NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt

Discussie in 'NOD forum' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha ja want die zeggen gewoon dat je zwanger bent 😁 dat willen we toch allemaal haha!

2. Rain

Rain Lid

21 sep 2015
    38
    0
    0
    Ik ga mijn menstruatie krijgen.
    Ik heb heel de week al licht bruinverlies en heb sinds vandaag ook wat rood verlies.
    Dit is echt een teken van een beginnende menstruatie helaas. Ik verwacht dat het morgen of vrijdag doorzet.
    Nu op 6 november naar de gynaecoloog en hopen dat ik geholpen kan worden.

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh jammer zeg.

Wat ik me afvraag: zou ik ook nog vage streepjes kunnen hebben van de vorige zwangerschap?? Of kan dat echt niet meer na 4 maanden?

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Geen idee? Ik zou zeggen.. open een topic met die vraag? :)

5. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Rain balen zeg!!! Wanneer was je NOD?

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Mijn NOD is ook woensdag volgens de app. Klopt ook wel ongeveer met mijn ovutest. Ik ga zondag een eerste poging wagen.

7. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Balen Rain. :(
    Dikke knuffel

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nee dat kan niet na 4 maand ;)

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik heb even voor je gegoogled

Na een bevalling of een miskraam duurt het ongeveer 9 weken voordat het zwangerschapshormoon hCG volledig uit je lichaam is verdwenen. Tot deze tijd geeft de zwangerschapstest een positief resultaat, terwijl je niet zwanger bent.

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Rain. Hoop voor je dat je geholpen kunt worden. Heel veel succes!

prulletje, kan me niet voorstellen dat het van je vorige zwangerschap is, maar ik ben geen expert :)
    Wat een leuk idee trouwens van dat shirt! Misschien ga ik ook zoiets doen (beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? :D).

De drang om te testen wordt hier ook steeds groter. Zeker omdat ik vandaag helemaal geen symptomen meer heb. Ja, hoofdpijn, maar dat heb ik zovaak. Niet meer die krampen. Ben benieuwd hoelang ik mezelf nog kan inhouden :)

11. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Heb nog steeds rugpijn onderin. Als ik rustig aan doe en beetje loop gaat het wel, maar was vanmorgen even in het centrum en dan word de pijn steeds erger. Zoveel mogelijk maar warme kersenpitten kussen op mijn rug.
    Verder blijf ik de steekjes en zeurderige gevoel houden onderin en aan zijkant bij schaamstreek. En ben nu beetje misselijk.
    Zondag maar eens een poging wagen met de gevoelige sensitest test.

12. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik zwanger was van de tweede had ik onze oudste een T-shirt aangedaan met;

Voorkant: Ik ben stoer!
    Achterkant: Want ik word een grote broer!

Heel veel leuke reacties op gehad.

Rain: echt balen,...

13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Leuk! Ik wil alleen iets op de voorkant want die van mij kan nog niet lopen of kruipen ofzo dus ligt meestal op zijn rug. Dan is iets op de achterkant niet handig.

14. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Wauw wat is er weer gebeurd!

Rain balen!
    Prulletje ik zie ze op allebei, maar ik zou zelf ook nog niet helemaal overtuigd zijn. Maar zo vroeg al positief is wel heeeel hoopvol 😉

Wat betreft testen na eerdere zwangerschap. Volgens mij is dat afhankelijk van borstvoeding ook toch? Ik heb iets gehoord dus pin me er niet aan vast, dat zolang je BV geeft die hormonen in stand zou houden? Dus dan zou je theoretisch die 9 weken moeten tellen vanaf stop BV. Toch? Maar nogmaals: ben daar helemaal niet zeker van.

Wat is dat toch met vals positief testen? Hatelijk!
    Blijkbaar moet je dus altijd 2 soorten in huis hebben haha.

Het wachtbankje. Tsjah. Ik heb nog helemaaaal geen testdrang. Maar ik denk echt dat ik een paar dagen geleden pas m'n ei heb gehad dus logisch. Elke keer als ik buikpijntje heb denk ik. Ja duh kan niet, zelfs voor innesteling is het te vroeg. Dus dat maakt me heeeel chill. Ben benieuwd wat m'n cyclusduur doet... Zou ik altijd zo'n laat ei hebben etc..

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Fijn trouwens dat het niet meer kan na 4 maanden! Geeft weer hoop!

16. Rain

Rain Lid

21 sep 2015
    38
    0
    0
    26 oktober pas. Maar mijn cyclus is de laatste paar maanden raar.

@ Prulletje ik zou gewoon overmorgen nog een keer testen al je zwanger bent worden ze duidelijker.

Hopelijk is het voor alle dames met de klachten raak. Zou wel mooi zijn veel zwangere dames.

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    sjips sjips sjips!! Ik denk nu toch dat het valse testen waren! Ik heb namelijk volgens mij een blaasontsteking en ik lees op veel plekken op internet dat een test dan ook positief kan uitslaan, omdat er dan veel eiwit in je urine zit. Dit lijkt mij een stuk waarschijnlijker dan positief testen op 7 dpo :(

18. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Ohneeee. Weet je het zeker van je blaasontsteking ?

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee, dat is balen prulletje!
    Maar goed, het kan nog steeds...

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja best wel :(. Ben er vorige week flink ziek van geweest. Durfde niet naar de huisarts omdat ik bang ben dat het de zwangerschap kan hinderen. Ik weet wel dat je dan andere antibiotica krijgt maar toch... Dacht dat ik het wel weg kon spoelen met veel drinken. Het is ook echt al wel een stuk minder, maar ik voel het nog steeds wel. Maar ja, zo kan ik dus niet testen... tenzij ze oplopen lijkt me. Maar HCG verdubbelt pas na 48-72u dacht ik, dus morgen zal er nog weinig verschil zijn. Kan uiteraard nog steeds zwanger zijn, maar dan zal de uitslag daar nu nog niet van te zien zijn op de testen denk ik. Dat zou dan toeval zijn.
    Misschien toch maar even kijken of ik morgen even langs de huisarts kan.

Deel Deze Pagina