Ik zie hem ook fleurtje. Zonder inzoomen op telefoon. Voorzichtig gefeliciteerd! Jeej tessss. Wat fijn na zolang wachten. Gefeliciteerd
Ik twijfel er nu ook niet meer aan Vanmorgen met de predictor express. Test streep gewoon donkerder dan de controlestreep. Hij kwam ook haast sneller opzetten. Ik ga nu ook niet meer wachten tot woensdag. Morgen de andere uit dit doosje en maandag de digitale en dan al bellen.
Pff zeg dat wel 11 rondes klinkt idd kort maar 11 maanden....echt niet leuk meer. Maar ik lees ook verhalen van mensen die al langer bezig zijn maar toch doet het zeer. Nee ik ga nog niet testen denk ik. ...ik wil het zoooo graav maar durf gewoon niet na al die teleurstellingen. Afgelopen nacht ook nog es gedroomd over een positieve test dus nu durf ik het al helemaal niet meer hahahaha. Heb ik wel es eerder gehad maar werd toen gewoon ongesteld dus dat zegt ook niks in mijn geval Ik ben vandaag 1 dag overtijd en moet zeggen dat ik nog steeds geen symptomen heb van een naderende ongi ofzo. Wel vanaf 5 dagen voor mn nod heeeeeele lichte krampjes gehad maar 2 dagen voor de nod hield het weer op. En ik kreeg dus ook die maandag ff 2 minuten hele erge buikkramp dus ik dacht gelijk huh misschien innesteling????? Want die heb ik bij mn zoontje ook gevoeld op dezelfde manier. We zullen het zien... Ooeehh dat word voor jou weer lekker veel klussen deze dagen dus hihihi. Ik hoop voor je dat het snel raak is en voor alle andere dames natuurlijk ook. Alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd En alle dames op rood....balen ga extra hard voor jullie duimen voor de volgende ronde!!
Nou bij zijn de twijfels ook weg nu hoor, als laatste bevestiging nog een digitale test gedaan. Eindelijk positief resultaat naar 16 rondes. Nu echt hopen dat alles goed blijft gaan, ben zo bang voor deze periode.
Super zeg. Ik heb dat ook wel. Probeer er niet teveel bij stil te staan en aan te denken dat het nog mis kan gaan. Als het gebeurt houd je het helaas toch niet tegen.
Nou dames ik snap er niks van... Vandaag 1 dag overtijd en mn test was omo wit. Maar nog geen tekenen van een naderende ongi. En heb altijd een cyclus van 26 of 28 dagen en zit nu dus op dag 29. Hoeveel dagen na de innesteling kan je positief testen en hoe betrouwbaar zijn de action testen?
Ze hebben wel wat hcg nodig. Hoor verschillende verhalen, maar 1 dag na nod zou je wel wat moeten zien. Ik had ook vorige ronde ineens een langere cyclus dan normaal. Vermoed zelf dat ik toen wel een bevruchting heb gehad, maar geen goede innestelling. Had wel mijn ei gevoeld, en was ook heftiger ongesteld dan normaal. Had toen ook alleen maar witte testen na NOD. Snapte er ook niks van. Ik blijf voor je duimen.
Nou ik mag nu ook op rood. Het is net doorgebroken helaas... gefeliciteerd nieuwe zwangeren, en hopelijk heeft iedereen die nu op rood is, gauw geluk!
Ja dat dacht ik dus ook dat je 1 dag na je nod toch wel positief moet testen. Ik heb juist deze maand voor het eerst mn eisprong niet gevoeld, en al die andere maanden wel. Ik had wel een knalpositieve ovulatietest dus heb geen idee waar mn lichaam mee bezig is. Ik doe denk ik morgenochtend nog een test gelijk met de 1e urine (ik had vanmorgen van te voren 3 kopjes koffie gedronken en toen een uur gewacht. Als de test morgenochtend nog negatief is ga ik er maar vanuit dat mn lichaam me voor de gek houdt.
Oke dames nu ben ik echt in de war. Ik ging net de prullenbak legen en zag de test liggen dus ik dacht nog 1x kijken en tot mn verbazing een heel licht 2e streepje te zien, ik hoefde de test njet in het licht te houden om hem te zien. Maar de test is wel van 2.5 uur geleden, alleen weet ik niet wanneer het in de prullenbak onstaan is want binnen due 2.5 heb ik er niet naar omgekeken. Dus het kan ook zijn dat het na 30 min al positief werd.
Ja raar he Snap er zelf ook niks meer van. Vanmorgen weer erg in tranen gezeten door de omo witte test aangezien dit ronde 11 al is dus ja het kwam er ff uit allemaal maar had me er maar weer bij neergelegd (ondanks geen spoortje van bloed te bekennen). En later kijk ik weer en dacht echt ben ik nou zo scheel???? Maar nee hoor want hij stond er echt maar het was wel een hele lichte tuurstreep of indroogstreep, geen idee. Maar ja aangezien ik ook nog steeds niet ongesteld ben ga je toch denken "zou het??". Dus ik heb geen idee wat er in de prullenbak gebeurd is qua tijd en hoelang het duurde voor die 2e streep er stond. Ik laat het zeker weten, morgenochtend maar ff met de 1e urine testen want vanmorgen had ik van te voren ook 3 bakjes koffie gehad dus misschien lag het daaraan I don't know Ik voel ook helemaal nog niks....
je kunt er een paar druppels water op doen. Als het streepje verdwijnt na opdrogen is het een indroger. Zo niet dan is het iig geen indroger