Ja daar ben ik ook benieuwd naar, wat is die predictor? Lees er op meerdere threads hier over, is dat een bepaald merk zwangerschapstest? Vrijdag moet ik ongesteld worden maar heb nu al rammende hoofdpijn en ook wat misselijk pfff maar na 8 rondes laat ik me niet meer zo snel voor de gek houden ik ga zondag pas testen.
@liefsvanha, predictor is inderdaad een merk zwangerschapstesten. Bij de kv/Etos etc vaak 14,- maar heel goedkoop te scoren bij de op = op voordeelshop. Het zijn midstream testen, dus eroverheen plassen en je hebt ook snel resultaat. Ze geven vaak een duidelijke streep en ook nog echte knallers. Ik vind het een fijn merk.
@Loes33 @liefsvanha de predictor is erg gevoelig en geeft een duidelijk streep. Geen indrogers of vals positieve testen (in ieder geval niet wat ik gelezen heb!)
Toen nog wel met 17 dpo had ik afnemende testen . Deze maand hopelijk een mooie 2e streep die knal word & niet af neemt.
@Vrouw1982 @Williie dankjewel voor de tip!! en zo’n false positive heb ik al gehad van de action haha, ook gelijk afgeleerd om vroege test te doen
Dank voor de uitleg! Wel een dure test. Als dit niks is van Action ga ik die 2 voor 5 van kv maar weer halen
Gats hier ook al! Normaal begint de spanning pas een week voor nod. Maar nu al mee bezig sinds 1dpo maar alles in mijn lijf voelt aan dat we gewoon 't jaar gaan passeren. Volgende week gyn ook best spannend. Vandaag ook mijn mupke naar groep 3 gebracht weer stil in huis
Vals positief is vaak gewoon positief alleen als je ongesteld word daarna is het vaak gewoon dat het niet goed ingenesteld was, en je de zwangerschap al vroeg kwijt raakt(biochemische zwangerschap) Staat ook in de bijsluiter van de testen! Echt vals-vals-postief kom je niet vaak tegen. Hier alleen goede ervaringen met action mits je binnen 5 minuten afleest Soms komt er zodra de lijn droog word een indroogstreep na enkele uren Streep binnen 5 minuten op de action is gewoon positief alleen 50% gaat mis nog voor/op nod
Goedemorgen dames Wie gaat er testen vandaag. Ben het wachtbankje ook helemaal zat. Om het een beetje te verdragen wil ik graag testers zien, dus wie bied zich aan
Hahahha sorry Ddtje, ik kan je niet helpen... Ben een van de laatste op de lijst. Als ik nu test heb ik wel een positieve trouwens ... whahaha dat weet ik zeker. Door de pregnyl test ik vals positief tot ongeveer 10 dagen na het spuiten, zit nu op dag 7...
Hè jammer...ik ben wel heeeel benieuwd naar jou test ( nadat de pregnyl is uitgewerkt) dan moet ik maar even geduld hebben, ondertussen ga ik wel duimen draaien.
Inderdaad! Echt “vals” positieve testen krijg je meestal alleen van HCG bevattende medicatie zoals ovitrelle en pregnyl. Dat is afhankelijk van de hoeveelheid binnen een x aantal dagen uit je bloed. Indrooglijntjes komen wel veel voor. Dat mensen hard op zoek gaan naar een positieve test buiten de tijd
Hi lieve meiden, Ik sta voor 25 augustus met mijn NOD maar ik heb vanmorgen getest met de predictor express... en ben zwanger Ik kan het bijna niet geloven! Jullie heel veel succes natuurlijk allemaal! Liefs
Vestig je hoop niet te veel op mij. Whahaha. Mijn lijf heeft tot dusver niet echt bewezen dat “ie het kan”. Ergens in mijn hoofd voel ik gewoon aan dat ik nog een lange adem moet hebben.