De kleuren krijg ik wel goed op de ipad maar ik ben altijd het overzicht kwijt wie erop moet en naar welke kleur. heb een geheugen als een zeef
Ik heb dat normaal ook als ik ongesteld moet worden.. Maar nu ook dus het zegt niks!! Geen lontje.. Typisch gevalletje strijker haha.. Geen bloed geeft moed!
Ja voelt iemand zich geroepen om de lijst aan te passen?? Ik wil het wel doen maar willen de meiden met negatieve test of postieve test nog een keer roepen dan pas ik het aan!
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar even bruine afscheiding daarna weer weg.. ik ga vandaag niet test doen.. ik denk dat ik ben niet zwanger..
24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (4) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje Dogs84, 31 jaar, 15e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26 okt (9) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje mam207, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14e ronde, 1e kindje wachtbankje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (5) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 okt (3) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindjewachtbankje 31 okt (6) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Mdsn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (1) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 38 Wachtbankje (14), Zwanger (4), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve test (1)
@ Molly Thanks ! Meer roze dan rood op dit moment. @mamavanhayden: vreselijk he. Zegt niks hoor. Ik ben nu ook super licht geraakt maar tijdens zwangerschap ook 😉
Hopen dat dat zo blijft!! Heb de lijst geprobeerd zo veel mogenlijk aan te passen. Als ik iemand vergeten ben geen maar een gil!
Dankje voor het aanpassen. Hopelijk nag ik zo blijven staan. Vorige ronde was ik wel heel lichtgeraakt, maar tot nu toe heb ik daar nu geen last van. Gelukkig maar. Ergste misselijkheid is over (voor hoelang) wel met vlagen steekjes bij liezen. En ondanks veel trek steeds ( moet dan ook echt wat eten) zit ik sneller vol dan normaal
Morgen een drukke nod dag. D'r kunnen er nog vijf testen morgen. Spannend !! Hier nog steeds veel kramp aantal x per dag. Gek word ik er van echt! Heb nog geen testdrang maar begin het nu wel spannend te vinden..
Die snapte mij eerst niet. Ik was met de genomen test naar beneden gegaan om daar af te wachten. Hij sliep nog. We waren pas laat thuis, maar ik kon om 9 uur echt niet meer wachten. Moest zo nodig plassen. En verwachte echt geen streepje. Hoorde hem naar de wc gaan en ben toen naar boven gegaan en op bed gaan zitten wachten. Toen hij uit de badkamer kwam zei ik. Volgens mij is het gelukt. Hij keek me heel verbaasd aan (hij had niet door dat ik al uit bed was geweest, hij kan niet heel goed zien zonder lenzen). En zag dus ook de test niet in mijn handen. Waarop ik zeg: de test heeft een licht streepje. Ik denk dat ik nu toch echt zwanger ben. Hij kan het net als ik nog niet geloven.
Zooo wat een goed begin op deze lijst zeg!!!! Gefeliciteerd meiden met t 2e streepje! :d Hier nu 9dpo 1 dag voor nod, laat ei.... Heb zere borsten heel aanwezig maar ook lichte krampjes dan weer maagzuur.. dus ervaar van alles door elkaar... onderrug zeurt wat. Niet t gevoel dat me onggi morgen komt. Vanochtend negatief getest maar door haast ook niet echt t resultaat rustig afgewacht. zonet nog 1 gedaan en een onwijs licht streepje maar denk eerder grijs. misschien morgenochtend nog een doen, heb er nog 4 uit mijn collectie sensitestjes haha We will see
Gefeliciteerd meiden die positief hebben getest!! Balen voor degene op rood. Veel succes in de volgende ronde