom. Misschien omdat er nog steeds 6kg van dochterlief bij mij aan zit in tegenstelling tot voor die zwangerschap. Toen ook al overgewicht maar nu helemaal. Ik ben 1.65m en nu 85kg 🙈🙈🙈 Afgezien van vandaag ( feest!! ) let ik wel op mn eten en probeer ik meer te bewegen. Gisteren ook weer 2 uur gewandeld door de heuvels. Hopelijk val ik nog een paar kilo af voor ik zwanger raak. En anders zeker na nummer 2! Dan is ons gezin compleet en de slaapkamers gevuld 😉😉
Oh nog gefeliciteerd Rianne! Pfoeh Nou hier zijn de kilo's er ook aan gevlogen. Pas na de 32 weken maar toen ben ik ook als een idioot cake beginnen te eten. Voor mijn zwangerschap had ik broek maat 32/34 en nu 38/40 😂
ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt. blijf maar buikkramp hebben, alsof ik elk moment ongesteld moet worden, en het straalt uit naar mijn lies. ook heb ik het gevoel alsof er iets in de weg zit als ik buk ofzo..
Wat gek MissFluffy, weet je al wanneer je terecht kn? Heb je zelf vermoeden of angst wat het kan zijn? Rianne, Ja spannend hé... Genoet van het feestje en logisch dat ze bekaf is nadat ze zo in het middelpunt heeft gestaan! Gewicht, ik viel 10 kilo af in mijn vorige zwangerschap. Ik had lasr van HG vreselijk!!! Niks aangekomen ook, n'a bevalling en bijna twee jaar borstvoeding nog op oude gewicht. Wel nog steeds een wat slapper buikje
ik weet het niet zo goed.. maar angsten zat. mijn oma had darmkanker. mijn moeder had endometriose, en zo erg dat haar eierstok verwijderd werd. en endometriose schijnt erfelijk te zijn.. en dan ben ik bang dat ik verklevingen heb, of misschien wel een bbz.
Oh jeetje missfluffy, dat klinkt niet goed. Voor wanneer heb je een afspraak staan? Ik heb voor vrijdag ook een afspraak bij de huisarts staan. Voor iets totaal anders. Beetje gênant maar ik heb al heel lang (als in jaren) diarree/dunne poep, dus wil er toch even over hebben want is niet goed natuurlijk. Oooh, die kilo's. Vreselijk. Bij mij ook hoor. Weeg nu 66 kilo (bij 1.65) en was voor de zwangerschap van mijn zoontje ongeveer 62. Die 4 kilo krijg ik er gewoon niet af terwijl ik weet dat ik mij beter voel bij iets minder kilo's. Maar ik ben vaak aan het snoepen en weinig sporten, moet gewoon echt weer even die gezonde toer op. Voor mijn cyclus weet ik ook dat het beter is om geen suiker te eten enzo. En voor mijn darmen natuurlijk. Mja, die drang he.
Herkenbaar, ik ben ook een echte lekkerbek Ik zou echt rigoureus na een 2e kindje willen afvallen. Ik ben altijd wel te zwaar geweest en tot op zekere hoogte geen last van, maar zo zwaar als ik nu ben wil ik niet meer worden. Heb nu obesitas klasse 1 ( oh wat klinkt dat erg!! ) Wel ben ik sinds januari 3kg kwijt ( woog 88,8kg ), door minder te snoepen maar soms kan ik me niet inhouden...Dus het gaat wel, alleen niet zo snel als ik zou willen. Ik zou me prettiger voelen bij 75kg ofzo ( iig een BMI onder de 30 ), dus nog 10 te gaan, maar of ik dat ga redden voor een volgende zwangerschap??
wat heerlijk als je zo kan afvallen... ik ben altijd te zwaar geweest, weeg nu 110.. ik snoep niet, eet gezond, eet zelfs vrij weinig. maar ik heb een aandoening waardoor ik aankom door een stresshormoon, en ik ben ook nog eens altijd gestrest door een combinatie van andere aandoeningen. heb een aantal jaar terug een rigoreus dieet gevolgd waarbij je alleen nog maar eiwitshakes drinkt en niets eet. zelfs toen lukte afvallen niet. na bijna een jaar moest ik stoppen omdat ik galstenen ontwikkeld had. ben daarna alles wat ik afgevallen was weer aangekomen in 2 maanden tijd.