Hmm te veel gedronken. Al 1 glas melk en 2 grote koppen thee. En de plas van de ovu al weggedaan natuurlijk die was wel geel. Plas nu was nagenoeg doorzichtig. Maar toch een test gedaan. Negatief natuurlijk. Ik ga afwachten tot morgenvroeg en dan nog 1 doen.
Jammer maar misschien morgen wel positief! Ik ga ook morgen testen mocht ik vandaag niet ongesteld worden.. en dan zal moeten blijken of het raak is of niet.
Ja hoop t echt. Mijn gevoel onder in m'n buik is er nog steeds en mijn Temp is ten overtsaande van vorige maand veel hoger en blijft ook heel hoog en dan die ovu test. Pff wat een zenuwen hier. Laat jullie morgenochtend meer weten.
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(7) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) mama2017 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm Kaatje1995, 21 jaar, eerste kindje, eerste ronde na mk 30 Maart(5) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 33 Wachtbankje (11), Zwanger (9), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben even paar dagen niet op zp geweest en zie een paar mooie testen voorbij komen. Gefeliciteerd! Wat jammer voor de dames die ongesteld zijn geworden! Ik denk dat ik buiten deze lijst ga vallen. Ik ben net bij de gynaecoloog geweest ivm een cyste op mijn eierstok. Die is 6 cm en wordt ik de gaten gehouden. Ik had vorige week vrijdag een positieve ovu test maar vandaag zegt de Gyno dat ik net m'n eisprong heb gehad! Hebben van t weekend niet geklust omdat ik een schimmeltje had dus baal enorm. Maar betekend ook weer dat mijn cyclus weer langer is. Nog langer wachten op de volgende ronde! 😏 Voor de dames die de volgende ronde gaan...succes! En de zwangere dames, lekker genieten van jullie wonder! Gr Sjors
Juutje89 ik hoop dat het innestellingsbloed is! Ik blijf voor je duimen. Riri knap dat je kan wachten, ik blijf ook voor je duimen. Ik ben totaal overrompeld door de licht positieve test van gisteren. Sliep pas om 0300 en om 0530 ging de wekker. Maar ben fris en fruitig haha. Ben eerder vrij vandaag dus kan niet wachten om naar de kv te gaan en te testen..hopelijk geeft die ook een licht streepje aan. Ik hoop vooral dat het blijft oplopen deze keer. Zo spannend toch ineens terwijl ik de hoop al had opgegeven! Ik houd jullie op de hoogte
Ja het liefste test ik morgen ook niet en wacht ik het gewoon nog een paardagen af zolang de menstruatie uitblijft.. en dankjewel voor het duimen ! Ik hoop voor je dat ze mooi gaan oplopen xx
Op dit moment zou ik toch willen dat ik enigszins iets voelde.. ik voel nu letterlijk helemaal niks.. geen symptomen van zwangerschap en ook geen symptomen van menstruatie -.- vermoeiend ofzo.. haha je wil gewoon duidelijkheid
Dat is heel begrijpelijk RiRi... Hou je het nog steeds vol om niet te testen? Zeker als je zekerheid wilt zou ik allang naar de test gegrepen hebben haha. Vind het heel sterk van je dat je alsnog tot morgen wilt wachten. Ik duim voor je dat hij dan positief is x
Ja ik houd het in principe alleen maar vol omdat ik eigenlijk minimaal 1 dag over tijd wil zijn.. als er dan geen HGC te vinden is dan weet je inieder geval oke nu afwachten op menstruatie.. Maar als ik nu ga testen en de test is wit.. is dat zo'n teleurstelling ofzo hahah weet niet of het logisch klinkt maar ik hou nog even vol.. Aangezien mijn cyclus ook nog niet regelmatig is, weet ik niet precies wanneer ik 1 dag over tijd zou moeten zijn.. maar denk 30 of 31 maart.. want ik heb nog nooit cyclus van 30 dagen gehad nog eventjes wachten dan maar x
Hoi dames, Ik mag op rood. Gisteren ongesteld geworden. Weer een cyclus van 39 dagen uiteindelijk. Grrr. Ronde 4. Hopelijk is het aankomende ronde raak. succes nog voor de testers. Hoop op veel roze.
Jammer joh ! Ik voel het op 1 of andere manier ook.. zo van dat het me gewoon niet gelukt is.. stomme voorgevoel ook altijd Nu is het nog afwachten haha ..
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 23 Maart(4) Gember, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Dreamcatcher, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Maart(3) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(7) Applejo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 26 Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Flamingo88, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15mmm BZD, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 (6 na mk) Lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 26 Maart(1) mama2017 26 jaar, tweede kindje, 1e ronde na 2 miskramen 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) AngelSterre, 34 jaar, eerste kindje, ronde 5 mmm Kaatje1995, 21 jaar, eerste kindje, eerste ronde na mk 30 Maart(5) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 TantePollewop89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 Maart(7) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 MamavanHayden, 28 jaar, 2e kindje, ronde ? Diony, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zwanger2015 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 Sjors - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tiana - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos(0) Buiten de lijst(1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde (NOD 20-3) Totaal: 33 Wachtbankje (11), Zwanger (9), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Niet alles terug gelezen... Maar ik mag helaas op rood. Heb zojuist een voorraad tarwekiemolie ingeslagen enz dus hopelijk werkt dat pffff
Merel Juutje en pita. Wat jammer zeg sterkte! Hoop dat de volgende ronde meer mag brengen voor jullie. Xx
Hi Tanta Pollewop (zo'n leuke naam ), Ik wil je niet onzeker maken, dus ik hoop dat ik het zo goed mogelijk breng. Ik heb de ovulatietesten van de kruidvat ook gebruikt deze ronde. Mijn ervaring is dat ik áltijd een streepje had. De ene keer donkerder dan de andere keer. Wel LH piek gevonden. Meteen de dag erna had ik nog steeds een vrij donkere streep. Ik had nog twee testen over die ik als vroege zwangerschapstest wilde uittesten. Eentje voor vóór de innesteling en eentje voor erna. Alledrie de testen waren even donker ... ik kon daar dus echt geen info uit halen.... nu ben ik natuurlijk wel zwanger.. maar ik ben nog steeds van mening dat die ovulatietesten geen betrouwbaar beeld hebben gegeven over de hoeveelheid HCG in mijn lijf. Wat dat betreft kan je denk ik nog meer vertrouwen op wat je buik voelt. Of heb je wel een duidelijke afloop en oploop gezien met de ovulatietesten? Veeeeeeeeeel succes morgen. Ik duim voor je! Spannend!