NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt

Discussie in 'NOD forum' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Thanks voor alle reacties 😄!
    Toch wel veel dames die de om de dag tactiek in de hand houden.

Ik heb eigenlijk geen idee wann m'n eisprong is. Ik weet dat mijn LF iets afwijkt van regulier. Ik heb voor de eerste zwangerschap 1 ronde een keer ovulatietesten gebruikt maar weet niet meer of m'n LF nu langer of korter was (mocht het überhaupt nog hetzelfde zijn).

De eerste dames gaan het wachtbankje op. De leuke weken: Not..

Toitoi

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja wij in principe ook bewust. Bij de eerste was ik er alleen wel een stuk obsessiever mee bezig dan nu. Haalde me allemaal dingen in mijn hoofd dat het misschien wel nooit zou lukken of dat er wat mis was ofzo (en dat na de eerste keer niet raak al! Stom hé!). Heeft uiteindelijk een half jaar geduurd inclusief missed abortion. Dus valt nog mee. We deden het toen ook om de dag en als de ovulatie test positief was elke dag. Nu heb ik minder haast. Mijn kindje is nu bijna 4 maanden. En ik heb er nu dus al een om van te genieten. Dus ik weet dat mijn lijf het kan en hij is nog zo jong dat het ook niet erg is als het wat langer duurt. Mijn ei moet nog komen. Ik gebruik digitale testen dus die geven meestal 2 dagen positief aan. Weet nog niet of we het dan weer beide dagen doen, want daarvoor zijn we dan ook om de dag bezig geweest en kan het net zo uitkomen dat het 3 dagen achter elkaar wordt. En ik weet niet hoe het met jullie mannen zit, maar die van mij houdt dat zo vaak niet vol of met moeite.

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Goedemorgen allemaal ;)

Idd heftig verhaal Rain.. poeh!
    Andere welkom hier de lijst wordt gezellig..!

Wij hebben besloten dat als t deze ronde niet lukt dat we even een pauze gaan inlassen. Even teveel frustraties teveel mee bezig.
    Dan willen we eerst wat stappen zetten met het bedrijf.

Ik ondertussen al vroeg op de wacht bank, volgens temp en overige signalen nu al 2dpo. We zullen t zien.... voelt wel goed om het even meer los te laten. Heb t gevoel dat we niet op de juiste tijd geklust hebben dus verwacht er niets van..
    Maar ik blijf gezellig meekletsen..

Liefs!!

4. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ik herken mezelf in jou verhaal prulletje2!
    Ik heb mezelf ooit in mijn hoofd gehaald dat ik onvruchtbaar zou zijn of dat het bij mij niet helemaal goed zit.
    Slaat nergens op, is ook nergens op gebaseerd! Daarom wel direct de eerste rond met ovulatietesten begonnen.. Gewoon om te kijken of mijn lichaam wel "werkt".. Stom he, vind het zo'n rare angst. Wel 2 maand geleden 2 dagen een lichte streep op de kv 2v5 gehad. Na 2 dagen alleen toch ongesteld geworden. Dit gaf mij wel een beetje een prettig gevoel dat er wel wat goed gaat in mijn lichaam.. Ookal heeft het er maar 2 dagen gezeten..

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #105 NathalieD, 12 okt 2015
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
    Wie denkt er met me mee? Ik begrijp niets van mijn ovu testen.
    Op 27 juli ben ik bevallen van onze *dochter. Na 3 weken al een eisprong gehad en 2 weken erna op 31 augustus voor het eerst weer ongi. Op 27 september was mijn daaropvolgende ongi. Een cyclus van 28 dagen. Voor mijn zwangerschap had ik altijd een cyclus van 25 a 26 dagen en mijn eisprong op dag 12 (achter gekomen met ovu testen). De eisprong heb ik normaal altijd 14 dagen voor mijn ongi.
    Nu ben ik vrijdag (op dag 11) begonnen met ovu testen en ben ik de zaterdag vergeten. Maar de streepjes lijken af te lopen ipv op te lopen. Kan het zijn dat die alleen zaterdag donker positief was? Normaal heb ik bij ovu testen wel 2 dagen donker positief en de dagen er omheen (vooral er voor) licht positief. Na een donker positieve ovu test loopt het heel snel af.
    Een cyclus van meer dan 30 dagen is bij mij nooit voorgekomen.
    De testen van de ochtenden waren niet met de eerste ochtendurine.

