NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt

Discussie in 'NOD forum' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook al van alles te voelen en weet bijna zeker dat het raak is, maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houd.
    Bij de eerste was ik 1e ronde zwanger maar toen was ik veel minder met symptomen bezig, omdat ik dacht dat ik toch niet gelijk zwanger zou zijn.
    Vandaag witte vloed en dacht dat ik dan toch niet zwanger zou zijn, maar dan google ik en blijkt dat het wél een teken van zwangerschap kán zijn.
    En zo maak ik mezelf dus helemaal gek ;)
    Zal toch echt nog even geduld moeten hebben.

2. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow ik mag al een tijdje op het wachtbankje hihi.. De laatste keer dat wij een poging deden zat die kleur er nog niet bij..
    Ik heb een zwaar gevoel in mn buik en borrelt heel erg, maar of dat nou symptomen zijn...

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hoeveel dpo ben je Leen?
    Hier kán het uberhaupt nog niet eens. Ik zit op 4dpo. Volgens mij duurt het gemiddeld 7-11 dagen tot de innesteling ofzo. Daarna ga je pas HCG aanmaken en ben je zwanger, dus dan zou je ook pas symptomen kunnen krijgen anders heb je nog helemaal geen hormoon wat voor die symptomen zorgt. Dus als ik nu al iets zou voelen zit dat echt tussen mijn oren of is het nog van de vorige zwangerschap. Dat houd ik mezelf dus maar voor. 'Nee Prul, het is nog te vroeg!'

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    @prulletje2:
    Ik zit ook op 4 dpo dus lijkt me ook sterk dat ik al symptomen heb. Heb wel gevoelige borsten en dat had ik bij m'n dochter ook al heel vroeg en volgens mij staat dat los van het HCG-hormoon. Dan nog hoeft dat zeker niks te betekenen dus inderdaad mezelf blijven vertellen dat het nog te vroeg is. Maar wachten duurt zo laaaaaaang :)

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha ja erg he! Ik hou mezelf voor dat ik er minder mee bezig ben dan met de eerste, maar volgens mij is daar niks van waar haha :p.

Hoeveel dpo gaan jullie testen?

Met de meeste testen kun je ongeveer 10 dpo wel testen toch? Maar 10/11 (en misschien 12) dpo zijn wij een weekend weg met de hele familie (ook opa, oma, ooms, tantes, neefjes, nichtjes enz). Ik vind het dan eigenlijk niet zo fijn om daar te testen. Want je kunt het niet echt vieren of je blijdschap uiten als je het nog geheim wil houden, maar als het negatief is denk ik dat ik misschien ook niet zo gezellig ben. Maar daarna testen duurt me al helemáál nog zo lang! :( Maar daarvoor is echt te vroeg denk ik.

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Innesteling komt best vaak vroeger hoor.
    zie hier dames licht positief testen met 8dpo
    dus als je dan voldoende hcg voor n positieve test is de innesteling ong 5 dpo geweest?!
    Kan wel dus maar kan ook later ingenesteld zijn.

Spannend.. we zullen t zien over een klein weekje? :)

7. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga proberen te wachten met testen tot ik echt op nod zit (29e), maar weet niet of ik zo lang geduld heb :)
    Misschien, als ik het gevoel heb dat ik niet ongesteld ga worden dat ik de 28e al test.

Tja, das wel lastig prulletje. Misschien gewoon de test halen en dan als je terug bent meteen testen? Maar snap dat dat wel heel moeilijk is om zo lang te wachten.

Nou, spannend dames! :D

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Waar gaan jullie mee testen? Ik in ieder geval niet meer met de kruidvat 2v5, heb daar al zovaak een streepje op gehad terwijl ik niet zwanger was...
    Denk dat ik ze van de week bij de action ga halen?? Of bij de kruidvat de nieuwe predictor early?

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh ik had met predictor hele slechte ervaring en veel mensen met mij lees ik op internet!

De kv 2v5 deed het bij mij de ene keer beter dan de andere keer maar nog nooit vals positief gelukkig!
    Daar test ik eerst mee en als bevestiging met een digitale.
    Die digitale zijn ook wel heel erg gevoelig hoor! Bij mijn vorige zwangerschap was het echt niet duidelijk of ik nou wel of niet zwanger was. De ene dag leek een streepje, daarna weer wit, toen leek weer iets van een tuurstreepje, met verschillende merken. Kon er geen wijs uit. Digitale zei toen gewoon zwanger! :)

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh die ken ik inderdaad niet maar ik vertrouw er niet meer op. Elke keer als ik met die oude testte kreeg ik een positief resultaat en ik was toch echt niet zwanger. Was zo'n teleurstelling! Ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus.

12. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

♡ NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt 2015

24 okt (1)
    Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje

25 okt (2)
    stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindjewachtbankje
    Toetje77, 38 jaar, 2e kindje

26 okt (8)
    Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje
    NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje
    Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje
    Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje
    Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje
    Molly1984, 3e ronde, 2e kindje

27 okt (2)
    Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje
    Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje

28 okt (7)
    Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje
    Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje
    Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje
    Burns, 29 jaar, 14de ronde, 1ste kindje
    Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje

29 okt (5)
    Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje
    Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje
    Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje

30 okt (2)
    26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje

31 okt (5)
    Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje
    Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje
    Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje

Datumloos (1)
    BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje

Buiten de lijst (0)

Totaal: 33
    Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve test (0)[/QUOTE][/QUOTE]

Ik had me wel aangemeld, maar zag dat ik nog niet op de lijst stond. Dus bij deze mezelf even toegevoegd :)

13. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Ik test pas na mijn NOD denk ik.
    Met kV 2v5...

Prulletje lastig he. Makkelijk zeggen na die tijd pas maar ik zou denk ik toch ook voor die tijd een testje wagen ;)

14. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik probeer ook niet teveel op de symptomen te letten. Ik had de k2v5, en de action. Heb nu de gevoelige van sensitest. Was voordeelpakket met ovutesten en predictor express liggen. Vorige keer teste ik wel al vroeg. Probeer dat nu niet te doen

15. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik een aantal verschillende testen haal. En als de eerste positief is ga ik ze allemaal gebruiken om het zeker te weten :D

Vanmorgen geen gevoelige borsten meer trouwens. Ik ben er echt veel te veel mee bezig. Gek word ik van mezelf haha

16. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hier ook ineens minder gevoelige borsten deze ochtend!
    Terwijl ze echt dagen als BLAUW voelden (tepels dan)...
    gek he!

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt raar.
    Merk dat ik gisteren nog heel zeker was zwanger te zijn en vandaag denk ik: nee, gaat 'm niet worden deze maand. Ik heb echt teveel vrije tijd denk ik :D
    Zal eens wat afleiding gaan zoeken :)

18. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik zit inmiddels ook op het wachtbankje. Nu 7dpo.... ik voel niks dus ik verwacht er niet teveel van deze ronde....

19. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    hahaha Leenislief,
    Hoe ga je je afleiding zoeken? Misschien heb je goeie ideeën haha.

Kids hebben herfstvakantie en zijn uit logeren, dus heb nu wel ineens een heel stil huis, man druk.. en zelf thuis ah werk.
    Dus dan sla ik wel ff op hol, stiekem hahaha

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst maar eens met dochter naar de speeltuin. Dan zijn we zo een uur verder :)
    En daarna maar aan de poets denk ik. Verder ben ik ook vrij inspiratieloos :D

Deel Deze Pagina