Gisteravond had ik toch weer een beetje slijmig roodbruin. Vannacht niks bijgekomen en vanochtend een licht bruin veegje. Het blijft spannend. Een menstruatie is dit voor mij niet, dat is gewoon zo anders.
Mooie testen Big Wish! Veldmuisje, wanneer ga je testen? Ik mag helaas op rood. Vanmorgen ongesteld geworden. Maar ach, het was pas ronde 1 dus we gaan weer vrolijk verder 😊 En nu ga ik vanavond lekker een wijntje drinken hihi
Die lopen mooi op big wish!! Ik had eigenlijk nog geen test gedaan haha... Bedoelde met veel wit veel afscheiding haha. Maar inmiddels net getest en sneeuwwit. Nu maar wachten op de de duiveltjes.
Morgen... Heb dan trouwens 's middags een inwendige echo om te kijken hoe het nu vanbinnen is na twee weken Ovitrelle. Dus eigenlijk dubbelop.
Hier weer een negatieve test, zelfs geen tuurstreepje. Vandaag m'n NOD. Meestal heb ik 3 dagen "aanloop" met bruinverlies tot m'n menstruatie. Nu helemaal niks. Ik snap t niet meer...
Hier vandaag ook de NOD, maar nog niet ongi.. Meestal als ik smorgens wakker is 't wel begonnen maar nu nog niks. Dinsdagavond wel getest maar die was helaas negatief, dus ik heb de moed wel een beetje opgegeven en ga er maar van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden Gefeliciteerd alle zwangere dames!!
♡ NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt ♡ 24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (4) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje Dogs84, 31 jaar, 15e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26 okt (9) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje mam207, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14e ronde, 1e kindje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (5) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 okt (3) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindjewachtbankje 31 okt (6) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Mdsn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (1) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 38 Wachtbankje (6), Zwanger (7), Ongesteld (13), MMM (4), Negatieve test (1)
Gefeliciteerd zwangere meiden! Zag mooie (oplopende) testen voorbij komen. TOP. Balen meiden op rood. veel succes volgende ronde. Spannend kvdv! Ben benieuwd voor je! Ik ben weer een beetje over mn teleurstelling heen gelukkig. We gaan weer vol goede moed de volgende ronde in.
Bah ik vind het wel een beetje eng dat mijn testen niet echt knaltesten zijn! Ik weet ook niet zo goed wanneer ik moet testen want in de ochtend test ik veel lichter als de middag.. Ookal heb ik oude cb zwanger staan.. Test nog steeds door om een knaltest in mijn handen te krijgen
Tess, denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Je zit nog niet eens op je nod. Over een paar dagen heb je vast een knaltest 😊 Fijn dat je je al wat beter voelt Bloomy. Hopelijk is de volgende ronde een goede voor ons! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens heel teleurgesteld ben. Natuurlijk is het jammer, maar voel me ook wel opgelucht dat ik even van dat ellendige wachtbankje af ben. Heb nu zekerheid en ga vol goede moed de tweede ronde in 😊
Leenlief dat heb ik ook!! Wachtbankje is echt niks!! En als het toch niet raak is dan kun je maar beter ongesteld zijn!! Al is de mijne wel erg vroeg begonnen (11dpo)...
Ja dat heb ik ook. Ik weet nu vrij zeker dat ik niet zwanger ben ook al ben ik nog niet ongesteld. Wij hebben het alleen rond mijn positieve ovulatietest gedaan. Maar die kan best eens fout geweest zijn omdat ik toen blaasontsteking had. Als mijn ei later pas gesprongen is (waardoor ik nu dus nog niet ongesteld ben) dan kan ik ook niet zwanger zijn want toen hebben we niks gedaan. Dus laat dat bloed nou dan ook maar komen! Zucht.
Pfff....hoe betrouwbaar zijn de zwangerschapstesten van de Action?? Ik heb namelijk deze rond toch nog maar eens een keer een test gedaan, omdat ik vandaag of morgen mijn ouders wil gaan vertellen dat we een kinderwens hebben en naar al meer dan een jaar proberen gaan beginnen met IUI. Ik heb afgelopen maandag alle medicijnen/hormonen opgehaald en alles ligt in huis. Maar nu heb ik deze week steeds zo'n raar gevoel in mijn buik, beetje menstruatie achtige pijn. Dus dacht gooi er voor de zekerheid toch eens een keer een test tegen aan. En zie hier het resultaat....het zal toch nu niet ineens waar zijn naar 16 rondes en op het punt staan met behandelingen te beginnen....
Naar verwachting zou morgen mijn NOD zijn. Zit nu waarschijnlijk op 11 dpo, maar had deze ronde mijn eerste rare cyclus....
Hoppa! Geen twijfel mogelijk. Je bent heel-erg ZWANGER! Gefeliciteerd, wat super fijn, voor jullie gaat de MMM nu niet meer nodig zijn hoor!