Wat jammer zeg. Ik wilde vanmorgen testen, maar weer wat kramp en bruin net met afvegen dus lijkt me nutteloos om te testen.
Bedankt dames! Besef me ook dat het pas de 2e ronde is en dus helemaal niet mag “klagen”.. voel me daar ook wel weer lullig over, want zijn zat dames waarbij het nog veeeel langer duurt.. Misschien komt het ook doordat onze dochter al 2,5 is en nu goed besef dat als het echt langer duurt dat leeftijdsverschil aardig groot kan gaan zijn.. Maar goed, ik moet zondag ongesteld worden! En lees overal dat de predictor testen mega gevoelig zijn dus kan wel zeggen dat wij naar ronde 3 gaan @Zonnebloem92 ook enorm balen voor jou! Zwanger proberen te worden is zo niet leuk, zwanger zijn daarentegen wel
Balen dan he Ik was altijd heel tevreden over 2v5 van Kruidvat... maar lees nu alleen maar slechte verhalen erover en dat Predictor heel goed is. Ga ik denk ook die kopen om zaterdag te testen. Zou dat dan al kunnen en met welke Predictor? Early of Express? Zaterdag is 3 dagen voor Nod. Sterkte voor alle meiden op rood!
Jeetje wat veel rood al Ik ben bij 2 op= op winkels geweest en 2 voor 4.95 hebben ze echt niet. All8maar 1 voor 11.95 ligt er 5 jaar geleden was kv prima hier.
Mijn ervaringen van paar jaar geleden met kv2v5 zijn ook goed. Er mag nog wel wat roze bij op de lijst he?! Niemand meer vandaag? Ik voel steeds meer tekenen van naderende menstruatie... wil wel snel naar de volgende ronde, ga volgende maand op vakantie en hoop dat mijn Nod dan net er voor valt i.p.v. er midden in. Als het niet raak is dan vind ik het ook zo rot om op vakantie ongesteld te zijn.
Jammer dames! Maar het kan nog allemaal. De lijst moet echt wel meer roze krijgen. Hier helaas ook weer wit. 9/10 dpo. Even gekeken naar vorige ronde en teste toen met de action op 12 dpo positief. Dus het kan allemaal nog.
İk ga er vanuit dat mijn ei 1 Week later is gesprongen. Had erg last van ovulatiepijn en Van me Borst. Heb en onregelmtig cyclus.
Ik heb me in kunnen houden vanmorgen. Ik hoop dat me dat nog een paar dagen lukt. Gewoon geen zin in een witte test en die kans is erg groot dat ie dat nu wel zou zijn....
Vandaag negatieve test en de hele ochtend al ongi krampen. Moet maandag ongesteld worden. Bij mij komen de ongi krampen altijd al rond 8 dpo dus dan weten we op tijd dat we weer door zijn naar de volgende ronde. Veel rood en negatieve testen al hè!! Mijn volgende nod is 26 sept.
Echt veel rood al ja hoop zo dat er nog flink wat roze bijkomt hier!!! Vind het voor mezelf lastig te bepalen wanneer ik precies ongesteld word. Is mijn eerste ronde na spiraal. Nadat spiraal verwijderd is direct een positieve uvo test gehad op vrijdag. Die de dagen erna netjes afliep. Dus ik hou rekening met 14 dagen na mijn ei en dat zou dan zondag zijn. Ik ben dus wel vrij zeker van mijn ei door de ovu test. Dus ga er dan eigenlijk wel vanuit dat ik zondag of een positieve test heb of ongesteld ben
Ja bij mij ook, Maar meestal komt het binnen een paar uur na het eerste bruin. Heb in elk geval maar een maandverbandje om gedaan.
Helder rood inclusief mini stolseltjes (tmi ). Gok dat ik toch ongi word, te vroeg. Het begon nooit zo, maar ja. Lichaam in de war, denk ik.
Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he?! Ik vind wel dat er nog wat roze bij moet hoor. Nog testers vandaag of morgen?
Nog een hele week wachten voor ik ga testen Deze week niet lekker in m'n vel, darmen vervelend, onderrug vervelend, nu af en toe duizelig. Diarree op en af..... Zal het zo zijn? Af en toe lijkt het alsof ik wat steken voel rond mijn li eierstok. Die voel ik normaal alleen rond m'n eisprong.