Ik heb vanmorgen maar weer getest (ik spoor echt niet) weer een lichte streep, lijkt alleen al wel duidelijker dan maandag.. Misschien rij ik na het werk wel even naar de kruidvat, dan kan ik die test vergelijken met die van de action..
Ja dan zeg ik ook innesteling! Heb ik zelf 2x gehad en 2x zwanger. Bij de laatste zelfs heel vaak bloed verloren ook tijdens de zwangerschap maar is nu gewoon een gezond mannetje van 4 maanden 😊. Maar ik testte toen wel pas een paar dagen later positief. Was niet meteen na de bloeding. Dus je kunt geluk hebben als je vandaag al positief zou testen maar als hij wit blijft kan het dus ook nog steeds dus zegt nu ook nog niet zoveel denk ik
Bedoel je die van clearblue ofzo? Is die beter dan gewone kv test? Ik geloof het nog niet echt, denk dat ik het me allemaal verbeeld whaha..
Haha ja das waar.. Dan kan ik dat ook aan mijn vriend laten zien, das wat duidelijker haha. Heb hem nu nog niks verteld van die vage streepjes, wil hem niet blij maken met een dood vogeltje..
Owww ik voel me zo'n zeikerd dat ik niet gewoon blij kan zijn.. Mn testen lopen naar mn gevoel niet genoeg op.. Wat haat ik die onzekerheid..
Goedemorgen net nog maar een testje gewaagd.. Nog geen menstruatie maar zie niet veel hoor.. Als ik zaterdag nog niet ongi ben nog maar 1 wagen.
Denk dat ik op ROZE mag... test is opgelopen, roze 2e streep. Temp ook nog hoog en voel me precies als in begin andere zwangerschappen... alsof ik de griep krijg.
één KV2v5 en nog wat Actiontesten. Maar die KV2v5 wil ik eigenlijk voor vrijdag bewaren en aangezien die van de Action meer nodig hebben. Moet helaas een beetje om de uitgaven letten, vandaar dat ik nu niet meteen nog een aantal KV2v5 pakjes ga halen
Ik ben bang dat mij een vroege miskraam te wachten staat de testen lopen helaas af en heb net een clearblue met weken indicator gedaan en die geeft aan niet zwanger.. Helaas nu wachten tot het los gaat komen.
Meen je niet Molly..... Hoe lang ben je er nu achter dat je zwanger bent? Gaf ie eerst aan wel zwanger???
Hapje, balen zeg! Hopelijk volgende ronde meer geluk. Jaleisha, gefeliciteerd! Ik heb vandaag een baaldag! Ben chagrijnig en heb mezelf en kind net buitengesloten 😳 M'n moeder heeft wel een sleutel, maar die is nog niet thuis. Gelukkig wel de autosleutel dus kan ook nog naar m'n man z'n werk rijden eventueel, maar het is gewoon irritant! Denk dat ik vandaag ongesteld ga worden en anders morgen. Ga dus op z'n vroegst vrijdag testen, maar ben bang dat het niet nodig gaat zijn.