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nathalie ik zou nog even Door testen voor de zekerheid. Misschien komt hij nu wat later.

Jaleisha. Hopelijk is de pauze niet nodig. En zowel hoop ik dat de pauze wat rust geeft in het hele gebeuren.

Eisprong is iets eerder geweest en heb net ff zkh gebeld en ga vandaag al beginnen met utrogestan. Dus hopelijk werkt dat en kan ik over twee weken testen. Zoniet dan word ik eerder ongesteld.

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nathalie ik heb er niet zo'n verstand van, maar zelf gebruik ik digitale testen. Eigenlijk mag je daar niet naar de streepjes kijken maar die zijn bij mij ook de ene keer lichter dan de andere keer. En dan opeens is het een knaller. Dus test nog even door en wacht even af. Wie weet komt hij nog.

8. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Je moet bij digitale inderdaad echt niet naar de streepjes kijken!

@Nathalie: ik zou ook nog even door testen. Hier deze cyclus ook lichte streepjes die afliepen en gister ineens een knaller. Ik denk dat je er rekening mee moet houden dat een cyclus na een bevalling ook in de war kan zijn. Test nog even door! Succes!

9. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    De lijst is al behoorlijk vol, hopelijk mogen er veel op roze!

Hier vandaag een eisprong gehad (met Clomid) op het juiste moment, dus mijn nod klopt.
    Gister dus al even gezellig gemaakt en hopelijk lukt dat vandaag ook nog even. Manlief heeft vandaag een plekje weg laten snijden op zijn bovenbeen dus....😕

10. Rain

Rain Lid

21 sep 2015
    38
    0
    0
    De meiden die denken onvruchtbaar te zijn vind ik helaam niet zo raar. Op zich snap ik die gedachte gang wel.

Spannend voor iedereen die de eisprong al gehad hebben. Hopelijk is het deze ronde raak!

Ik doe geen ovulatie testen dus ik kan daar helaas geen advies of tips bij geven.
    Wij vrijen eigenlijk wanneer we zin hebben, maar proberen en niet meer dan twee dagen tussen te laten.
    Ik heb zo'n ap die je eisprong berekend aan de hand van je voorgaande cyclus.
    Ik zou hem dan vandaag of morgen moeten hebben al had ik vorige week wel buikpijn linksonder dat ongeveer 3 dagen aanhield en nu heb ik weer wat roze slijm verloren. Dus of nu ongeveer de eisprong gehad of vorige week al.

11. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Thanks voor alle response! Ik snap ook echt waarom dames zich zo onzeker maken over hun lichaam en of het wel werkt etc. Komt omdat t zo spannend is en je wil op de een of andere manier gewoon zekerheid. Zwanger raken blijft gewoon een enorm wonder. Zelfs als bij beiden alles werkt lukt het soms niet...

Ik gebruik ook geen ovutesten dus helaas kan ik hierin ook niks betekenen...

Jaleisha wat voor zaak gaan jullie openen ? Spannend !

12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw

Het lukt me zelf niet zou iemand t voor mijn kunnen doen misschien? Alvast bedankt 😉

13. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Wil iemand mij op de lijst zetten?

