NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt

Discussie in 'NOD forum' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hmm. Dat is een mooi streepje. Misschien toch maar een zw test doen.

2. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Rosa887,

Zou het niet kunnen zijn dat je wel een innesteling gehad hebt maar dat dit toch een "vroege miskraam" is geworden? Doordat je op je nod gewoon ongesteld bent, niet doorgehad.. Vind hem namelijk best duidelijk! Test zelf altijd Omo wit

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nou ik had 3 testen gedaan die dag... 2 waren omo wit en 1 was dus deze met een streepje.. Dus gewoon een "rotte appel"

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Als ik een streepje zie test ik meteen daarna altijd nog even met de clearblue digitaal. Dan weet je het zeker. Ik had vorig jaar met predictor dat die positief gaf (meerdere keren!) maar de digitale zei echt 'niet zwanger' en dat was ik dus ook echt niet. Dus bij mij was dat toen echt een vals streepje en geen vroege miskraam. Maar met die testen hierboven heb ik geen ervaring.

5. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Zo er is gezellig gekletst.

Idd een mooi streepje op de ovulatietest trutje. Ik zou er ook er ook een testje tegenaan gooien.

T lukt mij niet met die codes om de kleur te veranderen maar ik mag ook op het wachtbankje. Dus als iemand zin heeft om het aan te passen...

Ik heb ook wat witte afscheiding nu, daarom denk ik dat m'n ei is geweest. Dit heb ik volgens mij elke maand...
    Nog steeds kramp. Voor mij betekend het dus niks want innesteling komt natuurlijk niet zo snel na m'n ei 😉 of m'n ei moest toch op de geplande datum zijn geweest maar dat lijkt me niet eigenlijk puur gekeken naar mijm afscheiding. Iewl haha.

Rugpijn heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden maar vaak ook niet. Geen idee of het wat betekend. Al die symptomen kunnen 2 kanten op. Dat maakt t zo verdomde lastig

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @rosa87 hmm dit is een kruidvat test toch ? Ik zie best duidelijk een streep ik had ook gezegd zwanger ... Maar uit je post begreep ik dat het niet zo was of ? Heb ik verkeerd gelezen.
    @bigwish ik heb ze besteld maar wil heel graag mezelf behoeden na 14 ronde's geloof ik momenteel nergens meer in sorry 🙈maar ze komen morgen misschien donderdag .ik hoop het maar ik denk dat het niks zegt maar je weet nooit ... Ik heb er geen ervaring mee om rond deze tijd ovutest te doen eerlijk gezegd , het enige wat ik momenteel heb is het lijkt wel of er een olifant op me onderrug staat !

X x

7. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Fijn dat er al iemand op roze staat! Hopelijk worden we allemaal roze! Dat zou toch wat zijn☺☺

Zou iemand me op paars willen knallen?? Ong 1 week geleden al mijn jumping egg gehad😉

8. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nu snap ik wat dat wachtbankje is.. Net nieuw hier he haha ;). Dan mag ik ook op paars. Spannend!

9. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Ik mag alvast op rood! Kunnen nu weer aan de volgende ronde beginnen met clomid 25. Hopen dat deze wel goed aanslaat en niet weer een maand moeten overslaan omdat er teveel blaasjes zitten.

10. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owwww ik kan mezelf wel schieten... Had ik die testen van z&k niu maar weg gegooit...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,6 KB
      Weergaven:
      8
  11. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze foto even gemaakt zonder kunstlicht

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      9
  12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @molly1984 hmm meid ik durf er eerlijk gezegd niks over te zeggen !
    Zijn dit de testen van zwanger en kids ?
    Ik zelf test hier altijd van die vage streepjes met die testen , ik deed altijd een kruidvat als ik een streepje had op zwanger & kids .
    Ik hoop voor je dat het positief is misschien nog ff door testen ?
    Hoeveel dpo ben je ?
    En hoelang na afleestijd is de foto gemaakt ?
    X x succes meid

13. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL

Thanks! Ja is de dipstick van zwanger en kids.. Tis alleen echt geen vaag lijntje.. Ik had gewoon moeten wachten!! Domme ik

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier is mijn experiment verder gegaan met de ovu test ...
    Dit is wel een ochtendtest op 9 dpo....
    Die andere was van gisteravond 😉
    Denk trouwens eigenlijk dat ik het wel avond's moet blijven doen om een goede lijn te trekken erop ...
    X x

15. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Manutje: och wat jammer. Heel veel succes volgende ronde!

Trutje & Molly, ik duim voor jullie :)

Nou, de eerste week op het wachtbankje heb ik overleefd. Nu de tweede week nog :D

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @leenislief wat lief bedankt ! Maar het zijn ovutesten he , zegt helemaal
    Niks dus hihi 😉ben is gaan experimenteren .... 😁

X x

17. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Nou volgende symptoom.. Zere borsten, vooral aan de zijkant!
    Heb het wel vaker gehad, maar dan net voor nod..
    Bah wat vervelend dat ik deze maand mijn ei niet gevonden heb! Nu weet ik niet zeker hoeveel dpo ik zit! Als het goed is 6 of 7

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik denk dat ik zojuist ook mijn eerste valse kv2v5 gehad heb. Ben pas 7 dpo dus veel te vroeg natuurlijk, maar kon me niet inhouden. Dus kv2v5 test gedaan en er kwam zowaar een lijntje, binnen de tijd en roze, hoefde er niet eens voor te turen. (In het echt is het duidelijker dan op de foto). Dus met trillende handen een digitale test gedaan maar nee hoor, echt niet zwanger.
    Terwijl ik vorige keren bij dit soort streepjes met de digitale ook wel positief testte dus het is niet zo dat hij minder gevoelig is denk ik hoor. Denk dat die kv2v5 gewoon een valse was :(.

image.jpg

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Of nog veel te weinig hcg voor de CB!

Spannend zeg ik zie inderdaad ook een streepje maarja dat zegt tegenwoordig dus ook niks meer...

20. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Zou zelf zeggen te vroeg voor clear blue...

Deel Deze Pagina