Hoi Tjemmie welkom !! Ik snap hoe je je voelt.. ik ben pas 2 maanden bezig en voelt ook erg lang omdat we er gewoon te veel mee bezig zijn haha
Ze kunnen er idd zelf wat van... Een brief schrijven is een goed idee, dan kun je niet per ongeluk iets in woede of frustratie eruit gooien wat je anders niet zou doen. En zo kun je je hele verhaal kwijt. Succes met het schrijven xxx Ach laat haar dan maar even boos zijn, je moet ook om jezelf denken en als je tijd en wat afstand nodig hebt, dan heb je dat nodig. Ik hoop dat ze ondanks haar karakter dat ook gaat zien. Dames met mooie positieve testjes -> Gefeliciteerd! Ik heb mooie zien oplopen en hopelijk komen er nog meer straks bij. Ik heb de afgelopen dagen twee bevallingen meegemaakt (voor mij werk) en kom net weg bij de laatste. Ik kom om vier uur weer op wacht en hoop dat ik dan snel opgeroepen word. Want door het thuiszitten spookt de ongeduld heel erg door mijn hoofd. Ik ben nu nog 9 dagen verwijderd van mijn nod en de tijd gaat dit keer niet vlug!
Welkom Tjemmie, Ik zal voor je duimen dat de ongesteldheid wegblijft. En elke maand is te veel dus hoop ook voor jou snel een mooie positieve test xxx
Sylva, ik herken je verhaal. Alleen was het bij ons andersom. Een jaar of 6 geleden ben ik al eens gestopt met de pil om zwanger te worden. Allebei stonden we er achter en na een maand of 8 proberen had ik er genoeg van. Wil ik het wel, kan ik het wel? En we stonden enorm onder druk vanuit de schoonfamilie. Ik kon er niets meer mee en ben weer begonnen met anticonceptie. Mijn man wilde het al die tijd stiekem wel, maar stond gelukkig wel achter me. Ineens afgelopen november was daar het gevoel.. ik ben er klaar voor. We hebben het nu ook echt aan niemand verteld zodat we in ieder geval niet de druk van buitenaf krijgen. Nog steeds vind ik het doodeng, en de meest spannende tijd tot nu toe in mijn leven denk ik. Dus ik kan me ook best voorstellen dat je man het eng vind. Maar ik begrijp ook dat je duidelijkheid wilt. Ik hoop dat jullie er snel samen uit komen.
Meiden ik mag van de lijst af. Tempratuur was vanmorgen weer laag. En ovulatietest die ik heb gedaan is donkerder dan gisteren! Dus ik ga gewoon door met ovulatietesten, ondanks ik dat deze ronde niet wou doen. Succes meiden!!! xx
Vanmorgen nog een test gedaan met dipstick, waar gisteren een vage streep te zien was is die vanmorgen duidelijker. Hoop dat die mooi oploopt. Ik ga vanavond of morgenochtend een test can kV doen. Laat ik ook nog een foto zien!
Welkom Tjemmie, we duimen voor je dat hij mag uitblijven. En gefeliciteerd mie!! Deze is duidelijk te zien!
Welkom Tjemmie! Ik voel me wel een beetje sneu zo tussen al die roze dames op 23 maart, haha. Hier nog geen menstruatie maar ook vanochtend weer een negatieve test. Ik wacht de menstruatie maar af Vanavond 2 weken geleden voelde ik m'n eisprong..
heb je ook ovulatietesten gedaan Elise? voelen blijft nog altijd onbetrouwbaar.. wie weet heb je later je ei gehad
Meiden, bedankt voor jullie warme reacties. Echt heel erg fijn . Toch wil ik even kwijt dat ik hier dag 3 heb met roze afscheiding . Ik heb het idee dat de hoeveelheid oploopt. Normaal zou ik met deze afscheiding verwachten dat ik morgen ochtend ongesteld ben. Ik hou nu op met zeuren. Als ik toch op rood moet, dan laat ik het jullie weten.
Misschien mag ik wel op de lijst blijven maar dan op rood? Ik zou het echt niet meer weten... had net toch echt helderrood bloedverlies met 2 kleine stolseltjes. En dat op waarschijnlijk 6 dpo..... pfoehhh Maar gek dat ovulatietest dan toch bijna positief is.
Net de laatste test gedaan, nu geloof ik het pas "echt" wat natuurlijk onzin is, maar wel fijn om ff zo te zien staan 😄
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(6) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) Bianca, 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm 30 Maart(4) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 31 Wachtbankje (21), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gember oh nee... Ik had met mijn dochter ook bloedverlies ook meerdere dagen maar geen stolsels (jij?), bij mij bleek een hematoom de boosdoener, maar gelukkig helemaal goedgekomen dus. Je kan bij bloedverlies en positieve zwangerschapstest volgens mij gewoon contact opnemen met het ziekenhuis had ik namelijk toentertijd wel gedaan en werd heel serieus genomen kreeg elke keer echo's en ondanks dat het onzekere tijden waren (was nog geen vruchtje of kloppend hart te zien) achteraf wel heel fijn.