24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (4) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje Dogs84, 31 jaar, 15e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26 okt (9) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje mam207, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14e ronde, 1e kindje wachtbankje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (5) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 okt (3) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindjewachtbankje 31 okt (6) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Mdsn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (1) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 38 Wachtbankje (14), Zwanger (5), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve test (1)[/QUOTE]
Ik ben nu echt ongesteld geworden. Gefeliciteerd aan alle zwangere dames. Hopelijk test de rest ook nog positief!!!
Hoi dames. Bij mij is het een twijfelgeval. Net een kv2v5 en daar zag ik niks op. Maar daarna bij predictor Early toch wel een duidelijk streepje. Wat vinden jullie?
Omdat ik Ovitrelle heb gespoten kun je op de eerste tien dagen niet afgaan op signalen, omdat Ovitrelle ook HCG bevat. Nu is Ovitrelle i.p. weg en blijven mijn borsten en tepels gevoelig. Het wordt juist meer, lijkt wel. Ook gebeurt er vanbinnen voor mijn gevoel van alles.... Maar nee, ik durf nog niet te testen, vind het nog te vroeg....
Oh ik denk ook vanalles te voelen maar test was gewoon wit, dus het is echt inbeelding bij mij. Want als ik echt iets voel van de hcg dan had ik dat wel op een test moeten zien volgens mij. Maar heb al best wel kramp ook, dus de menstruatie zal niet lang meer duren. Bloomy, die predictor zou ik eerlijk gezegd echt niet vertrouwen. Ik hoop heel erg dat het gewoon raak is voor je hoor! Maar dan zal er binnen een paar dagen op een ander merk ook wel een lijntje verschijnen!
Hierbij de kv test. Woensdagochtend ga ik een cb digitale doen. To be continued. .... Prulletje ik snap alleen niet zo goed waarom ik de predictor niet mag vertrouwen. Kun je dat ajb even uitleggen? Ik zou zeggen streep = streep. Toch??
Die geeft vaak vals positieve streepjes. Lees je erg veel over op internet en heb ik zelf ook meegemaakt. Iemand hier zei dat die nieuwe wel goed zouden zijn, maar ik weet niet waar dat op gebaseerd is. Ik hoop het wel voor je hoor!
Nou begint nu wel echt spannend te worden, kv geeft een lichte roze lijn........ foto komt nog!.. ook nog geen enkel teken van ongi en onwijs zere borsten... Overigens was ik et die dat zei. Die oude predictor early geeft echt gewoon duidelijke lijnen VALS net als de zwanger en kids dipsticks.. De nieuwe overigens niet, heb ik nog nooit een lijntje mee gehad als er niks was, niet eens een schim... En zo lees ik niet anders eigenlijk. (de nieuwe verpakking is knalroze, de oude is lichtroze... lekker duidelijk he!)
Nou dat zou eens tijd worden dat ze die verbeterd hebben want volgens mij zijn er talloze verhalen over die oude dat die zo slecht waren, dus die zullen ze jarenlang gehad hebben. Ik duim voor iedereen die nog afwacht!!
Ja echt hoor... ik heb gewoon bijna 2 dagen gedacht dat ik zwanger was door die rottest.. tot andere test gewoon omo wit waren en ik ongi werd. Belachelijk en dan t geld wat je ervoor neerlegt ook nog!
Ja heb ik ook gedacht! En blij dat we waren en mijn man als verrassing slingers op gehangen toen ik thuis kwam, alles! Wat een teleurstelling daarna, en zo verdrietig dat ik was! Was toen mijn eerste ronde dus wist ik veel, ik dacht een streep is een streep. Tot ik de verhalen op internet ging lezen .
Ja nogal. Heb daarna ook nooit meer zo blij durven zijn. Maar ach, heb nu uiteindelijk nog een prachtig kereltje gekregen, dus dat maakt alles goed . Maar die stomme testen vertrouw ik niet zomaar meer zonder andere positieve test ernaast.
nou dat heb ik dus ook na 4 zwangerschappen pas.. voorheen, test, 2e streep.. OK jeeeej! En nu leg ik 2 testen na elkaar, dag erna nog een, 's avonds nog een... hahaha erg joh.
Balen Prulletje en Dogs. Niet fijn Molly, maar dit gebeurt inderdaad vaker. Ik duim voor je. Succes voor de wachtende meiden en degene die morgen mogen testen