Hallo dames. ik meld me hier ook maar aan.. zat in de vorige nod lijst.. maar mn ongesteldheid blijft uit en ik weet niet precies m'n nod. normaal een cyclus van ongeveer 24-28.. vandaag zit ik op dag 28 maar geen ongesteldheid te bekennen.. wel van allerlei sympt. maja dat zegt op moment niks.. testen blijven negatief.. ( enorme tuur test wat ik maar als negatief ga beschouwen ) ga morgen ochtend weer testen mag ik ook op de lijst? kvdv, 24 jaar, ronde 1 , 2e kindje
Sorry tess, ik zie hem ook (nog) niet. Gisteravond weer misselijk. Eerstval toen ik eten ging koken. Dat trok snel weg. Maar eind van de avond weer. Zelfde als avond ervoor. En vanmorgen om half 7 wakker. Ook weer misselijk. En dat blijft een beetje hangen tot nu toe. Ik heb ook sinds vanmiddag echt een testdrang. Daarvoor echt niet zo erg. Geen idee of het een voorgevoel is. Nog 1 nachtje wachten
Mam, jammer! Hopelijk volgende ronde raak! Trutje, ben heel benieuwd hoe je experiment gaat aflopen! Hoop natuurlijk op goed nieuws. Tess, ik zie het ook niet, maar kan natuurlijk nog komen. Puggie, misschien innesteling geweest? Ik had het van de week ook en waren best flinke steken die met vlagen paar dagen hebben geduurd. Hoop dat het een goed teken is! Big wish, als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet meer Hier sterk gevoel dat het raak is, maar durf het nog niet hardop te zeggen hihi. Het is vooral mijn vreemde eetlust. Heb steeds honger, maar nergens echt zin in. Zelfs niet in chocola. Maar ondertussen vreet ik als een bouwvakker 😄 Nou moest ik vannacht niezen en toen voelde ik bandenpijn. Dat had ik bij de 1e ook in het begin van de zwangerschap. Maar ja, nog even geduld hebben. Dit weekendje weg helpt wel goed tegen testdrang haha. Zit nu ook heel stiekem alleen in een hoekje ff snel hier op zp te kijken 😄 Succes aan alle testers!
Goedenavond, Ik vertrouw nooit van predicator test.. Ik doe altijd vertrouwelijk van clear blue. Toen ik was 1e zwanger dat clear blue is echt duidelijk streepje.. Verder ik ben nog steeds niks ongesteld. En nu mijn darmen is rommelend pff. Verder afwachten tot morgen is mijn nod.. Mijn man denkt dat deze maand raakt ik niet.. Ik zeg nou hoop van wel van deze maand. Haha.. Ik blijf lekker thuis want mijn man gaat stappen met zijn vrienden. Ik wou wel mee maar ik zou liever niet mee ivm zuipen en ben nog niet ongesteld. Lijkt t wel verstandig! Daarom ik kan dadelijk lekker relaxen en mijn zoontje logeert bij mijn schoonouders...
Rek ik me net om het dakraam stukje open te doen. Krijg ik een beste steek links? (Strekte ook linkerarm)
Ik zie op de predictor wel wat denk ik hoor tess! Maar ik vertrouw die ook niet helaas. Ook ooit vals positief mee getest. Wij zijn in de ardennen. Ik kan dinsdag pas weer testen. Laatste keer was omo wit. Heb het gevoel dat dit een mislukte ronde was helaas.
Ik ben vanmiddag wel even test gedaan maar blijft nog negatief Verder heb ik nog niet kramp of menstruatiepijn..
Ik twijfel en/of gewoon omo wit. Maar wat zie je mijn zw test? Mijn menstruatie was eerste dag op 27 september en mijn eisprong op 12 okt (bij echo controle). Mijn nod is morgen.. Nu nog steeds niks ongesteld en geen klachten. Normaal elke maand komt eerst weinig druppels als oude bruine afscheiding daarna 2 of 3 dagen later pas flink ongesteld. Vandaag is niks gebeuren, vind ik wel raar..
Ik mag op rood denk ik ! Eerste al 2x beetje bruin bloed verloren en nu rood erbij nog niet echt veel ... Helaas ! Op naar ronde 15 . Positieve ovu's zeggen in mijn geval dus niks hihi 😜 X x