NOD-lijst 24-30 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noxe, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    B
    De onzekerheid sloopt wel, de afhankelijkheid gek genoeg niet. Ik ben zo enorm boos op mijn lijf, dat ik het ook niet meer vertrouw. Het gevoel dat iets of iemand kan helpen geeft juist rust. Nu hoef ik niet alles meer zelf te doen....
    Gewoon over je heen laten komen, klinkt gek maar dat is het enige dat werkt.

Asley vindt dit leuk.
  2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ga vanavond weer beginnen met ovutesten. Volgens de app die ik gebruik is mijn piek volgend weekend, maar de vorige cyclus was ie ook veel eerder, dus ik ga vanavond maar vast testen.

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Vrouw1982 succes! Dan begint de ronde weer “echt”...

Vind het zo fijn dat dit soort pagina`s bestaan... Hoop wel dat het me lukt mezelf koest te houden. Door de pregnyl krijg ik hoe dan ook nep-symptomen straks. Dus ik moet mezelf 3702591591591 keer vertellen dat ik braaf moet afwachten...

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ja klopt. Nu het leuke deel, straks weer die hele lange wachttijd.

Vervelend dat je wel symptomen hebt, maar er nog niets van kan vinden. Dat lijkt me helemaal een rollercoaster van pieken en dalen.

In aug 2016 was ik zwanger. Hoewel de test eind augustus nog negatief was, wist ik het gewoon en (had ook allerlei symptomen) was ik al heel optimistisch. We hebben toen besloten de eerste week van onze vakantie niet te testen (ook geen wijn meer gedronken) en bij aankomst op ons 2de vakantieadres gelijk getest en toen kregen we de bevestiging dat ik inderdaad zwanger was. Helaas ging dat de dag erna mis, maar dat gevoel van het wel al weten en voelen vond ik heel fijn.

5. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    NOD-lijst 24-30 augustus 2018

24-08(0)

25-08(1)
    Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, 10e ronde

26-08(8)
    weereennieuwemama, 34, 2e kindje, 2e of 3e ronde (na verwijderen Mirena)
    Wondertjes1992, 25jaar, 3e kindje , 6e ronde
    Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde
    Meisje6, 30 jaar, 2e kindjes, 2e ronde
    Paula1984,33 jaar, 3e kindje, 1e ronde ( na koperspiraal)
    Vrouw1982, 35, 2de kindje,
    Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, 5e ronde (1ste na MK)

27-08(2)
    Noxe, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3 (tweede ronde na vmk)
    ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3

28-08(4)
    Lauw 1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Lizra, 32 jaar, 2e kind, ronde 1 (na verwijderen spiraal)
    Zonnetje2015, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2. ( met utrogestan en aspirine ivm herhaalde miskramen)
    MLB, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2

29-08(0)

30-08(1)
    Lalalaura, 30 jaar, 2e kindje(1e uit mijn buik), mmm met menopur, pregnyl en utrogestan

Datumloos: 1
    MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12

Totaal: 17

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op het wachtbankje?
    Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] aan het begin en einde van het bericht weg
    VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN

6. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hey dames,

Ik wil me hier ook graag melden. Ik weet mijn NOD niet zeker, ik hoop dat m'n cyclus weer gelijk rond de 36 dagen is na mijn miskraam.
    Heb ik mei een MA gehad, leeg vruchtzakje. Met cytotec de miskraam opgewekt. De maand erna gelijk weer zwanger geworden en dat is helaas weer mis gegaan. Kwam vanzelf op gang. We willen en kunnen niet wachten, hoe moeilijk het ook is. Dus gaan er gewoon weer voor. 3x scheepsrecht toch ;)?
    Wij worden wel doorgestuurd naar een gynaecoloog, om te kijken of het puur toeval is, of dat er meer aan de hand is. Maar hopen natuurlijk dat het niet nodig is en over 9 maanden een klein baby'tje hebben.

Ik gebruik deze ronde weer ovulatietesten.

Heel veel succes allemaal dames en op naar roze en plakbaby's!

7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Vrouw1982 jup. Het is wel intens ja.. Haha.... Je moet er mee bezig zijn, want als ik niet naar het ziekenhuis ga, gebeurt er hoe dan ook niets. Je maakt daardoor alles heel bewust mee. Ik weet exact wanneer mijn eisprong is, precies wanneer ik mag testen..Dus je weet ook precies wat je wanneer zou kunnen voelen...Maar tegelijkertijd heeft het dus helemaal geen zin om op je gevoel te proberen te vertrouwen als je vol met allerlei externe hormonen zit...
    Maar weet je wat gerust stelt? De gedachte dan mijn omgeving het nog veeeeeeeel zwaarder heeft dan ikzelf hahaha... (ik ben niet zo goed met/door de menopur...oef!)

@Williie .. Hoop voor jou op een blijvend roze ronde!!

8. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Jeetje wat is er veel geschreven in de tussentijd! En wat hebben veel mensen hun NOD op 26 augustus, wordt een spannend dagje! ;)

9. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hebben jullie trouwens gezien dat de predictor bij de op is op 3 voor 5 euro is?

10. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Lalalaura dank je! Voor jou hopelijk ook een mooie 2e streep!

11. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Zijn dat er 3? Pas 2 pakjes gekocht met 2 stuks v 5. Heb er nog drie over. Zijn wel fijne testen.

12. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    3 pakjes van 2 stuks voor 5 euro. Per doosje van 2 stuks 1.79. Hele fijne aanbieding dus. Duurt tot 12 augustus.

MLB, paula1984 en Vrouw1982 vinden dit leuk.
  13. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    @Williie, ik hoop eigenlijk dat ik er niet meer zoveel nodig heb, maar dit id wel een hele goede aanbieding!

14. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Ik had gisteren wat lichte steekjes in mijn onderbuik en ben voor de zekerheid vanmorgen maar alvast begonnen met ovulatietesten. Het tweede streepjes was best donker, nog niet even donker als de controlestreep, maar wel donker. Zal proberen een foto toe te voegen.
    Dit is de derde keer dat ik ovulatietesten gebruik en mijn testen zijn altijd heel erg licht tenzij ik vlakbij of in mijn LH-piek zit. Maar als ik nu een piek aan het krijgen ben dan is dat wel erg vroeg (verwacht mijn ei pas zondag)...:confused:

Ik hoop dat de test een vergissing maakt want ik ben pas donderdag weer bij mn man... Gelukkig hebben we het zaterdag ook gezellig gehad ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Ah grapje! Ik weet nu, denk ik, waarom deze test ineens zo donker is. Blijkbaar heb ik een gevoelige test besteld ipv de normale. Ik vond het al zo raar dat de test groen was ipv donkerblauw :D

Lizra vindt dit leuk.
  16. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Hoi
    Ik wil me graag aanmelden voor deze groep.
    Ik denk dat Mn volgende ongi in deze week ligt.
    Afgelopen zaterdag enorme buikkrampen gekregen na een klein licht positief teststreepje afgelopen donderdag :cry: Na 24-36 uur bloeding hield het al op. Normale ongi wordt na 2 dagen minder, maar niet al gestopt.
    Nu nog steeds buikkrampen. Heb ovutest gedaan en deze geeft al een redelijke streep.
    Kan toch niet nu al weer eisprong hebben?

Heeft Iemand misschien een idee?

Hoop veel roze deze maand, succes iedereen!

17. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Ik weet dat ik dit niet mag zeggen, maar merk dat het wel lastig is als het probleem bij de partner ligt. Ik was denk ik liever boos geweest op mijn eigen lichaam dan op die van mijn partner.. Kan er heel erg boos en verdrietig om worden, en raak er ook wel verward van.. Maar goed, ik houd goede hop, gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel:rolleyes:. En ik ben wel dankbaar dat wij zo snel een test mochten doen van de huisarts, heeft ons toch een hoop tijd bespaart :thumup:

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoe dan ook is het lastig. Ook als het probleem bij je partner ligt. Het is op verschillende manieren lastig. Als de problemen bij de man liggen zijn de problemen vaak minder complex, maar deste meer resoluut. Het zaad zwemt goed of zwemt niet goed of niet. Je hebt een soort van 3 opties, prima, klote en ultraklote...
    in het geval van een vrouw kunnen er een legio dingen aan de hand zijn, in allerlei gradaties van ernstigheid en dan moet je er eerst nog maar eens achter zien te komen wat het is en hoeveel invloed het werkelijk heeft.
    Wat erger is? Geen idee?
    Ik heb het ook vanaf de andere kant meegemaakt. Ons eerste kindje liet lang op zich wachten omdat er bij mijn vrouw ook problemen waren. Toen was ik afhankelijk en stond aan de zijlijn. Want kleine S. Is net zo goed mijn kindje en ik moest wachten, haar lijf faalde.
    Toch vond ik dat makkelijker, omdat begrip en empatie toen voorop stond. Vind het vooral kut voor haar. Ook voor mezelf, maar nog iets meer voor haar. Heb geprobeerd zo veel mogelijk te zorgen en dat gaf afleiding. Die is er nu niet haha...

19. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Ik snap wel dat je liever boos bent op je eigen lichaam dan op die van je partner. Als je boos bent op je partner komt er ook nog heel veel boosheid naar jezelf bij omdat je voor je gevoel niet boos mag zijn op je partner want die kan er ook niets aan doen. Wel heel erg fijn inderdaad dat jullie al zo snel hulp krijgen.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pff gelukkig is mijn menstruatie from hel eindelijk ten einde.
    Nooit zo gehad met koperspiraal maar nu :mad:
    Extreem veel bloed, pijn, misselijkheid,hoofdpijn,duizelig :mad:
    Nu weer blij en zin in de komende maand :)

Lizra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina