Idd donkere testen Rosa. Die heb ik alleen tijdens m'n eisprong. Doe je het misschien met ochtend urine? Dan kunnen ze vals positief zijn anders idd een zwangerschapstest doen? Hier begonnen met de ovu testen. Zoals verwacht nog negatief. Heerlijk over een paar dagen een oplopen 😊 Succes iedereen!
26mei nee niet met ochtend urine. Doe de testen altijd op hetzelfde tijd stip en sta ook altijd op het zelfde tijdstip op... Mijn temperatuur is ook weer omhoog gegaan gisteren en vandaag! Ik wacht gewoon nog even af en test rustig door... Jammer van jullie tot nu toe negatieve testen!
♡ NOD-lijst 24 okt t/m 31 okt 2015 24 okt (1) Ri1987, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 25 okt (2) stefanenlaura, 28 jaar, 6e ronde, 2e kindje Toetje77, 38 jaar, 2e kindje 26 okt (8) Blue Lady, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, 14e ronde , 1e kindje NathalieD, 24 jaar, 1e ronde, 4e kindje Jaleisha28, 29 jaar, 7e ronde, 5e gezamelijke kindje Rain, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Bloomy, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje MamavanHayden, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Molly1984, 3e ronde, 2e kindje 27 okt (2) Pindarella86, 29 jaar, 21e ronde, 1e kindje Hapje35, 35 jaar, 4de ronde, 1e kindje 28 okt (7) Paulinemama, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tessss, 35 jaar, 17de ronde, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Big Wish, 35 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Burns, 29 jaar, 14de ronde, 1ste kindje Manutje, 29 jaar, 8ste ronde, 1ste kindje Beeb1987, 28 jaar, 15e ronde, eerste kindje 29 okt (4) Puggie, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Bailey2005, 35 jaar, 5de ronde, 2de kindje Sappie1986, 29 jaar, 4de ronde, 2de kindje 30 okt (2) 26mei, 28 jaar, 2de ronde, 2de kindje Tess88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 31 okt (3) Petra82, 33 jaar, ronde 40+, 2de kindje Fleurtjej, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Prulletje2, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje BriarRose, 23 jaar, 29ste ronde, 1ste kindje Datumloos (2) BDEM, 27 jaar, 1e ronde, 2de kindje Rosa887, 26 jaar, 7e ronde (3e na MK), 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 31 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve test (0)[/QUOTE]
goedemorgen allemaal, wie zitten er allemaal al op het wachtbankje. Ik ben er bij komen zitten...Heb mij zelf op de lijst op het wachtbankje gezet.
Ik denk dat ik mijn eisprong gehad heb. Maar weet het niet zeker. Vervelend is het wachten idd. Gisteravond wilde ik het nog even gezellig maken met mijn vriend. Maar hij had helaas last van zijn rug. Vanmiddag vertrekt ik naar het buitenland voor een week voor het werk. Dus ik hoop eigenlijk wel dat mijn ei al geweest is begin deze week. Ik heb trouwens iemand herkent in dit topic. Ik weet niet of ik ook herkend ben. Maar bij ons weet niemand dat er bezig zijn met zwanger worden.
Ik zit nu ook op het wachtbankje. Als het goed us nu 1 DPO. Of vabdaag nog mijn ei. Gisteravond nog gezellig gemaakt. En nu lang weekend naar barcelona
Oh ik zit ook op het bankje, 2dpo, maar wist niet dat we dat ook al aan moesten passen. Rain, ik neem hopelijk aan dat we hier allemaal discreet zijn en iedereen het hopelijk van elkaar geheim houdt als je elkaar mocht kennen.
Ik zit sinds vandaag ook op het wachtbankje. Vanmorgen een positieve test. Weer spannend aankomende weken!
Oh jee... als dat t geval is is et misschien wel zo aardig idd om t discreet te houden.. of desnoods praat je er ff met diegene over, want niet prettig als je hier lekker je ei kwijt kan en komt zoeken en dan ergens op je werk wandelgangenverhalen hoort ofzo....
