Ik ben volledig nieuw hier en vond niet direct een ander plaatsje om mijn bericht te zetten... Vandaag mijn NOD en heb vanochtend getest met 2v5 ... Ik zou denken dat als je zwanger bent, je op je NOD echt een knaller van test moet hebben maar hier is het een licht streepje... wat denken jullie? Groetjes en ik duim voor iedereen hier!!
Karo das gewoon een positieve test hoor, gefeliciteerd!!!! De een maakt gewoon sneller en meer hcg aan dan de ander. Dus als je over 2 dagen weer een test doet is ie waarschijnlijk al weer donkerder.
Karl en Molly, Geen zorgen. Een streepje is een streepje. Maakt niet uit hoe licht of donker. Over een paar dagen is ie waarschijnlijk duidelijker.
Ik wacht vandaag nog bang af of ze gaan doorkomen... en anders morgen weer een test... Het dringt nog niet echt tot me door dat het wel eens prijs zou kunnen zijn Bedankt voor jullie hoopgevende reacties
Goedemiddag, Helaas ik mag op ROOD. Vanmorgen uit bed, ik kreeg erg kramp van mijn menstruatie. Dus ik dacht al dat ongesteld komt eraan. Mijn man heeft wel gelijk want hij kan makkelijk gevoel als wanneer ben ik wel zwanger of niet.. Heel veel succes voor iedereen als wie is wel zwanger geraakt dan gefeliciteerd! Als niet zwanger dan balen en hopelijk volgende ronde raakt je 't wel..
Voor de zwangere dames gefeliciteerd Voor de wachtbank hopelijk nog veel meer roze. De rode dames hopelijk volgende ronde meer geluk.
Spannend... vandaag 10dpo en is de Ovitrelle dus uit mijn lijf. Vanochtend leek het alsof er wat lief (ik schrok al... toch weer geen vroege menstruatie), maar het waren kloddertjes dik slijm. Herkenbaar? Ik vind het gewoon zooooo spannend!
Balen dogs! Veldmuisje is voor mij niet herkenbaar. Bij jou zelf ? Eerder gehad? Uhmn ik besef dat ik echt de slechtste tuurde ooit ben want ik zie wederom geen 2e streepje bij de tuurtest mdsn. Dus op mij moeten jullie niet afgaan. Nathalie mooie test! leen al besloten wanneer jij gaat testen?
Nieuwe zwangeren, kletsen jullie mee in het juli topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/596625-1-t-m-15-juli-2016-mamas.html
Ik ben denk ik gewoon geen ochtend tester.. Gisterochtend voor het eerst licht, gisteravond stuk donkerder.. Vanmorgen weer stukje lichter dus was al bang dat het alweer afgelopen was.. Nu net deze test omdat ik zo twijfelde gedaan Gefeliciteerd dames!! Voor de rest van de dames op rood! Balen hopelijkvoor jullie ook een positieve test volgende maand!