Hallo dames, ik ga wel weer ovulatietesten gebruiken. Niet alleen omdat ik heel ongeduldig ben maar ook omdat de eerste keer mij eisprong op dag 20 was en vorige rond op dag 30.
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(3) MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 24 Maart(2) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(2) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 26 Maart(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93 23 jaar 1e kindje ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(1) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply. (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden! Ik klets ook gezellig mee. Heb mij toegevoegd aan de lijst en ik houd Mie84 gezelschap op 25 maart. Wij gaan voor ons eerste kindje. Vind het spannend en eng tegelijk! 😄 Is niet raar toch? 😅 Op naar heel veel roze deze maand! ❤️
Vergeef mij, waarom ging je ook weer naar de huisarts? Ben het gewoon vergeten. Sorry. Ik moet morgen naar de huisarts voor mijn darmen. Spannend.
geeft niks ik onthoud ook niet alles. ik heb vanaf mijn menstruatie nog steeds krampen alsof ik elk moment ongesteld moet worden. het straalt uit naar mijn lies en onderrug. en ik heb gekke afscheiding, wit geel met wat bloed erdoor soms. als ik bepaalde bewegingen maak voelt het alsof er iets in de weg zit. maar ik denk niet dat het een schimmelinfectie is, want ik heb geen jeuk of branderig gevoel, het stinkt ook niet. waarom moet jij naar de huisarts?
Hmm... dus nu even afwachten voor je wat er uit gaat komen. Vreemd hoor. Ik heb al heel lang dunne ontlasting/diarree. Al echt 6 jaar ofzo. Word steeds erger en heb vaak buikpijn. Wil toch weer even opnoemen bij de huisarts. Al wel eerder gedaan maar toen naar huis gestuurd met spastische darmen.
Hallo dames, graag praat ik met jullie mee. Vandaag ongesteld geworden helaas dus we gaan ronde 10 in.. Dvk1990-1e kindje- ronde 10 Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Op de mobiel gaat dat niet... Pfff ronde 10 alweer... Als het deze maand niet lukt gaan we beginnen met temperaturen naast de ovulatietesten. Nu eerst de ongesteldheiddagen doorkomen. Ik draag voor mijn werk een wit uniform en vind het altijd verschrikkelijk om ongesteld te zijn 😅
Ik wil het wel doen voor je, ik heb je even op Datumloos gezet. Kunnen je altijd nog ergens bij een datum plaatsen.
Nee is niet raar. Ik heb precies hetzelfde. Ik merk wel dat ik er nu nog meer klaar voor ben als een paar jaar geleden. Missfluffy, ik duim dat de uitslag van het lab mee valt.misschien is een echo wel goed. Kom je misschien meer te weten. Hou je ons op de hoogte?
NOD-lijst 23 t/m 31 Maart 2017 Laten we elkaar helpen door met z'n allen de lijst up to date te houden, zodat het niet op 1 of enkele personen neerkomt 😉😊 THANKS! 23 Maart(3) MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Sterree, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elise2014, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 24 Maart(2) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yasmientje14, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 Maart(2) Mie84, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Sylva, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 26 Maart(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 27 Maart(3) IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 mama-van-marlinda, 37 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 6 RiRi93 23 jaar 1e kindje ronde 3 28 Maart(0) 29 Maart(1) Juutje89, 27 jaar, 2de kindje, ronde 3 30 Maart(3) Lindavvv, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Wodjeka, ?? jaar, 2e kindje, ronde 7 Amsje90, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 31 Maart(1) Elena83, 33jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos(1) Dvk1990-1e kindje- ronde 10 Buiten de lijst(0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht reply-en door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst en de woorden Quote en aan het begin en einde van het bericht weg te halen plus de gebruikersnaam van de vorige reply. (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@ pitahaya, een spastische darm zou goed kunnen hoor! ik heb ook al zeker 10 jaar last van diarree, niet elke dag, maar soms zomaar ineens. en ik heb ook een spastische darm @elena ik zal jullie op de hoogte houden. bedankt voor jullie steun, vind het erg spannend
Gisteren mijn laatste dag van mijn menstruatie, vandaag dag 6 van mijn cyclus. Deze ronde gebruik ik ook weer ovultatietesten, dit vindt ik handig aangezien ik nu heb gemerkt dat mijn cyclussen, en ovulaties nog niet constant zijn. Had vanmorgen al een beetje van het glibberige slijm wat ik wel vaak heb richting mijn eisprong dus vandaag en anders morgen ga ik beginnen met de ovultatietesten beginnen om er gewoon maar zeker van te zijn. Lees alles wel mee, en miss fluffy duim voor de uitslag. En iedereen een fijne cyclus toegewenst. Las trouwens een artikel over een wetenschapper die zij dat al mensen gewoon vaker seks hebben er minder gestres is over zwanger worden. Deze cyclus de hele cyclus proberen om de dag seks te hebben, is sowieso toch fijn, maar zit wel enigszins logica in. Merk trouwens wel dat ik rond mijn eisprong echt veeeeeeel meer zin in seks heb, echt absurd gewoon. Herkent iemand dit of ben ik de enige die tijdens die periode wel mega oversekst lijkt
Ik kom hier alvast om het hoekje kijken. Temp een stuk lager dus ik verwacht vandaag ongesteld te worden
Hmm heel de cuclus om de dag sexen werkt hier juist niet. Het wordt dan een moetje en ben ik er veel te veel mee bezig. Daarnaast werk Ik onregelmatig en is dat sowieso niet haalbaar. Dus we doen het wanneer we zin hebben en rond de eisprong vaker. Haha ja die hormonen rond je eisprong. Je bent echt niet de enige. Is ook echt de natuur. De mannen voelen dat vaak ook goed aan. Je maakt fenomenen aan en dat pikken de mannen op.
Haha ja herkenbaar idd, meer zin in seks rondom de eisprong. Heeft moeder natuur goed geregeld he haha. Heel de cyclus om de dag seksen werkt hier ook niet. Wel rondom de eisprong idd vaker, zo om de dag. Vanochtend vruchtbaar slijm ontdekt, dus begonnen met ovulatietesten. Uiteraard nog negatief maar goed, het begin is er...
Ja ik vond het ook al gek! Geen idee wat dit nou weer is. Mijn thermometer blijkt nu vanochtend ook bijna leeg te zijn Pff.
Welkom alle nieuwe nog! Komt iemand mij ook nog gezelschap houden? 😜 sta helemaal alleen 😢 haha. Oh wat naar, hopelijk geen schimmel. Jeetje alles gelezen maar de helft weer vergeten.
Oh nee he haha. Ff nieuwe batterijen halen. Die dingen gaan zo lang mee en dan ineens nu is die batterij bijna leeg. Zal je altijd zien...