Wat ik me afvroeg he.. Zijn er ook dames die op voorhand (voor dat je zwanger bent) al bezig zijn met een goed leefpatroon zoals bijvoorbeeld stoppen met roken of geen koffie meer drinken of (mama)vitaminetabletjes of andere dingetjes?
Foliumzuur kun je slikken vanaf de kinderwens tot 12 weken zwangerschap. Stoppen met roken lijkt me al helemaal geen overbodige luxe, of je nu zwanger wilt worden of niet, dat is sowieso slecht voor de mens natuurlijk...😉 Met koffie ben ik wel aan het minderen. Ben een echte koffieleut maar 2 bakjes per dag mag en alles wat je extra aan koffie / thee drinkt, cafeïnevrij 😉
Aaargh, het lukt me niet om alles bij te houden.. Sorry @livoli, wat rot zeg!! @de meiden die nog moeten testen, wat spannend zeg. Hopelijk veel positieve testjes
@tantepollewop Ik slik ook foliumzuur, vanaf het moment dat ik met de pil ben gestopt. En slaap met sokken aan (ze zeggen dat het kan helpen). Verder heb ik vorige week nog lekker carpaccio en sushi op, dit kan nog geen kwaad nu. Met koffie ben ik ook al aan het afbouwen, van 4/5 kopjes naar max 2
Oh kijk aan dan zit ik nog best goed. Ik rook niet. Ik doe iig vanaf ei naar einde geen alcohol. Ik slik mama compleet van davitamon daar zit de foliumzuur natuurlijk ook in en vitamine D. Verder eet ik nog wel gewoon alles omdat het nog geen schade kan geven vanwege dat er tot 5 weken nog geen bloedband is met de baby. Alleen die koffie zit ik wel een beetje mee. Ze zeggen wel dat je 1 a 2 kopjes per dag mag maar voelt aan de ene kant niet zo goed aangezien overal staat dat het slecht is voor je vruchtbaarheid en uiteindelijk voor de baby. En als je er ^te veel^ van drinkt zelfs een miskraam zou kunnen krijgen. Kleine kans maarja. Beter voorkomen dan genezen denk ik dan maar.
Ooh vind het zo spannend. Ik zie hem wel. Maar op de foto ook niet. Net nog 1 gedaan oik van action maar dan de early. Daar zie ik hem ook!
Nou ja. Ben helemaal verbaast en zo blij. Sta te trillen en te huilen. Oooh wat ben ik gelukkig. Mijn man komt morgen ochtend pas thuis dus zal het nieuws nog even voor mezelf moeten houden
Wauw helemaal geweldig supergefeliciteerd. Op de vorige streepjes test zie ik hem ook heel erg licht. Maar lekker boeiend je bent zwanger! Hoe ga je je man verrassen?
Was de streepjes echt aan het zoeken, maar hey met zo'n digitale is het duidelijk, super gefeliciteerd 🎉🎉🎉