Testen durf ik echt nog niet op 9dpo hoor 😜 Heeft ook niet zo veel nut als mijn Temp al daalt toch?
Gefeliciteerd alle dames die op roze staan 😘 hopelijk mag de rest snel volgen😍 ik zou vanaf vandaag mijn innesteling kunnen hebben. Tijd gaat zooooo langzaam voorbij haha. Ik zou wel willen slapen en pas wakker worden 1 dag na nod 😂
Ah dankjewel dat is lief. Mijn NOD is op 30 Maart dus nog wel even wat daagjes te gaan. Ik ga ervan uit dan ik niet een Lucky basterd ben die meteen in ronde 2 al zwanger is maar als 't wel zo is zou het des te geweldiger zijn
yea gember!! gefeliciteerd meis! dat lijkt me duidelijk. ik heb vandaag voor het laatst getest. het is mijn NOD en mijn testen zijn mooi opgelopen
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 31 Wachtbankje (21), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd dames! @mama2017 hier ook een dikke negatieve test. Baal er zo van. Alle hoop is weg. Daag ronde 8 daag 2017 😢 Juultje ooh balen van je temperatuur. Hopelijk stijgt hij weer. Tantepollewop wat knap van je dat je jezelf zo in bescherming kan nemen. Nou voor mezelf ook goed zijn. Vind het emotioneel steeds zwaarder worden
Mooi MissFluffy!! Nu lekker genieten! Ik heb vanmorgen mn laatste action test opgemaakt ( de normale ) en ook weer duidelijker. Vandaag 1 dag na NOD. Morgen of vrijdag wil ik voor de lol nog een digitale doen en dan ben ik klaar met testen
Ik heb alweer een hoop gemist. Zal vanavond even alles lezen en gericht op iedereen reageren. Het gaat hier ook zo enorm snel haha kan het niet zo goed bijhouden Hier mijn oploop
oehh dames wat leuk om te zien die positieve testen !! ik moet nog een kleine weekje wachten en dan heb ik ook eindelijk duidelijkheid
@MissFluffy dat heb ik al gedaan. Heb gezegd praat eens met je zwager (is in juli 2016 vader geworden) of je vader. Maar dan zegt hij, dat wil ik niet want dan weten ze dat we er mee bezig zijn en ik wil die druk van buitenaf niet. De financiën heb ik al uitgewerkt en dat moet gemakkelijk lukken, dat kan het niet zijn. En ja ik heb al aangegeven dat het waarschijnlijk nog wel 1,5 jaar duurt voor er überhaupt een kleintje is en dan zegt hij dat duurt nog best lang eigenlijk zeg. Tja en elke maand waar jij achter je angst blijft schuilen is een maand extra.. 😕 (niet gezegd hoor, wel gedacht) Zal hem nogmaals op begeleiding wijzen. Zou bijna een boek schrijven voor hem. @dvk oh wat kan ik me voorstellen hoe jij je hebt gevoeld 😟 mannen vinden vrouwen altijd lastig, maar zij kunnen er helemaal een potje van! Heb er inderdaad over nagedacht om gewoon te zeggen we gaan nu echt eens even echt goed praten en ik wil eigenlijk dat je vooral even luistert naar wat ik te zeggen hebben want ik kan dit niet meer. Dan volledig open kaart spelen en waarschijnlijk barst ik in tranen uit, maar dat is dan misschien juist goed. Ben alleen bang dat ik hem daarmee gigantisch afschrik. Aan de andere kant, wat ik nu doe werkt ook averechts 😓 M'n vriendin weet dat ik een kinderwens heb. Maar ze heeft narcistische trekjes en is daardoor best moeilijk in de omgang. Zolang ik haar ken (4 jaar) heeft ze het ook alleen maar over baby's gehad en nu ze er een heeft.. Je begrijpt het wel. Dus ik heb haar nu gezegd dat ik het fantastisch vind voor haar en ze zeker moet genieten, maar dat ik op het moment erg veel moeite heb om met haar enthousiasme mee te blijven gaan. De enige reactie die ik kreeg was 'Ok, ik snap het' en verder is ze sinds gister middag stil geweest. Ze zal wel boos zijn. @Sterree zeg dat wel ja. Had er graag van weggebleven. Vervelend genoeg komt m'n menstruatie er ook nog aan, dus ben sowieso wat extra prikkelbaar Rottige hormonen! 😠 @Yasmientje ga ik zeker doen. In zo'n staat is het aangaan van een serieus gesprek ook helemaal niet handig. Dan zeg je alleen maar dingen waar je spijt van gaat krijgen. Hebben we denk ik allemaal ervaring mee. @Dream ik ga het proberen. Hopelijk bereik ik er iets positiefs mee. Meiden heel erg bedankt voor de reacties. Het doet me goed om te lezen dat jullie mij zo steunen. Zo heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er niet helemaal alleen voor sta! Jullie zijn echt toppers! 💋 Ik heb besloten een brief te gaan schrijven voor m'n vriend en deze van het weekend aan hem voor te lezen. Daarbij zal ik jullie adviezen uiteraard ter harte nemen. Ik houd jullie op de hoogte! PS: Zal zo ook nog even op de andere berichtjes reageren hoor! Maar deze post is al lang zat
@Mama en Sterree wat jammer dat de testen negatief zijn. Maar het kan nog! Ik duim voor jullie. @Mie dat vind ik geen tuurstreep hoor! Die is duidelijk te zien! Voorzichtig gefeliciteerd! @Elise de spanning blijft er zo wel in. Hoe lang duurt je LF normaal? @Gember wat een mooie test zo duidelijk voor je NOD! Gefeliciteerd! Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe! @Tante wat een hoop kracht voel ik als ik je verhaal lees. Echt ontzettend knap hoe je hiermee omgegaan bent. En wat een super lief berichtje! Ik hoop zo dat het je heel snel gegund is! @Juutje jouw temperatuur doet echt stom zeg! Hopelijk gaat hij morgen weer mooi omhoog! @MissFluffy, rianne en dream wat heb jullie prachtige oplopers zeg! Mocht ik nog iemand vergeten zijn, sorry!
Dag allemaal, ik ben nieuw hier " Als ik pech heb word ik vrijdag 24 maart ongesteld, ik heb al vanaf zaterdag denk ik last van mijn onderrug en bekken... normaal krijg ik dit een dag voor mijn menstruatie.... dus wel een beetje vroeg! Mijn vriend en ik zijn vanaf december 2016 bezig, dus niet zo lang. (voor mij voelt het wel heel lang)...