Wow, wat een knaller dalk! Gefeliciteerd! Wat fantastisch dat je toch nog spontaan zwanger bent geworden! Jammer toetje. Wens je toch nog een fijne vakantie!
Nou ik ben nog niet zo enthousiast hoor, durf dit nog niet zo! Ik geloof het echt nog niet...en wil mezelf dan ook voornemen om pas zaterdag blij te zijn. Ik denk dat ik mocht het zo blijven ook zaterdag pas een zwangerschapstest van Clearblue ga doen, die ook het aantal weken aangeeft!
Wow dalk ik snap je onzekerheid maar die is duidelijk hoor!! Hoer nog steeds niet ongesteld maar geen streepje te bekennen wat een ellende.. Pff
Ik herken het helemaal. Een knaltest geeft gewoon zekerheid. Ik heb ook nog geen knaller. Al lopen ze nog wel op. Zwanger ben ik iig nog wel. Maar het voelt nog zo onwerkelijk en onzeker. Voor zaterdag en maandag nog een predictor express liggen en een cb digitaal met weken voor woensdag. En als alles goed is/blijft ga ik daarna de verloskundige bellen en me opgeven voor mvm. Ik durf alleen in de ochtend te testen ivm meer geconcentreerde urine. Merk ook dat ik nu wel wat grotere en gevoeligere borsten krijg
Zoo nu houd ik op met testen! Deze was van vanmorgen 1 dag na nod.. Onzekerheid is nu wel weg.. Heb hetzelfde met mijn borsten haha gewoon een cup groter! Succes bij jou en hopelijk gaat het ons allebei goed!
Gefeliciteerd alle zwangeren! Dalk het is duidelijk toch, Super!! Geen idee hoe het zat met mijn streep op de test gister maar het lijkt er op dat ik vandaag na een week en een dag over tijd toch ongesteld ga worden..... Beetje bruine afscheiding en krampjes
Haha ik zei gister tegen m'n vriend dat m'n borsten zijn gegroeid.. Hij zegt ja joh nu al, wat denk je zelf? Hahaha.. Ik zeg joh die nieuwe BH's passen al niet eens goed meer!
Ik schaam me bijna met m'n getest.. Maar ben zo onzeker geworden door dat bruin verlies en de negatieve cb Misschien moet ik maar gewoon stoppen en het af gaan wachten!! Maak mezelf helemaal gek..
Hoi hoi! Ik heb een vraagje. Ik ben vooral opzoek naar mensen die mijn 'probleem' herkennen. Ik heb reeds 2 kindjes. Een meisje en een jongen. Het is momenteel nog niet de bedoeling om zwanger te raken, maar aangezien ik de pil neem vond ik toch dat er deze maand raare dingen gebeurden met mijn lichaam. Zo kon ik bij mijn 2 andere kindjes (beide ronde 1 zwanger) heel goed mijn eisprong herkennen. Heel raar, deze maand ook maar ik neem de pil. Een week later hevige menstruatiekrampen 1 avond lang, gespannen borsten, hoofdpijn, maagzuur,... Nu komt de vraag. Deze morgen heb ik een testje van de action gedaan en die was heel licht positief. Omdat ik het zo onduidelijk vond heb ik rond de middag een clearblue plus gedaan, ontzettend negatief. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik weet uiteraard wel dat jullie niet in mijn buik kunnen kijken om te zeggen wat er daar aan het gebeuren is . Groetjes!
Wauw wat een mooie testen ladies!!! Super gefeli Ik heb vk gebeld voor afspraak..nou die namen me niet serieus.. 16 nov pas.. Ja ze hadden 12 nov een plekje ma ik heb geen auto als m'n man werken is.. waarop ze zei ik ga me niet aan jou aan passen jij wilt hier komen dus moet je je aan ons aan passen Ga morgen ma ff huisarts bellen en vragen wat ik nu dan moet. 16 nov is zo eind wef...
He Molly! Ik snap je helemaal.. Ik wilde een knaltest en zelfs de clearblue met het woord zwanger erop was niet genoeg! Ik denk dat je moet doen wat zelf goed voelt.. Met mijn test van vandaag, 1 dag overtijd, ben ik blij en heb hoef ik voor mijn gevoel niet meer te testen! Maar komt goed Molly, je bent hartstikke zwanger!
Oh haha ik herken dat testen wel hoor! Bij mijn zoontje heb ik ook doorgetest tot de streep net zo donker was als de controle streep en van de digitale clearblue wilde ik de hele verzameling 1-2 weken, 2-3 weken en 3+ weken haha .