Maar wanneer zou ik dan wel met cb kunnen testen? Morgen of beter nog wat langer wachten? Ik test morgen eerst maar eens met de kv2v5 nog een keer. Kijken of die het ook weer zegt. En toch maar die vroege testen besteld. Hopelijk komen die vandaag binnen. Kan ik die ook nog proberen. We zullen eens zien
7dpo is natuurlijk wel erg vroeg. Misschien idd te vroeg voor cb. Hoeft dus zeker geen vals positief te zijn, maar denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben En ik weet hoe moeilijk dat is Zit ook pas op 7dpo.
@prulletje2 ik zou wachten tot je een duidelijker andere test hebt ! Die Cb heeft best veel hcg nodig , die met weken indicator heb ik wel eens gelezen die heeft net zoveel nodig als kruidvat ? Duimpjes draaien !! X x
Ja deze was met weken indicator. Bij mijn vorige zwangerschap gaf de cb juist veel sneller uitsluitsel toen de kv2v5 echt nog een tuurstreepje was. Ik was toen al wel verder qua dpo. Aargh ik ben ook stom ook hé! Waarom heb ik niet gewoon gewacht! Het is nog zo vroeg! Zit al weer veel te veel hoop te creëren hier. Grr!
Ik snap het wel hoor prulletje. Ik moet mezelf ook steeds streng toespreken om niet al een test te halen. En ik moet zo nog naar de kruitvat...kan ik de verleiding weerstaan? Hihi Ik had al 2 dagen van die menstruatie-achtige kramp. Vandaag niet meer. Zou het een innesteling zijn geweest? Wie weet...ik hoop het
Ik vind het hier trouwens wel gezellig Zou leuk zijn we straks met z'n allen verder kunnen kletsen bij juli mama's haha
Oh dat wachten blijft hoor! Ook als het raak is. Dan wacht je weer op de magische 12 weken grens en dan tot je het hartje mag horen en op de echo en dan weer op de 25 weken grens en de 37 weken grens, tot je verlof hebt en op de weeën, alles! Het is pas over als je je baby hebt (en die gezond is want anders ga je weer wachten tot hij uit het ziekenhuis mag enzo) want dan heb je opeens je handen vol en gaat de tijd veel te snel!
Nou de sensitest... te vroeg, maar lijkt toch iets te staan, weet niet of t te zien is als ik m upload...over 2 dagen kijken of er verandering is
Ik zie het niet echt nee, foto te klein of te ver weg. Maar dat had ik bij mijn eigen foto's ook dat ik ze minder duidelijk vond dan in het echt.
Nou ik zie, als ik de foto inzoom, wel ergens ver een streepje!!!!!!! Heel spannend.. Morgen nog eens kijken?! Leuuuuuk en spannend
De testen van sensibaby waren binnen en ik kon het niet laten! Wel met middagurine. Geloof nooit dat jullie het zien maar ik denk toch echt ook hierop een streepje te zien...
waaah spannend! Ik durf nog niet blij te zijn en ik wil pas op roze als de digitale ook zwanger zegt hoor!
Nou zwanger en kids is hier regelrecht de prullenbak in gegaan net! Sensibaby binnen maar omo wit!! Niet eens een tuur streepje...