Ik moet eigenlijk op blauw met de negatieve test, maar dat lijkt me een beetje veel gedoe, eerst paars, dan blauw, dan rood/roze. Dan komt hier wel erg vaak een nieuwe lijst van iedereen. Dus van mij hoeft dat pas aangepast als ik weet of het rood of roze moet worden. Tenzij iemand dat per se wil, dan maak me maar blauw hoor .
Lief dat je er naar vraagt.. Ik word doorgestuurd naar de verloskundige.. De huisarts denkt dat ik misschien wel zwanger ben..hmm ik ga morgen bellen voor een afspraak Mdsn gefeliiii
Kvdv, ik ga voor je duimen. Hebben ze geen bloed afgenomen? Daarmee zou je toch duidelijkheid moeten krijgen.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb ook minder dat gevoel dan maandag (toen erge menstruatie-krampen). Zou het dan misschien een late innesteling zijn geweest? Ik wacht morgen nog even af en anders vrijdagochtend maar eens een testje doen. Ben een beetje bang dat ik mezelf valse hoop geef.
Dat had ik vandaag ook Leenislief! Maar net toch wel weer wat kramp opeens dus weet het echt nog niet. Zucht... Wachten maar weer... pompiedompiedom....
Ja voor mij ook! (voor een tweede kindje dan). Het rottige hier is dat ik niet weer hoe lang mijn cyclus nou eigenlijk is. Als ik uitga van mijn ovulatietest is vandaag mijn nod. Maar als ik uitga van mijn eerdere cyclussen is het pas over 3 dagen. Dus ik weet ook echt niet waarop ik wacht. Ik beschouw mezelf in elk geval pas overtijd als er zaterdag, over 3 dagen dus, nog niks is. Maar dat lijkt me wel erg lang dus ik hoop dat ik tegen die tijd toch wel duidelijkheid heb.
Dat maakt het inderdaad wel lastig Prulletje. Ik ben ook niet helemaal zeker over mijn nod. Mijn cyclus is behoorlijk regelmatig (27 dagen) en dan zou vandaag mijn nod zijn. heb vandaag mijn cyclussen tot een jaar terug zitten kijken (hoezo geobsedeerd ) en mijn kortste cyclus is 25 dagen en mijn langste 29. Dit zijn wel echt uitzonderingen. Ik ben gewoon een beetje verwend, omdat het bij mijn dochter de eerste ronde raak was. Maar ja...behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst hihi. Ach ja, we kunnen niet meer doen dan wachten en duimen.
Ja ik heb ook nooit lang hoeven wachten. De eerste keer was het in ronde 2 raak (ging helaas fout bij 8 weken) en daarna in ronde 3. Maar zo luxe als ronde 1 heb ik niet gehad. Zou wel leuk zijn nu hé hihi.
Neehe Molly, Ik ga duim voor je dat het goedkomt. Wat balen Cins van je schoonvader. Hopelijk is het inmiddels opgelost. Zou echt zo jammer zijn. Gefeliciteerd Smirre en Mdsn KVDV, heeft de huisarts geen bloed afgenomen? Wel goed dat je doorgestuurd word. Ik duim voor je Leenislief en Prulletje, jullie houden de spanning er wel goed in. Mijn duimen draaien. Vandaag een dagje naar de kreadoe geweest. Ondanks dat er nog veel mis kan gaan, toch wat leuke scrapspulletjes gekocht een een zwangerschap scrapbook te maken. Mijn buik protesteert wel merk ik, gister na een dag werken, had ik wat meer last van steekjes, en vandaag merkte ik het ook wel met het vele lopen daar. Ik merk ook dat als mijn blaas vol zit, hij toch al lijkt te drukken op baarmoeder. Of dit nu al kan weet ik niet. Buik is ook wat opgezet aan het eind van de dag.
Dat zijn je darmen nog big wish, dat je al wat opgezet bent. Misschien veroorzaken die ook wel de druk. Geen idee verder hoor.
Dankje, ik heb hem al jaren liggen, en wilde er ooit een efteling scrapbook van maken, nooit verder gekomen dan een halve blz. Laatst bedacht om dit ermee te gaan doen. Kan niet wachten om te mogen beginnen.
Leuk! Ik deed vroeger aan digitaal scrappen, maar het is ook nooit tot een boek gekomen haha, zoveel werk.
Molly hoe is het? Leen en prulletje spannend! En weer meer roze yes!!! Gefeliciteerd dames!! Ik vergeet vast heel veel want moest ver terug lezen. Hier nog geen rood. Mijn cycli zijn meestal 30 / 31 dagen met soms een uitschieter naar 29 of 32 haha. Dus ik wacht nog heel rustig af. Heb paar keer kramp per dag en veel wit voor mijn doen verder niks raars volgens mij.
Msdn en Smirre gefeliciteerd!!! Kvdv maar goed dat je gegaan bent! Ben benieuwd! Hier nog steeds geen duidelijkheid. Op alle fronten niet. Schoonpapa is niet erg duidelijk geweest in of hij zijn mond tegen mijn schoonmoeder gaat houden, dus dat wordt gewoon afwachten. En vanavond een test gedaan maar weer omo wit. Toch al 3 dagen over tijd en geen ongi te bekennen. Moet helaas morgen weer eerder op dan normaal dus ook dan, net als vanmorgen, weer geen goede meeting voor mijn temp, dus ben bang dat de onduidelijkheid nog even voortduurt.... Zou gewoon willen weten waar ik aan toe ben, ongesteld of zwanger.... Ben hier veel te ongeduldig voor, helemaal na ronde 9....
Wat irritant puggie. En wat vervelend dat je testen wit blijven. Duidelijkheid zou zo fijn zijn. Weer getest vanmorgen. Nog geen knaller, maar wel duidelijk donkerder dan dinsdag. Zaterdag en maandag nog een predictor express. Woensdsag nog de cb digitaal met weken. En als dat allemaal goed is ga ik donderdag de verloskundige bellen en me opgeven voor moeders voor moeders.