Ben net gebeld. HCG was te laag voor een zwangerschap. Dus sluiten ze een zwangerschap uit. Ik snap er niks van.. Dinsdag heb ik nog een echo en dan gaan ze een aanvraag voor een hormoonpompje doen omdat ze denken dat dit beter bij mij gaat aanslaan. Helaas...:-'(
Ik weet het niet. Ik denk dat ik maandag voor de zekerheid nog even een keer test, maar de hoop op beschuit met muisjes is nu wel even weg. Ik vind de kv2v5 behoorlijk positief. Legde hem vanochtend naast de eerste test van mijn zoontje en het was haast hetzelfde.. Maar op de echo was wel een dunner baarmoederslijm te zien, bij een zw.schap zou het wat dikker moeten zijn (volgens de regel zeg maar). Moet er echt van bijkomen.
Ja begrijpelijk. Echt balen zeg! Had de foto van je test even teruggezocht en vind 'm inderdaad heel duidelijk. Vreemd zeg. Blijf toch nog even voor je duimen.
Lief. Dankjewel.. Tzou een wonder zijn... Eigenlijk mag ik daarnaast ook blij zijndat ik in aanmerking kom voor een hormoonpompje. Die zijn heel duur en krijg je niet zomaar. De kans op een zwangerschap is daarmee echter heel hoog. Maar goed, al met al nu erg verdrietig.
Ik breek even in. spannend trotsemama, ik hoop dat het raak is. We waren in dezelfde groepje bij dr vorige lijst. Ik heb helaas een vroege miskraam gehad en nu proberen we weer. Hoop op een roze maand.
Hier ook het eerste lichtrood gespot.. ben bang dat het weer gaat doorzetten en dat ik morgen niet hoef te testen.. Ik laat morgen wel even weten of ik op rood mag..
Nou inmiddels 2 dagen overtijd. Gister negatief getest. Wel een klein beetje roze bij het afvegen vanochtend en vanmiddag. Niet noemenswaardig eigenlijk. Heb ook totaal geen krampen ofzo. Morgen weer testen? Wat denken jullie?
Oohh is dat zo! Leuk dat we elkaar weer tegenkomen hihi (liever niet natuurlijk maar je begrijpt me wel ). Och jakkes wat vreselijk dat je een vroege miskraam hebt gehad. Je hoop zo dat het blijft plakken en dan doet het enorm veel pijn als het toch niet gebeurd (spreek uit ervaring). Ja vandaag was mn NOD en het blijft hier nog steeds spannend, er is nog steeds geen bloed te zien hier dus ill keep my fingers crossed. Dit is ronde 11 en moet zeggen dat ik deze maand ook zoiets had van "bekijk het maar ff, ben er klaar mee". We hebben wel ovulatietesten gebruikt en voor het eerst conceive plus glijmiddel dus ik ben benieuwd maar ik durf niet meer te hopen oo goed nieuws hoor. Maar ik heb ff afstand van de site en google etc gedaan deze maand. Ik voel nu ook helemaal niks, dus ik weet het niet....durf nog steeds geen test te doen. Ook dat leer je gauw af na bijna een jaar lang elke maand testen doen haha. Ik hoop voor jou dat het ook snel weer raak is, zou super wezen. liefssss
Jaa jaa ik begrijp je wel hoor. Ik heb nu eerste keer een miskraam meegemaakt dus weet nu hoe het voelt. 11 rondes lijkt kort maar als je 11 maanden zegt/denkt is het zo lang. Misschien is het hopelijk raak en hoef je niet naar ronde 12. Geen bloed geeft moed. Ga je niet testen ? Jaa mijn eisrong komt eraan dus beginnen we weer met klussen, Ik duim voor je meid Liefs
[NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt ♡ 24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (4) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje Dogs84, 31 jaar, 15e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26 okt (9) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 29e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje mam207, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14e ronde, 1e kindje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (5) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje Leenislief, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 okt (3) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindjevoorzichtig positief TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 11 Dalk, 34 jaar, 16e ronde, 1e kindje 31 okt (6) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Mdsn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (1) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje mamavandrie Buiten de lijst (0) Totaal: 40 Wachtbankje (9), Zwanger (8), Ongesteld (13), MMM (4), Negatieve test (1)
Goedemorgen, Ik heb veel mogelijk de lijst aangepast. Zag dat er een paar keer een oude lijst is gebruikt. Het kan zijn dat ik iemand per ongeluk heb overgeslagen. Pas je gegevens dan nog even aan of geef het door dan pas ik het nog aan. Het is al weer de laatste dag van deze lijst dus hopelijk kunnen wij hem afsluiten met nog heel wat roze dames erbij.
10 a 11 dpo aangezien ik de 20e pas een positieve ovu test had. Lijntje stond er na 2 min. Wat denken jullie?