By the way, geen eisprong gespot hier nog.. had wel de stijging in mijn temp verwacht..... Maar wel geklust gister, ook al werd t n latertje voor ons haha, spannend dus.. Overigens onwijs zere (.)(.) (tepels) zou dat zo reageren op een eisprong joh? heeft iemand anders dat ook??
Apart Rosa!!! Ik lees inderdaad vaker dat als een ovu test zo positief blijt dagen achter elkaar dat het een zwangerschap kan aanduiden... Ben benieuwd of ie vandaag bij je afloopt of weer zo hoog is.. Anders toch maar een testje wagen?
Ik ga er vanuit dat er niets over gezegd wordt. Maar ik denk ik meld het wel. Ik praat alleen met mijn vriend over wat er in dit topic besproken wordt. Maar dan meld ik er nog niet bij dat ik iemand herkend heb. Dat zou ik zelf ook niet prettig vinden.
De wereld is klein he... haha nog 8 dagen tot de lijst van start gaat meiden!!!!! ben benieuwd wie de eerste mooie streepjes gaat plaatsen hier
Hey dames, spannend hier seg.. hopelijk zal ik binnenkort veel roze namen zien verschijnen! Ikzelf ben een beetje de kluts kwijt. Ben nog maar een leek ook in dit "vak" . Ik heb een cyclus van 29 dagen (denk ik zo was mijn eerste cyclus na de pil toch) en ben al van dag 8 aan het testen met de ovu testjes van het kruidvat. Ik heb hier elke dag ongeveer hetzelfde resultaat, een streepje maar niet duidelijk genoeg. Nu had ik gisteren avond zo een harde steek linksonder dat ik zelfs niet recht kon staan of stappen van de pijn heb de volgende ochtend een cb digitale ovu test gedaan omdat die van de kv op waren en kreeg een leeg cirkeltje.(dit is de cb die je 4 vruchtbare dagen aangeeft) Zit vandaag op dag 15. Ben een beetje radeloos want ik ken nog niets van hoe dit allemaal moet gaan. We hebben sinds eergisteren wel om de dag geklust, gewoon voor de zekerheid.. Zou deze maand een verloren maand zijn?
Ik begrijp er werkelijk niets meer van. Vandaag dag 18 van de cyclus. En nog geen eisprong te bekennen. Ik begin nu toch te twijfelen of ik afgelopen zondag al de eisprong heb gehad. Die dag namelijk wel een steek gehad. En er zit bijna 2 dagen tussen de eerste 2 testen. Zou die dan toch positief zijn geweest op zaterdag? Mijn afscheiding is nu ook niet hoe het moet zijn rond een eisprong. En ik heb nog nooit een lange cyclus gehad, ook niet na een bevalling of miskraam. Mijn vorige cyclus was 28 dagen maar voor mijn zwangerschap altijd 25-26 dagen. Ook na mijn mk in februari. Verwarrend dit
Grappig eigenlijk, dat hoe meer je doet om er "grip en begrip" van te krijgen, des te meer verwarring... Hier ook ei zoekende........... ook nog nooit zo laat geweest naar mijn idee..........?!
Je zit nu op cd 15 toch... kan makkelijk zijn dat ie nog komt een dezer dagen.....?! Gewoon even volhouden nog.... ze zeggen dat die pijn t groeien van de follikel is... dus dat zou een goed teken moeten zijn
Zou wel heel snel gegaan zijn dan als je m gemist zou moeten hebben.... even doortesten nog denk ik, wellicht een later ei..? Misschien is tempen een optie voor je, dan kun je achteraf iig met zekerheid zeggen dat ie is geweest....?
Nou ik hoef niet meer te twijfelen vanavond even gezellig maken en zondag ook nog een keer voor de zekerheid! Mijn CD cijfers staan verkeerd. Vandaag zit ik niet op CD14 maar op CD13 Mijn NOD valt (ben ik bang) op 1 november Balen zeg dat jullie je ei niet kunnen vinden... ik duim dat jullie hem snel vinden!!