Puggy, ik heb eigenlijk altijd pas zo'n 2 dagen voor m'n menstruatie last van kramp dus herken het niet. Hopelijk betekend het iets goeds Ik zit op 5 dpo. Moet dus echt nog veel geduld hebben
Oh ik vind het ook zo spannend, maar ook voor jullie allemaal! De eerste kan morgen denk ik al testen?
Ik had het dus nooit p. Ik ga ervan uit dat het niks is. Bij m'n eerste had ik elke ronde heel veel symptomen en de ronde dat ik niks voelde was het raak. Hoe meer symptomen ik heb hoe meer ik weet ok niet zwanger hahaha Idd nog ff geduld. Kan wel een innesteling zijn. Sommige mensen voelen t echt als ze zwanger zijn al ver voor nod
Dat heb ik ook grhad de vorige ronde. Met nog andere symptomen. Bij mij vermoed ik dat er wel een bevruchting is geweest, maar geen goede innesteling. Was ook later en heftiger ongesteld. Ik begin nu ook weer dezelfde dingen te voelen in mijn onderbuik. Ook al zit ik nu pas op 3 of 4 dpo.
Volgens mij is er bijna altijd wel een bevruchting als je het rond de goede tijd doet heb ik wel eens gelezen. Het wel of niet goed innestelen is waar het meestal niet goed gaat als je niet zwanger bent. (Als je beide gezond bent uiteraard, zonder gekke dingen als zwak zaad of wat dan ook).
Nou Puggie als je op innestelingssymptomen kijkt is dat HET symptoom... de-te-vroege-niet-verklaarbare-kramp haha Hier ook aanwezig... Leenislief, maar onze 4 zijn al een beetje groter he... Had na mn 2e ook gezegd dit was het... Nooit gedacht dat ik uberhaupt nog verliefd zou worden etc. en ben relatief nog jong met al aardig grote kinderen, kon de kriebel niet tegen houden hahhaa En... nu hebben 4 helpende handjes
mijn app FF weet het nu zeker mijn ei was op cd 19.. Ei gevonden dus en nu 3 of 4 dagen wachten tot ik evt. kan testen... Ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot NOD, heb de dipsticks al besteld ahahahahah
Ik mag op roze! Vandaag getest met Sensibaby, dat is een gevoelige test waarbij je 6 dagen voor nod kan testen. Klopt het dus toch dat ik vorige week zondag de eisprong heb gevoeld. Dan zou ik nu op 9 dpo zitten. Het streepje is nog heel licht maar kwam binnen 3 min al tevoorschijn. Spannend, maar oh zo blij!
♡ NOD-lijst 24 oktober t/m 31 oktober 2015 24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (2) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindjewachtbankje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje 26 okt (8) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14e ronde, 1e kindje wachtbankje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (5) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 okt (2) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje 31 okt (5) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Datumloos (1) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 34 Wachtbankje (15), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve test (0)
@NathalieD, gefeliciteerd! Ik heb je in de lijst op roze gezet! Hopelijk kan ik mijzelf morgen ook op roze gaan zetten
Waauww de eerst roze al!! Gefeliciteerd NathalieD!! Hopelijk volgt de rest snel Jaleisha fijn dat FF/jij je ei heeft gevonden... CD19 is niet verkeerd toch? FF heeft vandaag ook een streep gezet bij mij op CD14, altijd fijn als FF hem ook vind
Jaaaa gefeliciteerd Nathalie! Mooi dat de eerste meteen goed nieuws heeft! Aah nu zit ik ook te twijfelen om die hele vroege testen te halen!
Prulletje, ben je er inmiddels al uit wat je gaat doen? Ik heb echt enorme last van darmkrampen sinds gisteravond en ook beetje menstruatie-achtige kramp. Hopelijk een goed teken. Ik durf echt niet zo vroeg te testen. Hoewel ik héél ongeduldig ben wil ik toch echt wachten tot de 28e. Heb mijn nod op deze lijst op 29e gezet, omdat mijn langste cyclus 28 dagen is, maar meestal is het 27 dagen dus dan mag ik van mezelf 28 oktober wel testen
De vorige keer nadat ik Ovitrelle gezet had, raakte ik al negen dagen erna ongesteld. Omdat mijn hormonen zeg maar momenteel uit zichzelf niks doen (een beetje onverklaarbaar) ben ik bang dat het toen met progesteron te maken heeft gehad waardoor BMS eerder is afgestoten. Ik ben dan nu ook heel bewust Tarwekiemolie gaan slikken om BMS dik te houden en zo innesteling te bevorderen. Er waren in ieder geval twee follikels van rond de 19mm afgelopen vrijdag. Toen heb ik savonds de Ovitrelle gezet. Ik zit nu dus op 2-3 dpo aangezien de follikels ook weer niet meteen na het zetten van de spuit springen. Hebben anderen hiermee (of met Tarwekiemolie om die reden) ervaring? Ik mag trouwens dus ook op het wachtbankje...