NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt

Discussie in 'NOD forum' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Molly! Ga heel hard voor je duimen!

2. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL

Op Nod testte ik positief maar de lijntjes worden lichter op mijn testen..
    En ik had nog niet eerder een cb digital gedaan..

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Kan t niet zijn dat je net nog onder de grens bent, want clearblue heeft veel hcg nodig toch...
    Anders bloedtes tje hcg laten meten bij de HA?

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Dit is mijn testje deze ochtend. Opgedroogd, maar wel ff water erdoorheen want hij was zo geel.

(beetje teveel water, maar streepje is niet weg te spoelen hoor hihi)

Bijgevoegde bestanden:

• ktest.jpg
      ktest.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      21
  5. Mdsn

Mdsn Lid

17 okt 2015
    84
    0
    6
    NULL
    Mijn streepje is nog wat duidelijker, maar ik durf nog niet op roze... Eerst nog ff wat duidelijkere test (digitaal) afwachten.. :D ;) Ik voel me verder ook niet echt anders dan anders eigenlijk..

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik snap je...

Dit is zwangerschap nr 5 van me, me borsten voelen alsof ze branden, geen menstruatie...
    Die gekke steken in baarmoeder, nu moeten de testjes oplopen om mijn gevoel te bewijzen haha

7. Mdsn

Mdsn Lid

17 okt 2015
    84
    0
    6
    NULL
    Oh ok, dan ben je wat meer ervaren dan ik ;) Ik ben net voor m'n eerste bezig..

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hihi ja ervaren broedkip hahahah...
    heb elke zwangerschap ijzer tekort... En ook nu voel ik dat lichte in me hoofd /zwakke gevoel. .

Dat worden ijzertabletten weer.. Bah

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh nee molly! Mijn ervaring is juist dat clearblue vrij gevoelig is dus ben er bang voor... Maar ik duim nog voor je!

Gefeliciteerd jaleisha!

Hier 2x zwanger geweest maar ik herken niks hoor. Weet echt niet meer hoe ik me toen voelde. Maar had ook nooit hele duidelijke klachten hoor. Pas veel later in de zwangerschap.

10. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Gefeliciteerd jaleisha!
    Succes molly (en anderen!)

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ooow molly ik hoop het beste voor je!!

Ik denk dat ik op rood mag... vanmorgen echt hele erge kramp en net wat roodverlies. Beetje balen op 11dpo

12. kvdv

kvdv Niet meer actief

Hay meiden. de blaasontsteking is uitgesloten. De huisarts wou me graag zien ivm de symptomen.. ga er vanmiddag 4uur heen..

Jaleissha gefeliciteerd!!!!!!

13. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes kvdv!

14. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Heb je wel eens van Floradix gehoord (siroop of tabletjes). Dat is ijzer op natuurlijke basis en het werkt als een tierelier. Tenminste... bij mij dan. Na bevalling zat ik even wat laag en binnen no time was het weer in orde. En mijn tante had ook een flink tekort en ze krikte het hiermee ook snel weer op. Te koop bij de (betere) drogist en natuurvoedingswinkel.

15. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16

Vond jij dat toen niet enorm spannend Prulletje2? Ik heb dat nu elke keer als ik naar de wc ga. Meteen kijken op mijn inlegkruisje (check!) en vervolgens goed vegen en controleren of er écht niets op het papiertje zit (check!) En na het plassen nog een keer heel goed controlerend vegen (check!) :D:D:D....Ja en heel soms is er een klein sliertje slijm met daarin heeeeel vaag wat donkerbruin. Maar eigenlijk gewoon niks.

Elke keer denk ik weer van... oh, er loopt toch iets! Het voelt namelijk redelijk vochtig van onderen, maar dat is dus gewoon wat normale afscheiding.

Pffffffff! dit is gewoon zo spannend!

16. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Molly nee! Ik duim echt voor je dat het goed komt hoor!

Kvdv succes straks! Laat je wat weten?

Hier:KAK!!! Had dus nieuwe testen besteld en bij vriendlief op de zaak (familiebedrijf) laten bezorgen omdat ik niet wist of het door de brievenbus zou kunnen en ik zeg ook ben werken. Zijn ze van eindelijk aangekomen heeft mijn schoonvader het pakketje opengemaakt!!!!! :$
    Oeps..... Tsja, meteen de vraag of ik zwanger ben (duhhh nee, anders had ik geen testen meer nodig).
    Hè bah, baal ontzettend, wil helemaal niet dat mensen (behalve mijn beste vriendinnen) dit weten. Nu voel ik me ook verplicht om het mijn ouders te vertellen want ja, als die het pas veel later horen krijg je dat weer....
    Gvd*#%$¥^%dmm$$%e

Excuus voor mijn uitbarsting, moet het ergens kwijt.... ;)

17. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16

Oeps! Kun je je schoonvader gewoon niet even in vertrouwen nemen. Gewoon zeggen dat hij dit graag voor zich moet houden (dus ook voor schoonmama) en dat dit persoonlijk is. En dat je hem vertrouwd dat hij dat ook zal doen (dat streelt iemand natuurlijk als je hem dat zegt ;)).

18. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Mijn schoonvader is niet bepaald het gemoedelijke type.... En ik zit op mijn werk dus hij zal mijn schoonmoeder eerder zien dan dat ik hem te spreken krijg.
    Zal het vriendlief wel eens vragen maar ben er bang voor...... :(

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja verschrikkelijk! Ik had al eerder een missed abortion gehad dus was zo bang om er weer een te verliezen! Ik denk dat ik na de 25 weken pas een beetje adem durfde te halen want dan zijn ze levensvatbaar. (Uiteindelijk alsnog te vroeg geboren bij 36 weken maar gewoon gezond!)
    Maar heb echt vaak echo's laten maken of het nog wel goed was vanwege dat bloedverlies elke keer. Maar ja als het fout gaat hou je het toch niet tegen, maar toch, je wil gewoon geen bloed zien!
    Hier nog steeds niet ongesteld. Ben nu ook al steeds aan het checken haha! :D

20. Smirre1

Smirre1 Lid

7 apr 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden
    Sorry dat ik zo laat even inbreek ;)
    Na twee keer een vroege MK ben ik even niet meer zo actief op t forum.
    Ik ben inmiddels een week over tijd en had me voorgenomen voorlopig niet te testen maar kon me net niet inhouden. Verkeerd moment natuurlijk gewoon op de dag en al zeker 1,5 liter thee op vandaag maar toch...
    Na 2 minuten verscheen er op de test kv2v5 al een lijntje lijkt meer een schaduw dan echt roze. Zou het nu toch weer raak zijn of....
    Whaaaa

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina