Oeps ik heb mezelf alweer betrapt op een 'volgens mij ben ik zwanger' momentje. Hihi heel even maar hoor 😉 Ik zal het onthouden prulletje! Nathalie jij bent gewoon zwanger, als enige nog. Ik zeg hoppa wie test er morgen positief. Zijn er al meer meiden met symptomen? Vind t altijd leuk om te volgen en dan uiteindelijk te zien wie er nou daadwerkelijk zwanger is.
Ik heb alleen kramp in mijn onderbuik maar dat heb ik volgens mij elke maand en kan ook van de blaasontsteking zijn of van een aankomende menstruatie. Ik mag dan al wel eerder zwanger geweest zijn maar ik weet echt totaal niet meer wat ik toen voelde of hoe. Heb het wel in een app gezet maar kan me er niks meer bij voorstellen. Was ook niks zo extreem anders ofzo anders had ik het wel onthouden. Wel allemaal dingen gekregen nadat ik al een paar weken zwanger was, maar niks dat ik het vooraf kon merken.
gefeliciteerd natalie! het heeft even geduurd maar ik ben weer bij met lezen. Wat ontzettend jammer dat de eerste ook al weer ongesteld is geworden. Zelf probeer ik mijzelf niet gek te maken. De eerste 2 rondes had ik behoorlijk wat symptomen. Ik was er in de 2de ronde heilig van overtuigd dat ronde 3 het niet zou worden. ik had toen ook geen symptomen en ook geen last van testdrang maar nu in ronde 4 is de testdrang terug. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Voel af en toe wel wat felle steken onder in mijn buik maar ja dat kan van alles betekenen. Ik merk toch wel dat ondanks ik het niet wil toch de hele tijd op je lichaam let. Ik hoop natuurlijk dat het goed nieuws betekent maar ik hou mijzelf maar voor dat dinsdag de ongesteldheid weer in alle hevigheid los barst. Ik probeer mijzelf toch een beetje te beschermen tegen de teleurstelling als blijkt dat het niet raak is. (ondanks dat ik nog maar in ronde 4 zit mag ik eigenlijk niet klagen, er zijn genoeg vrouwen die al veel langer bezig zijn) Misschien dat ik zaterdag of zondag een testje waag als ik mij echt niet meer kan inhouden. Sorrry voor het lange verhaal, moest het even kwijt
Nou ik vind dat je best teleurgesteld mag zijn als het niet lukt, zelfs al is het ronde 1. Heeft niks te maken met hoe lang anderen al bezig zijn. Je kunt elkaars 'leed' gewoon niet vergelijken. Maar realistisch is het wel om er 6 maanden tot een jaar voor uit te trekken ja. Maar persoonlijk zou ik na 6 maanden misschien toch al wel bij de artsen aan de bel getrokken hebben, al is het maar om alvast bekend te zijn daar. Anders word je toch naar huis gestuurd met 'probeer het eerst nog maar een paar maanden'. En dan kun je dat beter te horen krijgen na 6 maanden dan na 12. Tenzij het je niet uitmaakt als het wat langer duurt uiteraard. Maar ik ben wat dat betreft dan wel net een klein kind. Wil ik eenmaal iets, dan moet het ook NU! haha . Alhoewel ik nu met de 2e wel minder haast heb hoor. Het zou niet erg zijn als het nog niet raak is, maar ik wil het wel heel graag!
Nou meiden ik zit me eigen lekker weer helemaal gek te maken hierzo ! Tjah waarom volgens mij ben ik soort van hopeloos aan het worden ! Heb iemand gevraagd of ze wat zag en die zag iets . En die zegt een heel licht 2de streepje te zien ? Zien jullie iets ? Sorry alvast ... Oh ja en me ovulatietest experiment is nog bezig ... Dat is de groene test !
Is het normaal dat je grotere borsten krijgt voor de menstruatie? Zelf nog niet eerder gehad tot nu toe maar sinds gisteren gevoelige borsten en zijn echt wel wat groter geworden... Zondag heb ik een feestje, Dan ga ik testen.. Valt namelijk gelijk op als ik niet drink aangezien ik ook al gestopt met roken ben en wel graag een wijntje drink.. Hoop zoooo op een positieve test!!!
leuk experiment met die ovulatietest. Helaas zie ik niets op de zwangerschaptest. Nu kan dat natuurlijk aan de foto op de ipad liggen. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie streep er op hebt staan.
Hihi vond het wel leuk om een keer te proberen met die ovutest dat zegt natuurlijk helemaal niks ... al heb ik 3 avonden zo test op de ovu ... Bedankt voor het kijken vast ! 😘
Ik denk wel wat te zien maar het lijkt wel of die streep dan precies onder de ovutest loopt... Kun je anders eens een foto van alleen je zwangerschapstest maken?
@tess88 heb alles al weer weg gegooid heb er alleen nog 1 van in het negatief zal hem plaatsen maar ik moet gewoon geduld hebben ... Was er al weer klaar mee vandaar alles al weer weg gedaan 😂hihi Ben niet ongeduldig 😜
@ Tess ik denk dat dat persoon verschilt. Ik heb het nooit maar heb ook nooit last van zere borsten en nu ik weer met zwanger worden bezig ben weer wel. Hopelijk betekend het iets bij je!!! @trutje ik denk ook iets te zien maar foto's in negatief zetten enzo: daar ben ik niet zo van. Positief is positief ook zonder allerlei trucjes.. Maak jezelf niet te gek vrouwtje. Overigens snap ik het ook hoor, na 1 of 2 rondes mega teleurgesteld zijn. Vooral bij de eerste, want dan heb je nog helemaal geen vertrouwen etc.
Lieve dames.. Deze maand niet echt actief geweest ip het forum eb geprobeerd om het een beetje los te laten deze 2 de ronde maar dinsdag is nijn nod en daar is de spanning weer hahaha kan het niet laten! Hoop dat het raak is deze keer