Bloomy
    32 jaar
    ronde 1
    3e kindje
    NOD is waarschijnlijk op 26-10-'15

Altijd weer spannend zeg... gisteren mn ei gevoeld dus dat zou mooi kloppen met een cyclus van 28 dagen.
    Succes allemaal

14. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Lijstje weer even bijgewerkt..
    We hebben al een bedrijf!
    Maar we gaan uitbreiden, even wat stappen maken, meer personeel erbij werven. Dus dat is goed nieuws en natuurlijk iets om even volledig op te focussen...
    We hebben 4 kids, ik werk in ons bedrijf, doe de administratie e.d., maar ik werk ook nog voor een ander groot bedrijf in loondienst..
    Dus we zijn druk druk..
    Vandaar de gedachte om een pauze in te lassen na deze ronde.. en het maar wat op zijn beloop te laten.
    Tempen en testen en alle frustraties en spanningen die dat met zich mee brengt....

♡ NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt 2015

24 okt (1)
    Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje

25 okt (0)
    stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje

26 okt (4)
    Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje
    NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje
    Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje
    Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje
    Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje

27 okt (2)
    Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje
    Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje

28 okt (7)
    Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje
    Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje
    Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje
    Burns, 29 jaar, 14de ronde, 1ste kindje
    Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje

29 okt (4)
    Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje
    Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje
    Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje

30 okt (2)
    26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje

31 okt (3)
    Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje
    Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje

Datumloos (1)
    BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje

Buiten de lijst (0)

Totaal: 25
    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0)

15. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    He gadsie ik baal echt volgens mij een ronde verspilt voor ons , wij gebruiken even geen ovutesten of tempraturen maar ong weet ik wel wanneer mijn eisprong is na 14 ronde's ! Hij was als goed is afgelopen maandag helaas zaterdag voor het laatst geklust en gister er geen gebruik van gemaakt , ik weet het zegt niks maar gevoelsmatig vind in het dan toch jammer dat we er geen volledig gebruik van hebben kunnen maken !
    Ff een baal momentje 😭

X x

16. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Zaterdag is toch prima 😄 ik was bij de eerste zwanger met slechts 1 x vrijen dus het zegt idd niks . Geen idee wann m'n eisprong toen was.

Nu dus op het wachtbankje.....succes

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @puggie ik snap je reactie wel hoor hihi 😉maar na 14 ronde's vind ik het toch soms fijn on het rond deze tijd wat vaker te doen 🙈misschien brengt het wel geluk dit x !!

X x succes

18. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Ja dat snap ik ook helemaal!
    Dacht miss kan ik je een btje oppeppen ;)

19. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ik heb Ovutesten van 123 thuistesten voor het eerst. Eerder wel eens kruitvat testen gebruikt en hierbij altijd wel een streepje te zien en ook duidelijk mijn piek gevonden. Uitgaande van 28 dagen zou ik donderdag mijn eisprong moeten hebben. Ze zijn nu alleen nog omowit. Nod was 1 oktober en al vanaf 8/9 oktober aan het testen.. Tot nu toe alleen nog maar een schaduwlijntje gehad 2/3 dagen tussendoor.. Iemand ervaring met deze testen?

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik gebruik digitale testen met dubbele hormoon indicator. Die zouden eerst een knipperende smiley moeten geven als je hoog vruchtbaar bent en een stilstaande als je ei er is. Ik verwachtte mijn ei pas zaterdag. Gisteren had ik nog een leeg rondje en nu opeens een stilstaande smiley. Dus dan zou mijn ei er nu moeten zijn. Maar voor mijn gevoel klopt daar niks van. Je mag niet naar de streepjes kijken ik weet het, maar die waren ook echt bij lange na niet even donker. Ik heb deze testen eerder gedaan en toen was dat wel zo. En ik had ze de eerdere dagen in de straal gehouden en nu in en potje. Zou dat nog verschil maken? En ik heb blaasontsteking. Zou dat nog invloed op de resultaten hebben aangezien je het met je urine doet? Vind het zo raar nu al. Maar ja het zal dan wel?
    Gelukkig hebben we het gisteren al gezellig gemaakt toevallig.

Deel Deze Pagina