Ik weet t niet met zekerheid, geen idee wat mn lf is. Ik ga dus uit van dinsdag, maar kan ook donderdag zijn. Alhoewel.... dan had ik eergister niet zo’n test gehad denk ik, dus ik denk toch dinsdag
@Mammielove heel mooie en goede oploop!!! Zeker voor 12 dpo. Geniet er van!! Wil iemand mij op blauw of rood zetten? Maakt toch niet meer uit
Nou dames rood is nu echt doorgebroken dus ik ga naar de vervolg groep. Ik duim voor nog meer roze hier.
Negatieve test vandaag, morgen nod. Ik verwacht niet dat t deze maand raak is. Hoop alleen dat de ongesteldheid een beetje snel doorbreekt. Zit nu op dag 33. Had een beetje de hoop om rond dag 30/31 weer uit te komen.
Jeetje het zit nog niet echt mee hier dikke knuffel voor iedereen op rood, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen! Gefeliciteerd iedereen met een posi test. Hier nog een onverwachte wending, nadat ik paar dagen geleden aangaf dat ik dacht dat het einde verhaal was had ik vanmorgen toch een positieve test!! Het bloeden stopte opeens vrijdag einde dag en normaal blijft het wel doorgaan, kreeg opeens vreemde klachten die ik niet kon negeren en ja hoor, vanmorgen 10dpo staat er een (mini)streep! Ongeveer net zo ‘duidelijk’ als mn eerste zwangerschap. Morgen maar weer testen! Voel mij direct schuldig naar iedereen die veel langer bezig is als mij ik blijf voor jullie hoop houden!
De tijd gaat maar traag voorbij vandaag... nog geen enkel teken van ongesteldheid vooralsnog.... (maar vorige keer ook ‘s avonds op NOD) tik tak tik tak... Haha!
Hahhaha, dat gevoel heb ik ook. Morgen ook NOD. En elke keer op de wc kijken of er al wat rood is...net een tikkende tijdbom