Super zeg. Gefeliciteerd! Ik heb de CB ook gehaald vandaag. Ga die volgende week doen. Als mijn andere testen op zijn.
Sorry, ik zie zelf niks. Maar een foto bij een heel licht streepje word vaak niks. Ik duim nog voor je
Ik denk het zelf ook niet.. Maar je weet het niet , normaal is action echt omo wit bij mij.. Anders hoop ik dat ik heel snel ongesteld word.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Maar die onzekerheid pff
Wat ontzettend balen. Neem even je tijd om vervolgens positief de volgende ronde in te gaan. Hopelijk is het je dan wel gegund.
Thanks lieverds. Ik moet echt even een traantje wegpinken. Ik kan erg slecht omgaan met de onzekerheid en teleurstelling. Het lukt me gewoon niet om mn gedachten te verzetten. Als ik nu zwanger zou zijn geweest zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van wijlen opa van de baby....
Dat was natuurlijk wel heel mooi en symbolisch geweest en dat maakt het denk ik extra pijnlijk. Dikke knuffel!!
Op hcg. Je bent toch al 7 dagen over tijd? Nog niks doorgebroken vandaag? Zou ik daar wel even om vragen ja.
Morning meiden!! Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag he... mijn temp is nog steeds hoog, was verbaasd want heb wel kramp.. nu 2 dagen over tijd, 12 dpo. zou nu wel iets te zien moeten zijn, testjes op. Ironisch. vanmiddag komt sensitest binnen nog een X....
Goedemorgen allemaal, Voor mij is de morgen niet goed begonnen. De menstruatie is doorgebroken dus ik mag op rood. Ik ben eigenlijk nog nooit overtijd geweest dus die ene dag gaf wel hoop maar ja ik mag door naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan wel raak en zo niet dan hoop ik voor de dames die pendelen dat zij gelijk krijgen Ik hoop dat ik de laatste ben op deze lijst die op rood mag en dat de rest gewoon lekker op roze mag.
Goedemorgen. Hier drie dagen over tijd maar weet ff niets meer. Temp was vanmorgen veel lager maar was dan ook anderhalf uur eerder dan normaal op, dus weet niet of ik dat wel kan vergelijken. Nog geen ongi te bekennen. Ook geen testen in huis, zijn gisteren niet aangekomen, dus zal het toch echt nog een dagje af moeten wachten weer. Veel succes aan alle testers vandaag!
Balen hapje! Hier is vandaag ongeveer mijn nod maar nog niet ongesteld, maar goed het is nog vroeg. Wel test gedaan maar ik weet het niet hoor. Dacht dat hij gewoon weer omo wit was en toch gewoon een tijd ernaar gekeken. Heb 'm toen weggelegd en ben gaan aankleden, opmaken enz. Daarna weer gekeken en misschien lijkt er toch een tuurstreepje te zien. Maar dat was sowieso buiten de tijd dan. Maar soms zie ik het en soms niet. Is echt bijna niks dus kan er ook geen foto van maken. Misschien is het wel gezichtsbedrog. Als je maar lang genoeg staart ga je overal streepjes zien haha. Net als dat je naar een wit stipje op een zwart vlak moet kijken en daarna naar een wit vlak. Dan zie je daar ook opeens een stipje. Misschien werkt dat bij die test wel hetzelfde omdat die controlestreep er staat. Maar goed we wachten maar weer af...
Die kleine bloeding van gisteren (beetje bruinig, klein beetje lichtroze en slijmerig) is helemaal weg. Het was ook heel weinig, nog geen inlegkruisje vol. Dat was dus drie dagen voor NOD... Maar nu al testen durf ik echt niet